Z201812330
OF-160353
zrušená
00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
Zber, odvoz a likvidácia odpadu
odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov z prevádzky. Uskladnenie odpadu v prevádzke : uzatvorený kontajner o objeme 5 m3. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad , ktorý bude objednávateľ uskladňovať v uzatvorenom kontajnery, ktorý mu poskytovateľ prenajme : 1 kus kontajner o objeme 5m3. Služba bude poskytovaná spôsobom : Doprava prenajatého prázdneho kontajnera, zloženie na miesto určené objednávateľom ( stále miesto ), naloženie naplneného kontajnera, odvoz, likvidácia - uloženie odpadu na skládku. | t/rok | 12 | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu - 1 kus uzatvorený kontajner o objeme 5m3 | 1 x týždenne, vždy vo štvrtok v mesiacoch apríl až máj a tiež v mesiacoch september až december; v zmysle dohodnutého harmonogramu |
Frekvencia vývozu zmesového komunálneho odpadu - 1 kus uzatvorený kontajner o objeme 5m3 | 2 x týždenne, vždy v pondelok a štvrtok v mesiacoch jún až august; v zmysle dohodnutého harmonogramu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a z miesta plnenia |
Poskytovateľ najneskôr v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vypracuje harmonogram vývozu v zmysle objednávateľom určených technických podmienok na poskytovanie služby uvedených v špecifikácii a predloží ho objednávateľovi na schválenie spolu s návrhom zmluvy na poskytnutie služby - plnenie predmetu zákazky. |
Poskytovateľ zabezpečí pre objednávateľa : 1 kus uzatvorený kontajner o objeme 5m3 formou prenájmu, jeho pristavenie - zloženie na určené miesto ( stále miesto ), naloženie naplneného kontajnera, odvoz, likvidácia - uloženie odpadu na skládku v zmysle schváleného harmonogramu. |
Poskytovateľ zabezpečí nevyhnutnú údržbu prenajatého uzatvoreného kontajnera o objeme 5m3. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od poskytovateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácií odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od poskytovateľa služby vykonávať zber komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom vrátane potrebnej personálnej asistencie. |
Poskytovateľ je povinný manipulovať s kontajnerom pri vykládke a nakládke na mechanizmus a na miesto uloženia tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou |
Poskytovateľ je povinný uskutočniť náhradný vývoz do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov ( napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.) |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ je povinný manipuláciu a vývoz realizovať za prítomnosti poverených, objednávateľom určených osôb, ktorých zoznam a kontaktné telefónne čísla mu budú poskytnuté do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a ktorým je povinný oznámiť predpokladaný čas vývozu. Poverená osoba objednávateľa pri každom vývoze potvrdí - odsúhlasí poskytovateľovi doklady o vykonanej činnosti, ktoré budú následne predkladané k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu ( vážny lístok ) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr s faktúrou. |
Poskytovateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu ( vážny lístok) a záznam o prevádzke motorového vozidla, potvrdený poverenou osobou objednávateľa prítomnou pri vývoze, objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Poskytovateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 9 mesiacov od 1.4.2018 do 31.12.2018. |
Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje k plneniu zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu za prenájom uzatvoreného kontajnera o objeme 5 m3 na mesiac, cenu za zber, odvoz a likvidáciu komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. Všetky položky tvoriace cenu je potrebné predložiť s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa |
Poskytovateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom |
Poskytovateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpise cien. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak poskytovateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.). |
Za závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu) za taktiež považuje, ak poskytovateľ neuskutoční vôbec vývoz odpadu v deň na to určený podľa harmonogramu. Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak poskytovateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a poskytovateľ objednávateľovi dopredu oznámil termín náhradného vývozu |
V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť, ktorá mu vyplýva z tejto zmluvy môže objednávateľ požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu až do výšky 200,- EUR, ak táto zmluva neurčuje inú výšku zmluvnej pokuty. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak poskytovateľ: |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol poskytovateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu |
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 7 dní, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy |
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Poskytovateľ služby je povinný pred začatím plnenia predmetu Zmluvy predložiť všetky povolenia, oprávnenia a osvedčenia potrebné pre danú činnosť a zaistiť starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci tak, ako bolo uvedené vyššie. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami z.č. 343/2015 Z. z o VO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa platných OPET |
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy, t.j. mzdy, doprava, prenájom kontajnera a poplatky spojene s likvidáciou a odvozom odpadu v zmysle vecne príslušnej a platnej legislatívy. Táto cena je konečná a nie je možné ju jednostranne účastníkmi zmluvy navýšiť. |
Parkovisko Pod Spišským Hradom k.ú. Žehra, umiestnenie kontajnera : 48°59'54.9"N 20°46'15.8"E , Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 celok
2 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2018 08:20
22.03.2018 09:00
22.03.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: