• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2018 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 13:35

Detail zákazky Z201811691

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2018 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2018 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2018 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2018 13:35

Základné údaje

Z201811691

OF-159823

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3376785

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna služba

Strážna služba, bezpečnostná služba

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna služba, bezpečnostná služba
Funkcia
Predmetom služby bude stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa, zamestnancov objednávateľa a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch objednávateľa.
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni  /vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok/.
Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou na vrátnici s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v min. 4 hod.intervaloch a ďalšie nasledovné činnosti:
a./ viesť evidenciu vstupu a výstupu osôb, vrátane zamestnancov regiónov objednávateľa+evidenciu vstupu a výstupu vozidiel, podľa požiadaviek objednávateľa a jeho interných smerníc,
b./ zabezpečenie režimu nakladania s kľúčmi podľa internej smernice objednávateľa,
c./ výkon funkcie informátora a prepájanie telefonických hovorov 24 hodín denne, 7 dní v týždni,
d./ zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane,
Pre vyhnutie sa akýmkoľvek pochybnostiam objednávateľ vyhlasuje, že dodávateľ je povinný zabezpečiť nepretržitú ochranu miesta poskytnutia služby požadovaným počtom zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Strážna služba hodiny 2 184
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov /zákon o súkromnej bezpečnosti/  najneskôr 1 deň pred nástupom plnenia zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Strážnici dodávateľa /alebo iného licencovaného právneho subjektu/  budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti.
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená.
Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov /strážnikov/  vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla spoločnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom  rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno - právne vzťahy. Nedodržanie všeobecne záväzných prepisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Seredská 263, Modranka, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.04.2018 10:14 — 30.06.2018 10:14

2 184,00 hodina

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2018 10:18

19.03.2018 10:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2018 10:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 156
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2018 07:10 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH
16.03.2018 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 9 998,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS