31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
47993014
CHEIRÓN Cure s. r. o.
Hlavné námestie 4, Bratislava, 81101, SVK
Monitory vitálnych funkcií vyššej triedy
monitoring, monitoring pacienta, zdravotnícka technika, lôžkový monitor, LCD monitor.
Tovar, Služba
1. Monitory vitálnych funkcií vyššej triedy
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Monitory vitálnych funkcií pre potreby monitorovania pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkosť uhlopriečky monitora | " | 12 | 16 | |
Rozlíšenie displeja | pixel | 1024x768 | ||
Súčasné zobrazenie kriviek | počet | 6 | ||
Prezeranie histórie/ pamäti prístroja (grafické aj numerické trendy všetkých parametrov) | hod. | 48 | ||
Voľba rýchleho prístupu – počet funkcií | počet | 2 | ||
Výdrž batérie bez napojenia na elektrickú sieť | hod. | 1,5 | ||
Čas nabíjania akumulátora na 100 % batérie | hod. | 7 | ||
Meranie frekvencie respirácie dychov za minútu (dospelý pacient) v rozsahu | 1/min. | 4-120 | ||
Meranie teploty v rozsahu | °C | 25-40 | ||
Meranie teplôt | počet | 2 | ||
Presnosť merania teploty v rozsahu | °C | +/- 0,2 | ||
Systém EKG – počet zvodov | počet | 3 a 5 | ||
Zobrazenie EKG krivky s možnosťou výberu zvodov | počet | 3/5/12 | ||
Meranie ST segmentu v rozsahu | mm | +/- 2 | ||
Meranie pulzu v rozsahu | 1/min. | 30-250 | ||
Presnosť merania pulzu | 1/min | +/- 2 | ||
Rozsah monitorovania Sp02 v rozsahu | % | 0-99 | ||
Meranie NIBP - rozsah merania sys tlaku v rozsahu (dospelý pacient) | mmHg | 40-270 | ||
Meranie NIBP - rozsah merania dia tlaku v rozsahu (dospelý pacient) | mmHg | 15-210 | ||
Meranie IBP – počet kanálov, musí byť ICP | počet | 2 | ||
Meranie IBP – rozsah merania pre každý tlak | mmHg | -40 až 300 | ||
Meranie EEG – počet elektród (4 kanály) | počet | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dotykový displej | áno |
Ovládanie v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
Možnosť pripojenia sekundárneho displeja | áno |
Možnosť tichého a tmavého režimu (stand-by) na prístroji alebo cez centrálnu stanicu | áno |
Možnosť uchytenia prístroja na stenu | áno |
Prenosný prístroj | áno |
Možnosť opčného pripojenia čítačky čiarových kódov | áno |
Ethernetový konektor | áno |
USB výstup | áno |
Analýza ST segmentu samostatne pre všetky zvody | áno |
Meranie Sp02 automaticky | áno |
Meranie NIBP – oscilometrickou/ dvojhadicovou meracou metódou | áno |
Meranie kapnografie – min. sidestream | áno |
Možnosť zobrazenia z merania kontinuálneho srdcového výdaja v kompatibilite s prístrojmi minimálne od výrobcov: Edwards, Pulsion | áno |
Možné pripojenie na centrálnu monitorovaciu stanicu | áno |
Voľba kontinuálneho merania a tiež frekvencie merania niektorých funkcií | áno |
Rozhranie s nemocničným informačným systémom je možné, podpora HL7 štandardu | áno |
Odlíšenie grafických a akustických alarmov podľa stupňa závažnosti nameraných hodnôt | áno |
Možnosť potlačenia alarmu | áno |
Analýza arytmie | áno |
Vykonanie servisu od nahlásenia poruchy do max. 24 hod | áno |
Všetky dostupné aktualizácie softvéru sú v cene nákupu | áno |
Príslušenstvo: 1x sieťový kábel, 1x rozdvojka + 1x kábel na invazívne meranie krvného tlaku, 1x teplotná rozdvojka, 1x teplotná sonda, 1x SpO2 silikónový senzor, 1x predĺženie SpO2, 1x hadica a 1x manžeta na meranie neinvazívneho krvného tlaku, 1x EKG kábel (3-5-12 zvodový), príslušenstvo na sidestream aj mainstream meranie kapnografie, prísavky na meranie EEG | án |
Zaškolenie personálu, doprava a inštalácia v cene nákupu | áno |
Záručná doba 24 mesiacov | áno |
V cene prístroja je zahrnutý autorizovaný záručný servis po celú dobu poskytovanej záruky, vrátane vykonávania pravidelných odborných prehliadok v intervaloch stanovených výrobcom. Najneskôr 14 dní pred uplynutím záručnej doby vykonanie bezplatnej bezpečnostno-technickej prehliadky a bezplatného odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.. Dodávka originálnych náhradných dielcov za úhradu po celú dobu životnosti prístroja. | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú monitory vitálnych funkcií vyššej triedy podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení. Plnenie bude realizované na základe potrieb objednávateľa a možností dodávateľa. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.). |
Miestom plnenia sú pracoviská (nemocničné zariadenia) objednávateľa v Bratislave. |
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Odstránenie poruchy prístroja sa vyžaduje do 2 pracovných dní od vzniku poruchy, resp. nahlásenia poruchy za predpokladu, že porucha nevyžaduje dodanie náhradných dielcov od výrobcu. V opačnom prípade o lehote dodávky rozhoduje termín dodania náhradného dielca. |
Záručná doba na prístroje, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonávaním pravidelných predpísaných prevádzkových revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bez poruchovej prevádzky zariadenia po celú doby záruky. |
Predmet zmluvy alebo jeho časť sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Uhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v toto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Dodávateľ pred podpísaním zmluvy zmluvnými stranami predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku (v listinnej podobe a/alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov apožiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, |
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.), |
d) podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
26.03.2018 00:00 — 30.04.2018 23:59
15,00 ks
132 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 08:17
20.03.2018 12:00
20.03.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2018 22:42 - Vstupná ponuka | 132 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.03.2018 07:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: