30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
Nákup chirurgických rukavíc
rukavice, latexové, jednorázové, vyšetrovacie, sterilné, nesterilné, chirurgické
Tovar, Služba
1. Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorázové, nesterilné, púdrované
|
|
---|---|
Funkcia |
Ľahko pudrované kukuričným škrobom, univerzálne na pravú aj ľavú ruku, rolované manžety, neobsahujúce tiuramy, hladina proteínov <60ug/g, AQL 1,5, dĺžka rukavice min.240mm, hrúbka rukavice: Palec : 0,11-0,13mm, Dlaň: 0,08-0,10mm, sila pretrhnutia pred starnutím min 8,5 N. Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN 420, ASTM F 1670 a ASTM F 1671, schválené pre styk s potravinami, EN 374, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC a nariadenie o osobných ochranných pomôckach 89/686/EEC. Systém zabezpečenia kvality: ISO 9001, ISO 13485. |
Označenie balenia: názov, rozmer, AQL, dátum výroby, dátum spotreby, číslo série, názov a adresa výrobcu, MDD 93/42/EWG, 2007/47/EWG, ASTM F 1671, označenie CE. Testované na : Prienik krvných patogénov - metóda testujúca použitie Phi-X174. Prienik syntetickej krvi zhodný s normou ASTM F 1670. Chemické látky zhodné s normou EN 374. 100ks/bal., veľkosti: S,M,L. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorázové, nesterilné, púdrované | bal | 727 |
2. Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorázové, nepúdrované, rolovaný okraj
|
|
---|---|
Funkcia |
Bez vnútorného prášku, polymerizované. Povrch rukavíc mikrotexturovaný, rolované manžety, univerzálne na pravú aj ľavú ruku. Hladina proteínov <30ug/g, AQL 1,0, sila pretrhnutia pred starnutím: min. 8 N. Dĺžka rukavice min. 240mm, Hrúbka rukavice: palec 0,14mm, dlaň 0,13mm. Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN 420, EN 374-1, -2, -3, EN 388, ASTM F 1670 a ASTM F 1671, schválené pre styk s potravinami, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC a nariadenie o osobných ochranných pomôckach 89/686/EEC kategória III. |
Označenie obalu: názov, rozmery, AQL, dátum výroby, dátum spotreby, číslo série, názov a adresa výrobcu, normy: ASTM F 1671, ASTM F 1670, EN 455, EN 420, EN 388, EN 374, piktogramy, chemické látky a cytostatiká, označenie CE. Testované na: Prienik krvných patogénov - metóda testujúca použitie Phi-X174. Prienik syntetickej krvi zhodný s normou ASTM F 1670. Chemické látky zhodné s normou EN 374. 100ks/bal., veľkosti S,M,L,XL. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorázové, nepúdrované, rolovaný okraj | bal | 255 |
3. Rukavice latexové, chirurgické sterilné, púdrované, anatomické
|
|
---|---|
Funkcia |
Ľahko pudrované kukuričným škrobom, Mikrotextúrovaný povrch, rolované manžety. Anatomicky tvarované na pravú a ľavú ruku. Bez obsahu tiuramov, sterilizované radiáciou. Hladina proteínov <50ug/g, AQL 0,65. Dĺžka rukavice min. 280mm, Hrúbka rukavice: Palec 0,20-0,22mm, Dlaň 0,18-0,20 mm. Sila pretrhnutia pred starnutím min. 13 N. Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN 420, ASTM F 1670 a ASTM F 1671, EN 374, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC, trieda ZP-lla, a nariadenie o osobných ochranných pomôckach 89/686/EEC. |
Systém zabezpečenia kvality: ISO 9001, ISO 13485. Označenie balenia: názov, rozmer, dátum sterilizácie, dátum expirácie, číslo série, názov a adresa výrobcu, MDD93/42/EWG, 2007/47/EWG, ASTM F 1671, EN 374 a piktogramy, Označenie CE. Testované na: Prienik krvných patogénov - metóda testujúca použitie Phi-X174. Prienik syntetickej krvi zhodný s normou ASTM F 1670. Chemické látky zhodné s normou EN 374. veľkosť č. 6 - 9 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové chirurgické sterilné, púdrované, anatomické | pár | 3000 |
4. Rukavice latexové, chirurgické, sterilné, nepúdrované, ortopedické, rolovaný okraj zdrsnený povrch, zvýšená pevnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
Hrubšie steny pre ortopedické zákroky. Polymérová vrstva, vysoká odolnosť voči poškodeniu. Matnej farby, ktorá zabraňuje odleskom a odrazom svetla. Mikrotexturovaný povrch, rolované manžety, anatomicky tvarované na pravú a ľavú ruku. Sterilizované radiáciou. Obsah proteínov <30ug/g, AQL 0,65, Dĺžka rukavice min.295mm, Hrúbka rukavice: Palec 0,29-0,32mm, Dlaň 0,27 -0,30mm. Sila pretrhnutia pred starnutím min.12 N. |
Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN 556, EN 374, ASTM F 1671, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC, ZP triedy lla. Systém zabezpečenia kvality: ISO 9001, ISO 13485. Označenie balenia: názov, rozmer, dátum výroby, dátum expirácie, číslo série, názov a adresa výrobcu, označenie CE. Testované na kostný cement podľa ASTM F 739-12. veľkosť 6 - 9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové chirurgické sterilné nepúdrované ortopedické rolovaný okraj zdrsnený povrch zvýšená pevnosť | pár | 17650 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v prvej kvalitatívnej triede, pričom objednávateľ nebude akceptovať dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a zodpovedať zadanej špecifikácii predmetu zákazky. Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Dodanie tovaru na miesto plnenia vrátane dopravy, na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdí príjem a akceptáciu objednávky. Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Kúpna cena bude detailne špecifikovaná v podrobnom aktualizovanom rozpočte (ďalej len „rozpočet“), ktorý je dodávateľ povinný poslať objednávateľovi do 7 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody. V rozpočte budú uvedené názvy jednotlivých druhov tovarov, ako vo faktúre. |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo pre zasielanie objednávok a rovnako pošle aj číslo účtu na úhradu faktúr. |
3. Objednávateľ požaduje predloženie bezplatných vzoriek v počte 1 balenie z každej položky v originálnom balení a predloženie technického listu, vyhlásenia o zhode, certifikátu (ďalej len „doklady)“, ktorými preukáže splnenie požiadaviek uvedených v špecifikácii tejto rámcovej dohody. Termín dodania vzoriek a dokladov je do 3 pracovných dní od účinnosti tejto rámcovej dohody. Ak predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, objednávateľ je oprávnený v takomto prípade odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
4. Kúpna cena za predmet rámcovej dohody je stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta určenia uvedeného v objednávke, vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti tejto dohody. |
5. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje sa, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Objednávateľ požaduje predložiť ku každému tovaru doklady v slovenskom jazyku. |
5.1 V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácii uvedenej v tejto rámcovej dohode predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
6. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. Dodávateľ garantuje pevnú cenu počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody objednávateľovi. |
7. Ak sa v špecifikácii predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétny typ, objednávateľ požaduje dodanie tovaru s deklarovateľnou úplne identickou, rovnocennou alebo vyššou špecifikáciou ako je uvedená v tejto rámcovej dohode. |
8. Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možné len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli zoznam ekvivalentných tovarov, predložený dodávateľom. Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov. Špecifikácia jednotlivých položiek tovarov uvedených v zozname ekvivalentných tovarov musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. |
8.1 Ak dodávateľ dodá objednávateľovi ekvivalentný tovar, v ktorom ktorákoľvek hodnota špecifikácie nebude v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 100 EUR za každé také porušenie a/alebo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
9. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí mať minimálne rovnakú akosť a parametre ako nahradzovaný tovar a nesmie byť zvýšená jednotková cena nahradzovaného tovaru, ktorá je uvedená v predloženom rozpočte dodávateľa. |
10. Predmet tejto rámcovej dohody bude dodaný objednávateľovi na miesto podľa určenia objednávateľa uvedeného v objednávke. Presné adresy miesta plnenia a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody. |
11. Predmet rámcovej dohody dodá dodávateľ počas trvania dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. |
11.1 V prípade, že zistí nesúlad tovaru so špecifikáciou uvedenou v tejto rámcovej dohode, objednávkou resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa tejto rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
11.2 V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Preberací protokol, resp. dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, alebo e-mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia (špecifikácia predmetu zákazky) objednávaných tovarov, množstvo, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu, číslo telefónu a fakturačné údaje. |
12. Objednávateľ je oprávnený dňom protokolárneho prevzatia tovaru od predávajúceho ho užívať v rozsahu a spôsobom obvyklým pre použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
13. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. Po ukončení jednotlivých dodávok tovaru dodávateľ vyhotoví objednávateľovi faktúru. |
13.1 Súčasťou faktúry budú preberacie protokoly, resp. dodacie listy na dodávku tovaru, potvrdené objednávateľom, ktoré budú obsahovať najmä názov a typové označenie predmetu rámcovej dohody, počty jednotlivých druhov tovarov, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Úhrada faktúry sa vykoná výhradne prevodným príkazom. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
13.2 Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, množstvo, cenu podľa tejto rámcovej dohody, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. |
13.3 Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ich dodávateľovi na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5 b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, resp. nižší počet jednotlivých druhov tovarov, v závislosti na aktuálnej potrebe a finančnom krytí za predpokladu, že jednotlivé ponúknuté položkovité ceny sa nezvýšia. |
16. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z celkovej hodnoty objednávky za každý deň omeškania. |
17. Plnenie má vady, ak nezodpovedá požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, ak je dodané v rozpore s objednávkou, s rámcovou dohodou, alebo ak má právne vady. Dodanie plnenia s akoukoľvek vadou a v prípade neodstránenia vady v objednávateľom stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
17.1 Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v špecifikácii predmetu zákazky. |
17.2 V prípade porušenia povinnosti dodávateľa uspokojiť nárok objednávateľa z vád dodaného tovaru v lehote podľa tejto rámcovej dohody, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,03 % z hodnoty reklamovaného plnenia za každý deň omeškania. |
18. Túto rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť v prvý deň nasledujúceho mesiaca po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesic
15 781,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 13:19
23.03.2018 13:17
23.03.2018 13:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2018 13:55 - Vstupná ponuka | 15 781,30 | € | Cena s DPH |
21.03.2018 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: