603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok na 1 rok | ks | 21 420 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok v papierovej forme. |
Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových výziev/objednávok mesačne v predpokladanom objeme 1 785 ks. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v čiastkovej výzve/objednávke a to kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo doručenia čiastkovej výzvy/objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev/objednávok, maximálne do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok najneskôr do dosiahnutia celkovej zmluvnej ceny za predmet zákazky uvedenej v Rámcovej dohode. |
Objednávateľ bude čiastkové výzvy/objednávky na dodanie stravných poukážok zasielať dodávateľovi poštou, elektronicky (e-mailom) alebo faxom. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti Rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej čiastkovej výzvy/objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Celková cena predmetu Rámcovej dohody v EUR vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu Rámcovej dohody vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových výziev/objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalších poplatkov. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas platnosti Rámcovej dohody. |
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. |
Zmluvné strany môžu Rámcovú dohodu vypovedať iba písomnou výpoveďou, aj bez udania dôvodu, ktorá musí byť doručená druhej zmluvnej strane. Platnosť Rámcovej dohody sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku v eurách, vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, v prípade legislatívnej zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách na základe opatrenia Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR. V takom prípade sa zmluvné strany dohodli, že použitie § 421 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka sa vylučuje, pričom dodávateľ nebude oprávnený domáhať sa uskutočnenia dodávok stravných poukážok v maximálnom množstve podľa tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Interval objednávania stravných lístkov | v zásade raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať stravné poukážky aj viac ako raz mesačne. |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
85 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2018 12:34
21.03.2018 13:00
21.03.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2018 12:54 - Vstupná ponuka | 85 680,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2018 14:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 85 679,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: