00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
Poskytnutie technickej podpory (support-u) na „Centrálny register záverečných prác“
štandardná softvérová podpora, podpora licencií , údržba licencií,
Služba
1. Poskytnutie technickej podpory (support-u) na programové vybavenie „Centrálny register záverečných prác“
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávané služby nezahŕňajú podporu, údržbu a servis technických zariadení, na ktorých je systém „Centrálny register záverečných prác“ u objednávateľa prevádzkovaný. Predmetom zmluvy nie je zálohovanie dát ani ich bezpečnosť. |
Predmetom obstarávania je záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi podporu informačného systému „Centrálny register záverečných prác“ jeho technickú podporu, údržbu, servis, maintenance a úpravy (ďalej aj ako „služby“) na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy v rozsahu a za podmienok špecifikovaných nižšie. |
Vysoké školy posielajú všetky záverečné práce (bakalárske, diplomové, dizertačné) a kvalifikačné práce (rigorózne, habilitačné) do Centrálneho registra záverečných prác v zmysle Vyhlášky MŠVVaŠ SR z 1.júla 2011, ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona č. 131/2002 Z.z. o vysokých školách. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť zber, spracovanie a archiváciu záverečných, rigoróznych a habilitačných prác do CRZP. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služby podpory , technickej podpory, údržby, servisu,na programové vybavenie „Centrálny register záverečných prác“ (CRZP) | súbor činností | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - pravidelná preventívna údržba - pravidelné mesačné aktualizovanie údajov zo systému pre rýchly prístup v zabezpečenej zóne, - diagnostikovanie všetkých SW komponentov systému, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - dohľad nad všetkými SW komponentmi systému, - sústavný monitoring činností jednotlivých modulov systému i funkcionality systému ako celku, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - definovanie požiadaviek na zálohovanie systému a zálohovanie komponentov (servery, databázy) pred plánovanými zásahmi do systému, - konzultačná činnosť týkajúca sa technickej prevádzky systému, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - analýza zistených chýb v jednotlivých moduloch systému, identifikácia druhu a miesta chyby, odstraňovanie zistených chýb v systéme, - reporting o stave riešenia chýb, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - dodávky nových verzií systému a ich zavedenie, vrátane dokumentácie, - poradenská služba (hot-line) - elektronickým spôsobom alebo telefonicky, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - analytická a metodická podpora pri prevádzke, - konfigurácia a parametrizácia systému, - zaškoľovanie a preškoľovanie administrátorov, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - vykonávanie dohodnutých zmien v systéme, - generovanie požadovaných výstupov, - technické zabezpečenie nových používateľov v systéme, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - podpora pri mimoriadnych udalostiach (napr. porušenie integrity systému následkom zlyhania HW), - generovanie indexu podľa potreby, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - príprava exportu záverečných prác z rokov 2015 – 2018 z CRZP do repozitáru Rosetta s validnými .xml dátami, |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - úpravy SW modulov systému CRZP podľa špecifických požiadaviek zákazníka počas doby trvania zmluvy v rozsahu 25 analyticko-programátorských hodín |
Poskytnutie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky informačného systému CRZP v nasledovnom rozsahu: | - zasielanie štatistík o prístupoch do systému, využívaní jednotlivých služieb a pod. na mesačnej báze. |
Názov |
Miesto plnenia Bratislava. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od účinnosti zmluvy poskytnúť meno aspoň jedného zamestnanca, ktorý je vyškolený výrobcom (tvorcom sw) na poskytovanie technickej podpory sw. Dodávateľ zašle do 5 dní od účinnosti zmluvy / elektronicky ( sken)/ oprávnenie - povolenie autora softvéru pre zmluvne požadované úkony. |
Dodávateľ je povinný poskytovať služby v rozsahu časti technická špecifikácia predmetu zákazky v mieste plnenia . |
Dodávateľ do 5 dní od účinnosti zmluvy predloží rozpis zmluvnej ceny s uvedením jednotkových cien bez aj s DPH. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť potrebnú súčinnosť svojich pracovníkov nutnú pre činnosti Poskytovateľa súvisiacich s plnením Zmluvy. |
Objednávateľ v rámci svojich bezpečnostných štandardov poskytne zamestnancom dodávateľa potrebné prístupy k infraštruktúre , kde je prevádzkovaný sw. |
Dodávateľ sa zmluvne zaručí, že technická podpora bude poskytovaná aj telefonicky, e-mailom alebo nepretržitým prístupom na webové stránky poskytovateľa |
Zmluvné strany do 5 dní od účinnosti zmluvy menujú elektronickými prostriedkami oprávnené osoby zodpovedné za komunikáciu týkajúcu sa používania a prevádzkovania systému a riadenie problémov. V prípade zmeny osoby, zmluvná strana zmenu bezodkladne nahlási druhej zmluvnej strane. |
Základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov |
V prípade nutnosti, ak nastane kritický stav (napr. havária HW infraštruktúry) sa dodávateľ zaväzuje bezodkladne riešiť opätovné sprevádzkovanie SW časti systému v čo najkratšom čase. |
Počas trvania služby dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky nové úpravy, doplnenia alebo verzie systému po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Do-dávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi po dobu trvania služby odborné konzultácie k systému v rozsahu 25 hodín. Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne |
Dodávateľ v rámci podpory zabezpečí úpravy systému podľa špecifických požiadaviek objednávateľa v rozsahu 25 analyticko-programátorských hodín počas doby trvania zmluvy |
Porušenie povinnosti poskytovateľa poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia plnenia poskytovateľom má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody. |
Všetky ostatné zmluvné požiadavky sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska ( OPET) platnými v deň zverejnenia zmluvy v CRZ. |
Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia. Služby podpory budú faktúrované za 6 mesačné obdobia v zmysle jednotkových zmluvných cien. |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle technickej špecifikácie
9 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2018 15:56
20.03.2018 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2018 16:56 - Vstupná ponuka | 9 660,00 | € | Cena s DPH |
13.03.2018 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: