• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2018 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 13:05

Detail zákazky Z201811912

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2018 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 13:05

Základné údaje

Z201811912

OF-156730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3376845

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

46851658

CYEB s.r.o.

Záhradnícka 10, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka.

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom tejto zákazky je dodávka zemného plynu v nižšie uvedených predpokladaných množstvách do troch odberných miest ( ďalej OM ) Odberateľa v trvaní 24 mesiacov na vykurovanie a ohrev TUV.
Združená dodávka zemného plynu je poskytovaná vrátane zabezpečenia prepravy a distribúcie plynu, ako i poskytovania systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. odberné miesto (OM) - maloodber v tarife M7, Pre dpokladané množstvo plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) MWh 307
2. odberné miesto (OM) - maloodber v tarife M8, Pre dpokladané množstvo plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo MWh 638
3. odberné miesto (OM) - S9 Predpokladané množstvo plyn u na 24 mesiacov – zmluvné množstvo MWh 1 996
- podiel zo ZM pre mesiac január % 20
- podiel zo ZM pre mesiac február % 18
- podiel zo ZM pre mesiac marec % 11
- podiel zo ZM pre mesiac apríl % 5
- podiel zo ZM pre mesiac máj % 1
- podiel zo ZM pre mesiac jún % 1
- podiel zo ZM pre mesiac júl % 1
- podiel zo ZM pre mesiac august % 1
- podiel zo ZM pre mesiac september % 1
- podiel zo ZM pre mesiac október % 8
- podiel zo ZM pre mesiac november % 15
- podiel zo ZM pre mesiac december % 18
Denné maximálne množstvo m³ 1 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM - Č0M 4100012834 Druh tarify - M7
2. OM - ČOM 4100008052 Druh tarify -M8
3. OM – ČOM 4101512397 Druh tarify - S9
1. OM - identifikátor POD SKSPPDIS000110105917
2. OM - identifikátor POD SKSPPDIS00011019383
3. OM - identifikátor POD SKSPPDIS010130001177
Tolerancia odberu plynu neobmedzená odchylka
Vyhodnocovací rok - začiatok pre obe kategórie odberu Od 01.04.2018
Vyhodnocovacie obdobie: pre OM v tarife M4 posledný deň kalendárneho roka Do 31.03.2020
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia sa nachádza v Bratislave I a Odberateľ doplní presnú adresu odberných miest do piatich dní od uzatvorenia zmluvy. Odberné miesto, jeho číslo a druh tarify sa nachádza v technickej špecifikácii predmetu.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odmerného miesta Odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodp ovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými sl užbami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé zmluvné množstvo odberu.
Úhrada za skutočne odobratý zemný plyn sa uskutoční na základe faktúry Dodávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za skutočnú dodávku zemného plynu v súlade s kalkul áciou ceny.
Fakturačné obdobie je pri tarife SO obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca, pri malom odbere M4 akturačn é obdobie končí k 31.12. kalendárneho roka, za ktoré sa vykonáva vyúčtovanie odberu plynu, resp. k poslednému dňu trvania zmluvy.
Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za služby obchodníka, čiastku fakturovanú za služby prepravy a čiastku f akturovanú za služby distribúcie s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu zvlášť.
Každá faktúra bude vystavená v písomnej forme a doručená do miesta sídla odberateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané po dľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení.
Dohodnutá cena môže byť zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod. , majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.04.2018 do 31.03.2020.
Dodávateľ je povinný predložiť Odberateľovi štruktúru zmluvnej ceny podrobnú kalkuláciu ceny za zmluvné množstvo odberu plynu do 7 dní od uzavretia zmluvy a predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH.
Odberateľ preberá zodpovednosť za odchylku zmluvného množstva v celom rozsahu. Tolerancia odberu je neobmedzená.
A/ Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží Objednávateľovi v origináli, alebo úradne overenej fotokópii:
- platné povolenie, alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v plynárstve s rozsahom podnikania dodávok plynu podľa rozhodnutia URSO, v znení zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach a podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov,
- doklad, ktorým preukáže, že má uzatvorenú zmluvu na vymedzenom území Slovenskej republiky, alebo zahájil rokovanie o uzatvorení zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete.
B/ Dodávateľ predloží Odberateľovi do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s Prílohou č. 1, Všeobecné zmluvné podmienky, štruktúru zmluvnej ceny, t.j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých bola cena zložená v kontraktačnej ponuke, a to v rozsahu min.:
- cena za dodávku plynu - jednotková cena za komoditu je počas trvania zmluvy nemenná,
- cena za distribučné služby - jednotkovú cenu za distribučné služby je dodávateľ oprávnený upraviť vo faktúre výlučne rozdielom medzi cenou za distribučné služby podľa cenníka distribúcie príslušného PDS platného
v čase predloženia kontraktačnej ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia kontraktačnej ponuky, a cenou za distribučné služby v zmysle príslušných platných a účinných rozhodnutí ÚRSO v čase dodania predmetu plnenia,
- daň z pridanej hodnoty,
- spotrebnú daň,
- ostatné položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena.
Dodávateľ sa zaväzuje na zastupovanie odberateľa, a na vykonanie všetkých potrebných úkonov súvisiacich so zmenou dodávateľa plynu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov a Prevádzkového poriadku spoločnosti SPP - distribúcia, a.s., na podklade splnomocnenia.
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy a v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný akceptovať všetky zmeny odberných miest odberateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Židovská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2018 00:00 — 31.03.2020 23:59

1,00 združená dodávka plynu

117 349,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.03.2018 11:49

19.03.2018 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2018 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 26
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2018 13:14 - Vstupná ponuka 117 000,00 € Cena bez DPH
19.03.2018 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 100 598,85 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS