Z201812105
OF-158014
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Formaldehydový sterilizátor - jednodverový
sterilizátor, nízkoteplotný, formaldehydový, jednodverový
Tovar, Služba
1. Formaldehydový sterilizátor - jednodverový
|
|
---|---|
Funkcia |
určený pre nízkoteplotnú sterilizáciu balených aj nebalených nástrojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem komory | liter | 110 | ||
vnútorné rozmery komory - výška | mm | 320 | 380 | |
vnútorné rozmery komory - šírka | mm | 320 | 380 | |
vnútorné rozmery komory - hĺbka | mm | 890 | 910 | |
transportný vozík | ks | 1 | ||
zavážací vozík | ks | 1 | ||
sterilizačný kôš | ks | 1 | ||
rozmery prístroja - výška | mm | 1820 | 1850 | |
rozmery prístroja - šírka | mm | 665 | 750 | |
rozmery prístroja - hĺbka | mm | 970 | 1100 | |
sterilizačná teplota na troch sterilizačných programoch + vákuum test | °C | 55 | 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jednodverové prevedenie | |
dokladovanie sterilizačného cyklu - tlačiareň | |
minimálne tri voliteľné programy s automatickým odplynením a praním parou | |
reprodukovateľnosť sterilizačného záznamu | |
požiadavka na normu EN 14180 | |
LCD displej | |
pracovné médium: zmes formaldehydu a demineralizovanej vody | |
spotreba médií na jeden sterilizačný cyklus: 2 litre FO a 2 litra destilovanej vody | |
zásobná nádržka s držiakom na 2 litre FO a 5litrov destilovanej vody |
Názov |
1) Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie/variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácií k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
c) v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ predloží návrh plnenia predmetu zmluvy spolu so všetkými navrhovanými parametrami. V prípade, že ekvivalentný návrh nebude spĺňať min. požiadavky objednávateľa uvedené v „Technickej špecifikácií tejto zmluvy“ objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent. |
d) ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
e) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
f) CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
g) Vyhlásenie o zhode. |
h)Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy. |
2) Dodaný Predmet zmluvy musí byť nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužívaný. |
3) Objednávateľ skontroluje dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní, a zašle oznámenie elektronickou formou do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
a) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4) Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. |
5) Dodávateľ je povinný Predmet zmluvy dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia Predmetu zmluvy si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa (Referát zdravotníckej techniky). |
6) Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar v rozsahu uvedenom vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Predmetu zmluvy a záväzok Objednávateľa Predmet zmluvy prevziať do vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi zmluvnú cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
7) Súčasťou dodania Predmetu zmluvy je aj jeho doprava na miesto dodania, inštalácia, zaškolenie personálu a odovzdanie dokladov potrebných na jeho prevzatie a užívanie (dodací list resp. preberací protokol a faktúra). Záväzok Dodávateľa dodať Predmet zmluvy sa považuje za splnený až riadnym splnením záväzkov podľa tohto bodu zmluvy. |
8) Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
9) Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, vrátane inštalácie, naprogramovania a zaškolenia minimálne 3 osôb objednávateľa v rozsahu 1 hodiny. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
10) Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
11) Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávke v mieste dodania objednávateľom zodpovednou osobou, ktorý prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdení dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
12) Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a podľa pokynov objednávateľa. |
13) Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky komplexnú záruku v trvaní 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. |
14) Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej opravy predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
a) Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
15) Po dobu omeškania Objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je Dodávateľ v omeškaní s dodaním Predmetu zmluvy. Objednávateľ je povinný informovať Dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na riadne a včasné dodanie Predmet zmluvy. |
16) Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
17) Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
18) Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
19) Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
20) V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.04.2018 08:00 — 18.05.2018 15:00
1,00 ks
54 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 10:14
20.03.2018 12:00
20.03.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: