31822665
Centrum sociálnych služieb - LIPOVEC
Školská 806/3, Horné Srnie, 91442, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Nákup univerzálneho kuchynského robota
univerzálny kuchynský robot, profesionálne zariadenie
Tovar, Služba
1. Nákup univerzálneho kuchynského robota
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie slúži na prípravu ľahkého a ťažkého cesta, šľahanie smotany, bielkov, majonézy, prípravu zemiakovej kaše a pod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Univerzálny robot RM 30 H s príslušenstvom, nový | ks | 1 | ||
Rozmer (šxhxv) | cm | 57x67x116 | ||
Napätie | V | 400 | ||
Príkon elektro | kW | 0,75 | ||
Objem nerezovej nádoby (kotlíka) | l | 30 | ||
Voliteľné rýchlosti | ks | 3 | ||
Príslušenstvo-mäsomlynček | ks | 1 | ||
Príslušenstvo-strúhacie komory | ks | 1 | ||
Príslušenstvo-makomlynček | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mechanický časovač | áno |
Bezpečnostné mikrospínače | áno |
Zdvíhanie kotlíka | mechanické, kolesom |
Prevod | pomocou ozubených kolies |
Výstup na prídavné zariadenie | áno |
Základné príslušenstvo | kotlík, hák, metla, miešač, vozík |
Nerezový kryt pracovného priestoru | áno |
Príslušenstvo-mäsomlynček | 25x30x29 cm |
Príslušenstvo-strúhacie komory | 29x38x26 cm |
Príslušenstvo-makomlynček | 14x19x29 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a zabezpečenie jeho vyloženia na určené miesto inštalácie. |
Vrátane montáže, zapojenia, odskúšania a zaškolenia minim.3 osôb. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz. |
Príslušenstvo k robotu musí byť vhodné pre dodávaný typ kuchynského robota. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, bezchybného, nepoužívaného, tovaru. Môže byť dodaný aj ekvivalent, ale technické vlastnosti originálu. |
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenia personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie. |
Objednávateľ požaduje predložiť elektronicky do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy certifikát výrobcu, ktorým sa preukazuje autorizovaný predaj a servis na zariadenie. |
Objednávateľ požaduje predložiť elektronicky do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy technickú špecifikáciu dodávaného tovaru v slovenskom, resp. v českom jazyku, aby na jej základe mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností tovaru. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu. |
Objednávateľ požaduje nástup na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Počas plynutia 24 mesačnej záručnej doby sa požaduje od dodávateľa bezplatné vykonanie servisnej prehliadky a výmena oleja vrátane dopravných nákladov a to v intervaloch odporúčaných/predpísaných výrobcom zariadenia. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať predmet zmluvy v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zmluvy neprebrať a tovar vrátiť Dodávateľovi na jeho náklady v prípade nedodržania technickej špecifikácie, nesplnenia akejkoľvek technickej alebo osobitnej požiadavky. Uvedené platí aj v prípade, ak sa nesplnenie preukáže až po uvedení predmetu zákazky do prevádzky. |
Súčasne s dodávkou predmetu zákazky Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami a technickú dokumentáciu v slovenskom alebo českom jazyku. |
Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Za splnenie dodávky sa bude považovať riadne a včasné dodanie predmetu zákazky a podpísanie odovzdávacieho/preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostnou platbou na účet Dodávateľa. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť negatívnu referenciu. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi e-mailom alebo telefonicky minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru, alebo v prípade nutnosti sa dohodne Objednávateľ s Dodávateľom o termíne dodania tovaru. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Uchádzač, ktorý predkladá ponuku s ekvivalentom, je povinný do 48hod od uzavretia zmluvy elektronicky preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru, t.j. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosť posudzovania zhody, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
Školská 806/3, Horné Srnie, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.04.2018 14:14 — 13.04.2018 14:15
1,00 ks
3 778,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 14:19
19.03.2018 15:39
20.03.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2018 13:25 - Vstupná ponuka | 3 768,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2018 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 768,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: