31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
33126500
Ing. Ladislav Ivanics IL - MED
Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK
EKG, TERMO, CTG, SONO papier 1/2018
EKG papier, termopapier, sono papier, papier do zapisovača, sono papier
Tovar, Služba
1. EKG, TERMO, CTG, SONO papier
|
|
---|---|
Funkcia |
spotrebný materiál pre EKG, CTG , USG prístroje |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papier Sony UPP, 210 HD; 210 mm, 25 m | ks | 4 | ||
2. Papier Sony UPP, 110 S - matný, 110 mm x 20 m | ks | 20 | ||
3. Papier EKG HELLIGE; CardioSmart 210x295 mm, 150 listov, skladaný | ks | 10 | ||
4. Papier EKG Mitsubishi K65, HM,rozmer: šírka rolky:110 mmx20 m | ks | 20 | ||
5. Papier EKG AT 101, 80 x 70 mm, skladaný 300 listov | ks | 20 | ||
6. Papier EKG HELLIGE 4002226 | ks | 10 | ||
7. Papier EKG AsCaRD; š:112 mm, vnút.priem rolky:1,7mm, dl.25 m (ASCARD/BTL08) | ks | 20 | ||
8. Papier EKG AT 2; skladaný 215 listov,210x280 mm (Cardiovit AT-2, Schiller AT-2) | ks | 50 | ||
9. Papier EKG SE 12 k.č. MS - 32461 | kot | 20 | ||
10. Papier EKG AT 6, SP-200, skladaný 300 listov, 145x100 mm | ks | 30 | ||
11. Papier EKG Biomedika Pers.210, skladaný 170 listov, 210x150mm | ks | 40 | ||
12. Papier EKG EDAN SE-601; skladaný 140 listov, 110x140 mm (EDAN SE601 6 KANAL,Spektrum 5000Q) | ks | 550 | ||
13. Papier EKG Fukunda 402/210mm; rolka: 210 mm x 30 m (Cardimax FX74, EDAN SE12) | rol | 100 | ||
14. Papier EKG SCHILLER MS2010 | ks | 30 | ||
15. Papier EKG AT12 CS6 | bal | 20 | ||
16. Termo papier; 57 mm, 25m; jadro 12mm, 4003512 | ks | 100 | ||
17. Termo papier UPP 84 originál, 84 mm x 13,5 m | rol | 50 | ||
18. Papier do fetál. monitoru, 4305DAO | ks | 200 | ||
19. Sona papier Mitsubishi K61 | ks | 110 | ||
20. Papier CTG HP 80, 15 listov, okraje perforované - dierkované, 151x100 mm, HP 804A | ks | 60 | ||
21. Papier CTG - HP M1911A, skladaný, 150 listov, 150x100 mm, Avalon SM20, Avalon S50A | ks | 40 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach. |
Dodávateľ predloží do 24 hod od uzavretia Zmluvy elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznače posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností tovaru, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hod. od uzavretia Zmluvy certifikát výrobcu papiera v súlade so smernicou 93/42/ECC. |
Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hod. od uzavretia Zmluvy od výrobcu certifikát kvality. |
Štítok na kartóne tovaru musí obsahovať identifikačnú značku a číslo šarže. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
V prípade, že dané typy papierov nebudú kompatibilné s prístrojmi, budú vrátene dodávateľovi. |
Jednorázový nákup: 4 miesta plnenia v Bratislave=4 x objednávka. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od objednávateľa - do 7 dní. |
Objednávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v objemoch a množstvách takých, ako sú uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môže byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je predpoklad (v zanedbateľnom množstve rádovo v jednotkách percent), pri dodržaní jednotkových cien a pri neprekročení celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.04.2018 08:00 — 12.04.2018 14:00
1,00 skupina produktov
9 430,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 11:02
23.03.2018 08:15
23.03.2018 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2018 13:56 - Vstupná ponuka | 9 430,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2018 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 429,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: