37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Oprava a údržba služobných osobných motorových vozidiel
Opravy služobných osobných motorových vozidiel, údržba služobných osobných motorových vozidiel, pozáručný servis služobných osobných motorových vozidiel
Služba, Tovar
1. Oprava a údržba služobných osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné servisné prehliadky služobných osobných motorových vozidiel v intervaloch predpísaných výrobcami na území miesta plnenia (v objednávkovom formulári bude uvedené konkrétne mesto) |
Servis služobných osobných motorových vozidiel v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo |
Diagnostika vozidiel |
Mechanické práce - napr. oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel, opravy a údržba prevodoviek, kontroly rozvodu |
Opravy karosérií - napr. brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, lakovanie, opravy karosérií havarovaných vozidiel |
Výmena a opravy čelných skiel |
Výmena oleja, filtrov, prevádzkových kvapalín |
Údržba brzdového systému |
Kontrola komponentov vozidla podľa servisného plánu |
Oprava, údržba a dezinfekcia klimatizácie vozidiel |
Oprava elektrického systému vrátane nabíjania autobatérií, opravy autoalarmov, centrálnych uzamykaní, imobilizérov, autorádií |
Odstránenie závad zistených povinnou technickou kontrolou na základe predbežného protokolu STK, ako aj samotná príprava na STK a EK |
Poskytnutie odťahovej služby na území miesta plnenia (v objednávkovom formulári bude uvedené konkrétne mesto) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ŠKODA SUPERB 3T/AACDVAX11/NQD6AD62E0790, rok výroby: 2015, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 177.000 | ks | 1 | ||
VOLVO S80 A/AS90/AS9056,rok výroby: 2011, palivo: benzín, počet najazdených km: cca. 225.00 | ks | 1 | ||
VOLKSWAGEN Multivan 7HM/MD50BPCX1, rok výroby: 2007, palivo: nafta, počet najazdených km:cca. 125.000 | ks | 1 | ||
VOLVO S 80 A/AAS56/AS5651,rok výroby: 2007, palivo: benzín, počet najazdených km: cca .437 .000 | ks | 1 | ||
VOLKSWAGEN Passat 3C/AABZBX0,rok výroby: 2008, palivo: benzín, počet najazdených km:cca. 504.000 | ks | 1 | ||
VOLKSWAGEN Passat 3C/AABXEX0, rok výroby: 2008, palivo: nafta, počet najazdených km: cca. 315. 000 | ks | 1 | ||
AUDI A4 B8/LCAMAF1, rok výroby: 2008, palivo: nafta, počet najazdených km: cca. 290. 000 | ks | 1 | ||
ŠKODA SUPERB COMBI 3T/ACCDAAX11/NAM6AM62Q0300, rok výroby: 2014, palivo: benzín, počet najazdených km: cca .100 .000 | ks | 1 | ||
VW Caravelle 7HC/KCFCA308X1/, rok výroby: 2015, palivo: nafta, počet najazdených km: cca. 40.000 | ks | 1 | ||
SUBARU IMPREZA OUTBACK 2,0 MT GG0/-/- , rok výroby: 2005, palivo: benzín, počet najazdených km: cca. 165.000 | ks | 1 | ||
Škoda Octavia Combi 1U/SEAXRX01/FM5FM52J067N0GGS5, rok výroby: 2005, palivo: nafta, počet najazdených km: cca. 182.000 | ks | 1 | ||
MAZDA CX-7 2,2D ER/H9A/6EU, rok výroby: 2012, palivo: nafta, počet najazdených km: cca 55. 500 Nhod. | ks | 1 | ||
ŠKODA SUPERB 3T/AACJXAX11, rok výroby: 2016, palivo: benzín, počet najazdených km: cca. 44.000 | ks | 1 | ||
ŠKODA SUPERB 3T/AACJXAX11, rok výroby: 2016, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 87 .000 | ks | 1 | ||
ŠKODA OCTAVIA 5E/ACCJSBX1, rok výroby:2016, palivo benzín, najazdených cca 41 000 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom | Nacenenie 1 normohodiny požadovaných prác uvedených vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky |
Názov |
1. Kritériom je najnižšia cena (v EUR s DPH) za normohodinu práce. Daň z pridanej hodnoty bude účtovaná v aktuálnej sadzbe podľa všeobecne záväzných predpisov platných v čase fakturácie. |
2. Dodávateľ bude poskytovať všetky vyšpecifikované servisné úkony, ale aj akékoľvek iné úkony, ktoré patria do kategórie štandardných servisných úkonov pre osobné motorové vozidlá, počas celej doby plnenia, pričom cena za jednu normohodinu sa nemôže navyšovať. |
3. V súlade s § 38 ods. 4 Zákona č. 343/215 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov požadujeme, aby opravu a servisnú prehliadku motorového vozidla vykonal priamo sám uchádzač. |
4. V záujme efektívnosti organizácie, komunikácie a dohľadu nad priebehom a realizáciou predmetu zmluvy bude dodávateľ vykonávať požadované služby (servis a opravy motorových vozidiel) vo vlastných objektoch a priestoroch v obci, ktorá je miestom plnenia zmluvy. |
5. Služby budú dodávateľom poskytované objednávateľovi v lehote: - menšie zásahy v rámci obhliadky a opravy do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky; - rozsiahle opravy dohodou. |
6. Nebezpečenstvo škody na vozidle prechádza na dodávateľa po prevzatí vozidla do servisu a dodávateľ v celom rozsahu zodpovedá za škodu vzniknutú na vozidle počas vykonávania služieb. |
7. Dodávateľ musí mať prevádzku (servis) v obci, ktorá je miestom plnenia zmluvy, kde bude poskytovať aj službu vyzdvihnutia a odovzdania predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vykonávať opravu a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke za predpokladu dodržania bodu 11. Dodávateľ nesmie postúpiť poskytnutie služby ako celku tretej osobe. Miesto plnenia zmluvy je uvedené v objednávkovom formulári. |
8. Dodávateľ predloží certifikát, ktorý ho oprávňuje vykonávať opravu, údržbu a servis uvedených motorových vozidiel v rozsahu vyšpecifikovaných služieb do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
9. Dodávateľ musí mať prístup k pracovným postupom dodaným výrobcom (elektronická, alebo papierová forma). |
10. Dodávateľ musí mať prístup k schémam zapojení elektrických obvodov servisovaného vozidla. |
11. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát ISO 9001:2008 a plnenie štandardov výrobcov a importérov. |
12. Dodávateľ zabezpečí diagnostiku výrobcom vozidla, možnosť kódovania vozidiel a možnosť diaľkového zdieľania, ak je to potrebné. |
13. Dodávateľ musí disponovať špeciálnym náradím pre servisované vozidlá. |
14. Dodávateľ bude vykonávať požadované služby (servis a opravy motorových vozidiel) personálom, ktorý bude vyškolený výrobcom – dovozcom najpočetnejšieho portfólia vozového parku, čo Dodávateľ preukáže dokladom o vykonanom školení. |
15. Po prevzatí vozidla (v prípade potreby po vykonaní diagnostiky) oznámi dodávateľ objednávateľovi predbežnú cenu na vykonaný servis, resp. opravu na základe odhadovaného množstva normohodín (servisných, elektrikárskych, klampiarskych, lakovacích prác a pod.) a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
16. Dodávateľ odsúhlasí elektronicky (e-mailom) s kontaktnou osobou objednávateľa predbežné ocenenie podľa bodu 15. Takto odsúhlasená cena sa považuje za cenu plnenia na účely určenia zodpovednosti za vady, uplatnenia záruky a výpočtu sankcií. |
17. Dodávateľ bude vykonávať servis/opravy/údržbu vozidiel objednávateľa na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. |
18. Dodávateľ do 2 pracovných dní po prevzatí objednávky na konkrétnu službu oznámi elektronicky objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
19. Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ služobných osobných motorových vozidiel (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zákazky, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku k zmluve. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi žiadne zálohy či preddavky. |
20. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po potvrdení zákazkového listu objednávateľom na základe skutočného počtu normohodín vykonanej práce a skutočne použitého materiálu. Objednávateľ požaduje k faktúre doložiť aj kalkulačný list s rozpisom cien jednotlivých komponentov použitého materiálu a servisných prác potvrdený poverenou osobou objednávateľa. |
21. Cena za dodaný náhradný diel: Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi originálne náhradné diely do všetkých jeho motorových vozidiel. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 7% z ceny každého originálneho dielu doporučenej v aktuálnom cenníku dovozcu príslušného náhradného dielu. |
22. Cena za dodaný náhradný diel: Dodávateľ je oprávnený použiť okrem originálnych náhradných dielov aj kvalitné rovnocenné, resp. porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 10% z ceny každého certifikovaného náhradného dielu doporučenej v aktuálnom cenníku dovozcu týchto dielov pričom cena za certifikovaný náhradný diel musí byť po vyjadrení zľavy vždy o minimálne 10% nižšia než je cena originálneho náhradného dielu po zľave. |
23. Dodávateľ je povinný vo fakturácií uviesť o aký diel ide (originálny alebo certifikovaný) výšku zľavy za náhradný diel ako aj jeho katalógové číslo tak, aby bol objednávateľ schopný podľa potreby presne zistiť a odkontrolovať aký náhradný diel bol dodávateľom použitý. |
24. Dodávateľ musí byť preukázateľne vlastníkom kalkulačného programu, ktorý je certifikovaný, resp. uznaný poisťovňami pôsobiacimi na území SR a registrovanými v Slovenskej asociácií poisťovní. Tento kalkulačný program bude použitý pri tvorbe ceny za služby a to počas celej doby platnosti zmluvy. Táto požiadavky platí aj o aktualizácií kalkulačných programov. Doklad o vlastníctve kalkulačného programu predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
25. Likvidáciu použitých náhradných dielov, spotrebného materiálu, prevádzkových kvapalín a mazív použitých pri poskytnutí služby podľa tejto zmluvy zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
26. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné odtiahnutie nepojazdného motorového vozidla na území miesta plnenia do 2 hodín po nahlásení požiadavky objednávateľom. V prípade nepojazdnosti motorového vozidla z dôvodu dopravnej nehody v mieste plnenia sa čas na odtiahnutie vozidla stanovuje na 30 minút od nahlásenia požiadavky objednávateľom. Odtiahnutie vozidla sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť aj v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov. |
27. Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
28. Ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí vozidla, ktoré nie sú predmetom objednávky, bezodkladne o tom informuje objednávateľa. Ak objednávateľ dá súhlas na rozšírenie objednávky, musí byť táto zmena zapísaná aj do zákazkového listu. Lehota plnenia sa v tomto prípade môže primerane predĺžiť. |
29. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri havárii, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti. Dodávateľ sa zaväzuje opravy vzniknuté následkom poistných udalostí likvidovať prostredníctvom krycieho listu poisťovne. |
30. Cena ponúkaná dodávateľom musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov. |
31. Cena hodinovej sadzby (normohodina) na servisné práce musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami uvedenými vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne iný tovar súvisiaci so servisom motorových vozidiel objednávateľa. |
32. Cena poskytnutých náhradných dielov, prípadne iného tovaru súvisiaceho so servisom motorových vozidiel objednávateľa musí zodpovedať aktuálnemu cenníku dodávateľa v čase konkrétneho servisného úkonu (oprava, údržba a pod.). |
33. Dodávateľ poskytne záruku na akúkoľvek prácu a náhradné diely vykonanú v spojení s údržbou alebo opravou vozidla v zmysle platných predpisov. |
34. Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia predmetu zmluvy, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) nepravdivosť akéhokoľvek vyhlásenia dodávateľa o splnení Osobitných požiadaviek na plnenie, d) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
35. V prípade podstatného porušenia zmluvy je dodávateľ povinný v súlade s čl. 13.1. „VŠEOBECNÝCH ZMLUVNÝCH PODMIENOK elektronického trhoviska uhradiť zmluvnú pokutu 0,05% z ceny plnenia odsúhlasenej podľa bodu 16. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie za každý deň omeškania podľa bodu 34. písmeno a) a zmluvnú pokutu 500,00 EUR bez DPH za každé podstatné porušenie zmluvy podľa bodu 34. písmeno b) až d). |
36. V súlade so Zákonom č. 351/2015 Z.z. o cezhraničnej spolupráci pri vysielaní zamestnancov na výkon prác pri poskytovaní služieb, ktorým sa zároveň mení a dopĺňa zákon č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov predloží Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy vyhlásenie v znení: |
„Dodávateľ vyhlasuje, pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 500,00 EUR, že opravu a servisnú prehliadku motorového vozidla podľa tejto zmluvy vykonáva prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva legálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť odberateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinností dodávateľa.“ |
37. V prípade, ak Objednávateľ bude meškať so zaplatením faktúry, môže mu Dodávateľ účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
38. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 01. 02. 2020. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 21. Cena za dodaný náhradný diel: Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi originálne náhradné diely do všetkých jeho motorových vozidiel. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 7% z ceny každého originálneho dielu doporučenej v aktuálnom cenníku dovozcu príslušného náhradného dielu. |
Navrhnutá hodnota | CENA NAHRADNEHO DIELU |
DODAVATEL, NEMA ZIADNU ZLAVU PRI PLATENI DANI, POISTNEHO A ODVODOU A TAK ISTO NEMA ZAKONNY DOVOD ZIADAT VEREJNY OBSTARAVATEL DODAVATELA SLUZIEB, ABY SA ZAVAZOVAL POSKYTOVAT ZLAVU!!!!
Názov | |
Pôvodná hodnota | 26. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatné odtiahnutie nepojazdného motorového vozidla na území miesta plnenia do 2 hodín po nahlásení požiadavky objednávateľom. V prípade nepojazdnosti motorového vozidla z dôvodu dopravnej nehody v mieste plnenia sa čas na odtiahnutie vozidla stanovuje na 30 minút od nahlásenia požiadavky objednávateľom. Odtiahnutie vozidla sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť aj v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov. |
Navrhnutá hodnota | BEZPLATNE ODTIAHNUTIE |
DODAVATEL SA NEMOZE ZAVIAZAT A VEREJNY OBSTARAVATEL NEMOZE POZADOVAT O BEZPLATNE VYKONAVANIE SLUZIEB NAKOLKO POSKYTOVATEL MUSI ZA ZAMESTNANCA KTORY SLUZBU POSKYTUJE PLATIT ODVODY, POISTNE, DANE A NEPOSLEDNOM RADE MZDU A TECHNIKU KTOROU SA POSKYTOVANA SLUZBA BUDE VYKONAVAT. JEDINE AK BY VEREJNY OBSTARAVATEL POSKYTYTOVAL PRACOVNIKA A POTREBNU TECHNIKU NA ODTAHOVANIE VOZIDIEL. NAKOLKO VEREJNY OBSTARAVATEL POZADUJE POSKYTOVANIE SLUZBY AJ CEZ VIKENDY, SVIATKY A V NOCI , POSKYTOVATEL SLUZBY SI NAROKUJE NA PRIPLATOK.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 7. Dodávateľ musí mať prevádzku (servis) v obci, ktorá je miestom plnenia zmluvy, kde bude poskytovať aj službu vyzdvihnutia a odovzdania predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vykonávať opravu a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke za predpokladu dodržania bodu 11. Dodávateľ nesmie postúpiť poskytnutie služby ako celku tretej osobe. Miesto plnenia zmluvy je uvedené v objednávkovom formulári. |
Navrhnutá hodnota | PREVADZKA |
VAZENY VEREJNY OBSTARAVATEL, BOLI BY STE TAKY LASKAVY A DODAZALI BY STE AJ DO KARANTENNEHO FORMALARA NAPISAT AJ O AKE MESTO ALEBO OBEC SA JEDNA NAKOLKO POZATUJETE , NESMIERNE VELA A ZBYTOCNE PREHNANE OSOBITNE PODMIENKY NA PLNENIE ZMLUVY, ABY SA VEDEL MOZNY DODAVATEL TYCHTO SLUZIEB ROZHODNUT VOPRED CI MA TATO ZAKAZKA PRENHO VOBEC VYZNAM.
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2018 19:28 — 01.02.2020 19:28
1,00 Nhod
40,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.03.2018 08:03
22.03.2018 08:30
22.03.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2018 09:35 - Vstupná ponuka | 40,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2018 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 36,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: