• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2018 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 16:35

Detail zákazky Z201811950

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2018 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 16:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 16:35

Základné údaje

Z201811950

OF-159803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3376865

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31337775

NIMAG, spol. s r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitor vitálnych funkcií základný

monitor vitálnych funkcií, pacientský monitor, monitorovanie pacientov

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitor vitálnych funkcií základný
Funkcia
Pacientský monitor vitálnych funkcií určený na meranie a sledovanie parametrov životných funkcií pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť uhlopriečky monitora " 10,1 12,5
Rozlíšenie displeja pixel 800x480
Súčasné zobrazenie kriviek počet 4
Prezeranie histórie/ pamäti prístroja (grafické aj numerické trendy všetkých parametrov) min. hod 48
Voľba rýchleho prístupu – min. počet funkcií počet 2
Výdrž batérie bez napojenia na elektrickú sieť hod. 3
Čas nabíjania akumulátora na 100% batérie hod. 7
Meranie frekvencie respirácie v rozsahu dychov za minútu (dospelý pacient) 1/min. 4-120
Meranie teploty v rozsahu °C 25-40
Meranie teplôt počet 2
Presnosť merania teploty v rozsahu °C +/- 0,2
Systém EKG – počet zvodov počet 3
Zobrazenie EKG krivky s možnosťou výberu zvodov počet 3/3
Meranie ST segmentu v rozsahu mm +/- 2
Meranie pulzu v rozsahu pulz za minútu 1/min. 30-250
Presnosť merania pulzu 1/min. +/- 2
Rozsah monitorovania Sp02 v rozsahu % 0-99
Meranie NIBP - rozsah merania sys tlaku v rozsahu (dospelý pacient) mmHg 40-270
Meranie NIBP - rozsah merania dia tlaku v rozsahu (dospelý pacient) mmHg 15-210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie v slovenskom alebo českom jazyku Áno
Možnosť tichého a tmavého režimu (stand-by) Áno
Možnosť uchytenia prístroja na stenu Áno
Prenosný prístroj Áno
Ethernetový konektor Áno
Analýza ST segmentu samostatne pre všetky zvody Áno
Meranie Sp02 automaticky Áno
Meranie NIBP – oscilometrickou/ dvojhadicovou meracou metódou Áno
Možné pripojenie na centrálnu monitorovaciu stanicu Áno
Voľba kontinuálneho merania a tiež frekvencie merania niektorých funkcií Áno
Odlíšenie grafických a akustických alarmov podľa stupňa závažnosti nameraných hodnôt Áno
Možnosť potlačenia alarmu Áno
Vykonanie servisu od nahlásenia poruchy do max. 24 hod Áno
Všetky dostupné aktualizácie softvéru sú v cene nákupu Áno
Príslušenstvo: 1x sieťový kábel, 1x rozdvojka, 1x teplotná rozdvojka, 1x teplotná sonda, 1x SpO2 silikónový senzor,1x predĺženie SpO2, 1x hadica a 1x manžeta na meranie neinvazívneho krvného tlaku, 1x EKG kábel (3 príp. 5 zvodový) Áno
Zaškolenie personálu, doprava a inštalácia v cene nákupu Áno
Záručná doba 24 mesiacov Áno
V cene prístroja je zahrnutý autorizovaný záručný servis po celú dobu poskytovanej záruky, vrátane vykonávania pravidelných odborných prehliadok v intervaloch stanovených výrobcom. Najneskôr 14 dní pred uplynutím záručnej doby vykonanie bezplatnej bezpečnostno-technickej prehliadky a bezplatného odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.. Dodávka originálnych náhradných dielcov za úhradu po celú dobu životnosti prístroja. Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú monitory vitálnych funkcií základné podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý zpoužitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení. Plnenie bude realizované na základe potrieb objednávateľa a možností dodávateľa.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.).
Miestom plnenia sú pracoviská (nemocničné zariadenia) objednávateľa v Bratislave.
Podmienkou dodávky je zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Odstránenie poruchy prístroja sa vyžaduje do 2 pracovných dní od vzniku poruchy, resp. nahlásenia poruchy za predpokladu, že porucha nevyžaduje dodanie náhradných dielcov od výrobcu. V opačnom prípade o lehote dodávky rozhoduje termín dodania náhradného dielca.
Záručná doba na prístroje, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád anedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonávaním pravidelných predpísaných prevádzkových revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú doby záruky.
Predmet zmluvy alebo jeho časť sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Uhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v toto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúryobjednávateľovi.
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Dodávateľ do piatich pracovných dní od vygenerovania zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku (v listinnej podobe a/alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov apožiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku,
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.),
d) podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.
Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Meranie ST segmentu v rozsahu mm +/- 2
Navrhnutá hodnota Meranie ST segmentu . 0

Technická dokumentácia niektorých výrobcov neuvádza presnú hodnotu pre tento parameter, čo by mohlo byť pre týchto výrobcov diskriminačné. Z tohto dôvodu doporučujeme neuvádzať rozsah pri tomto parametri a ponechať ho v podobe ako navrhujeme.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Čas nabíjania akumulátora na 100% batérie hod. 7
Navrhnutá hodnota Čas nabíjania akumulátora na 100% batérie ( príp. Čas nabíjania akumulátora na 90% batérie) hod. 5

Technická dokumentácia výrobcu uvádza časovú hodnotu pre nabíjanie batérie na 90%. Z tohto dôvodu požadujeme zmeniť formuláciu tohto parametra v technickej špecifikácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

27.03.2018 00:00 — 30.04.2018 23:59

10,00 ks

25 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.03.2018 14:27

19.03.2018 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2018 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 356
 99
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2018 22:56 - Vstupná ponuka 25 000,00 € Cena bez DPH
19.03.2018 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka 24 780,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS