00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Archívne skrine, plošinové vozíky, schodíky
Archívne skrine, plošinové vozíky, schodíky, dovoz tovaru, montáž tovaru, vynosenie tovaru
Tovar, Služba
1. Archívne skrine, plošinové vozíky, schodíky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup archívnych skríň, plošinových vozíkov a schodíkov pre potreby objednávateľa vrátane dopravy, vynosenia a montáže tovarov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 20 | ||
2. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 24 | ||
3. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 6 | ||
4. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 2 | ||
5. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 4 | ||
6. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | ks | 3 | ||
7. plošinový vozík | ks | 5 | ||
8. schodíky | ks | 5 | ||
9. Služby súvisiace s dodaním tovaru, najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie, montáž a vynosenie tovaru na mieste plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 195 - max. 205 x šírka min. 120 - max. 130 x hĺbka 59 - 61 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 15 mm, nosnosť každej police min. 70 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,8 mm, odporúčanej farby antracit/sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm opatrený plastovými klzákmi. |
dvere | dvojkrídlové celokovové dvere s vnútornou stredovou vzperou, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené trojbodovým zapusteným zámkom s dvoma kľúčmi. |
2. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 195 - max. 200 x šírka min. 92 - max. 95 x hĺbka 59 - 61 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 15 mm, nosnosť každej police min. 70 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,8 mm, odporúčanej farby antracit/sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm opatrený plastovými klzákmi. |
dvere | dvojkrídlové celokovové dvere s vnútornou stredovou vzperou, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené trojbodovým zapusteným zámkom s dvoma kľúčmi. |
3. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 195 - max. 200 x šírka min. 80 - max. 85 x hĺbka 39 - 41 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 25 mm, nosnosť každej police min. 50 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,7 mm, odporúčanej farby sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm. |
dvere | dvojkrídlové celokovové dvere vystužené s vnútornými závesmi, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom so zámkom s dvoma kľúčmi. |
4. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 195 - max. 200 x šírka min. 95 - max. 100 x hĺbka min. 39 - max. 41 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 50 mm, nosnosť každej police min. 50 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,7 mm, odporúčanej farby sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm. |
dvere | dvojkrídlové celokovové dvere s vnútornými závesmi, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom so zámkom s dvoma kľúčmi. |
5. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 180 - max. 182 x šírka min. 85 - max. 95 x hĺbka min. 39 - max 41 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 25 mm, nosnosť každej police min. 50 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,7 mm, odporúčanej farby sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm. |
dvere | dvojkrídlové celokovové dvere s vnútornými závesmi, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom so zámkom s dvoma kľúčmi. |
6. archívna skriňa celokovová, uzamykateľná | |
rozmer | výška min. 180 - max. 182 x šírka min. 92 - max. 100 x hĺbka min. 42 - max. 61 (cm). |
police | 4 celokovové police výškovo nastaviteľné po krokoch min. 35 mm, nosnosť každej police min. 50 kg. |
korpus | celokovový zváraný z oceľového plechu hrúbky min. 0,7 mm, odporúčanej farby sivá, pevný spodný sokel skrine výšky max. 90 mm. |
dvere | dvojkrídlové celokovové vystužené dvere s vnútornými závesmi, odporúčanej farby sivá, otváranie dverí min. 110 stupňov, vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom s cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi. |
7. plošinový vozík | |
rozmer | rozmery plošiny dĺžka x šírka min. 85 x 50 (cm) – max. 93 x 60 (cm); Výška platformy max. 20 cm; výška rukoväte max. 87 cm; nosnosť vozíka min. 300 kg. |
konštrukčné riešenia | konštrukcia a prevedenie z nerezového plechu, madlo vozíka pre účely skladovania s možnosťou zloženia, rukoväť – nesklopná. |
kolesá | 2 otočné kolesá a 2 pevné kolesá s odporúčaným priemerom kolesa 10 cm; materiál kolesa plná guma - behúň odporúčanej farby sivá. |
8. schodíky | |
rozmer | celková výška vrátane madla min. 127 cm; šírka max. 50 cm; hĺbka max. 95 cm; celková hmotnosť max. 8 kg; nosnosť min. 150 kg; Výška horného schodu min. 93 cm; Rozmer schodu šírka x hĺbka min. 30x20 cm |
konštrukčné riešenia | 4 schodíky; ľahká oceľová konštrukcia lakovaná, odporúčané prevedenie - biela vypaľovaná farba; kovová nášľapná plocha s úpravou povrchu proti pošmyknutiu; schodíky skladacie. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v tech. špecifikácii predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len"predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, montáž a vynosenie tovaru na mieste plnenia, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle tech. špecifikácie predmetu zákazky. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy. |
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký. |
6. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru minimálne v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady. |
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. Ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu, štátny sviatok alebo iný sviatok, ktorý je dňom pracovného pokoja, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň. |
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru do priestorov podľa pokynov kontaktnej osoby, v mieste dodania. |
II. CENA |
1. Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej tiež „zmluvná cena“). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán, zmluvná cena však nesmie byť prekročená. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“ ) a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. V prípade, že dodávateľ nedodrží lehotu dodania tovaru, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu plnenia za každý deň omeškania a v prípade, že dodávateľ nevybaví uplatnenú oprávnenú reklamáciu v zákonom stanovenej dobe, je oprávnený objednávateľ uplatniť si voči jeho osobe zmluvnú pokutu vo výške 10,00 EUR za každý deň omeškania. Uvedené sa nevzťahuje na prípad vrátenia neúplnej alebo obsahovo nesprávnej faktúry. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy predovšetkým bod 7 v čl. I., bod 3 v čl. II., bod 1 v čl. III., bod 1 v čl. VII. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA |
1. Dodávateľ po riadnom dodaní predmetu zákazky bezodkladne vystaví faktúru a doručí ju v dvoch vyhotoveniach objednávateľovi. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z neuhradenej sumy za každý deň omeškania, najmenej však vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý objednávateľ realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. |
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie. |
2. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET. |
Hanulova 5/b, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
22.03.2018 12:00 — 21.05.2018 16:00
1,00 Súbor
24 276,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2018 09:25
20.03.2018 11:00
20.03.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2018 09:46 - Vstupná ponuka | 24 276,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2018 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: