30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka virtuálneho páskového servera
páskový server, zálohovanie, automatizácia zálohovania, virtuálna pásková knižnica
Tovar, Služba
1. Virtuálny páskový server
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka komplexného riešenia, t.j. technického zariadenia a súvisiacich služieb pre automatizáciu zálohovania a archivácie otvorených systémov a Mainframe typu Disc-to-Disc-to-Tape na báze VTL s možnosťou rozšírenia do druhej lokality, so synchrónnou replikáciou v kombinácii s na backende pripojených páskových knižníc. |
V rámci implementácie musí byť zabezpečené najmä: |
- implementácia zálohovania a archivácie vrátane dodávky HW a SW |
- dokumentácia riešenia, administrátorská dokumentácia |
- zaškolenie 2 administrátorov |
- poskytnutie licencií a podpora minimálne na 24 mesiacov |
- záruka na hardvér min. 24 mesiacov; doba záručnej opravy do 24 hodín v režime 7x24 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. dodávka hardvéru a súvisiaceho softvéru | súbor | 1 | ||
2. inštalácia hardvéru a softvéru | súbor | 1 | ||
3. nastavenie komunikácie všetkých komponentov | súbor | 1 | ||
4. dodanie prevádzkovej dokumentácie dodaných produktov (dokumentácia o architektúre, konfigurácii a väzbách na iné systémy/technológie) | súbor | 1 | ||
5. dodanie administrátorskej dokumentácie (návod na správu a prevádzku) | súbor | 1 | ||
6. zaškolenie administrátorov | počet | 2 | ||
7. poskytnutie licencií a podpory na dodaný softvér (7x24; doba reakcie do 4 hodín od nahlásenia požiadavky na e-mailovú adresu helpdesku dodávateľa na hlásenie SW chýb; oprava cez vzdialený prístup) | mesiace | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objednávateľ požaduje: | |
- súčasné a paralelné využitie všetkých konfigurovaných virtuálnych mechaník pre zálohovacie servery | |
- efektívnu kompresiu zálohovaných dát na vstupe pre ukladanie vo vnútornej diskovej pamäti | |
- možnosť vytvárania skupín virtuálnych logických pások | |
Podrobná špecifikácia dodaných komponentov rozšírenia, softvéru, záruky a inštalácie: | minimálne požiadavky: |
raw kapacita v TB: | min. 14TB a rozšíriteľné v budúcnosti min. na 3000TB |
počet virtuálnych mechaník: | min. 64 |
počet virtuálnych slotov: | min. 50000 s možnosťou rozšírenia na min. 100000 |
počet fyzických pások: | min. 1000 s možnosťou rozšírenia na min. 5000 |
podpora fyzických páskových mechaník: | min. LTO Ultrium (Gen 1, Gen 2, Gen 3, Gen 4, Gen 5), IBM (Magstar 3590, Jaguar 3592 / TS1120 / TS1130, TS1140), Oracle / StorageTek (T9840, T9940, T10000) |
počet fyzických knižníc: | min. 10 |
počet radičov a FC portov a typ: | min. 4x 16 Gb FC rozšíriteľné na min. 8x 16 Gb FC |
redundancia riešenia: | min. NO-SPOF lokálne, možno rozšíriť aj geograficky |
ochrana pred výpadkom napájania: | kompletná vnútorná redundancia zdrojov, napájanie z dvoch rôznych vetví, systém musí byť naprogramovaný tak, že pri výpadku napájania nehrozí strata dát |
emulované knižnice: | min. ACSLS, AMU, DAS, LMF, Scalar 1000, Scalar 10k,Jukebox konfigurovateľný ľubovoľne |
emulované mechaniky (typy): | min. Generic SCSI, EXABYTE Mammoth, FSC specific type, IBM 3590-E, STK T9840B, STK T9840D, LTO Ultrium 2, LTO Ultrium 4 |
podpora OS hostov: | min. IBM (z/OS), Open Systems (AIX, HP-UX, SUSE LINUX, Red Hat LINUX, z/Linux, Windows, NDMP Backup (NetApp, EMC)) |
podpora zálohovacích SW: | min. Veeam (Backup & Replication), System Center DPM Microsoft (System Center DPM), EMC (NetWorker, DiskXtender), HP (DataProtector), IBM (Spectrum Protect), |
Požadované technické parametre - podpora OS hostov a podpora zálohovacích SW- kopírujú súčasnú infraštruktúru prevádzkovanú v IS SP s ohľadom na možné rozšírenie alebo modifikáciu v ďalšom období. | |
Šifrovanie dát: | dáta musia byť ukladané v špeciálnom formáte, chrániacom pred prečítaním ostatnými aplikáciami, navyše s proprietárnou kompresiou. Zariadenie musí podporovať rozšírenie o šifrovacie zariadenie |
Šifrovanie dát: | umiestnené medzi backup servery a VTL, alebo VTL a fyzické mechaniky, alebo musí vedieť využiť šifrovacích schopností LTO mechaník |
Záruka: | záruka na hardvér min. 24 mesiacov; oprava do 24 hodín od nahlásenia poruchy cez e-mail, telefón v rámci záručných podmienok v režime 7x24 |
Inštalácia: | Implementácia riešenia, konfigurácia riešenia v rozsahu 10 človekodní |
Miesto plnenia | Bratislava - sídlo objednávateľa |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až 7 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia, nastavenie komunikácie a konfigurácia riešenia, dodanie dokumentácie, zaškolenie, poskytnutie licencií a podpory na dodaný SW (7x24, doba reakcie do 4 hodín od nahlásenia požiadavky na e-mailovú adresu helpdesku dodávateľa na hlásenie SW chýb; oprava cez vzdialený prístup) min. na 24 mesiacov, |
poskytovanie záruky na hardvér min. 24 mesiacov; oprava do 24 hodín od nahlásenia poruchy cez e-mail, telefón v režime 7x24) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a telefónne číslo servisnej linky a e-mailovú adresu helpdesku na hlásenie porúch - požiadaviek objednávateľa na záručné opravy hardvéru s dobou opravy do 24 hodín, v režime 24x7 a e-mailovú adresu na hlásenie SW chýb s reakciou dodávateľa do 4 hodín od nahlásenia. |
2. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy kontaktné údaje zodpovednej osoby objednávateľa za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu meno, tel. číslo a e-mailová adresa a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných dokladov a dokumentov v tejto zmluve. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť dodávateľom špecifikáciu ponúkaného zariadenia na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
4. Lehota plnenia predmetu zmluvy pre položky č. 1 až 6 je najneskôr do 5 týždňov od účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa (v Bratislava). Plnenie sa uskutoční postupne, a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
5. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (kontaktná osoba podľa bodu 2 článku III. tejto časti zmluvy). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, kupujúci nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
6.Dodávateľ sa zaväzuje spolu s dodávkou softvéru poskytnúť licencie softvérového vybavenia (SW) a poskytovať na SW technickú podporu počas 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o dodávke, inštalácií, nastavení komunikácie a konfigurácie riešenia. |
7. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu. |
8. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový a nepoužívaný. Dodávaný tovar nesmie mať na sebe výrobné vady, inak výrobne poškodený, obmedzenú funkcionalitu a musí spĺňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musí spĺňať podmienku, že nesmie byť už použitý, alebo obnovený do pôvodného výrobného stavu a nanovo predaný ako nové zariadenie pod všeobecným označením výrobcov „re-market“ zariadenia. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
10. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby min. 24 mesiacov vykonávať záručné opravy hardvéru do 24 hodín v režime 7x24 od nahlásenia poruchy/požiadavky na záručnú opravu objednávateľom; nahlasovanie porúch/požiadaviek na opravu objednávateľom bude v pracovné dní a v pracovnom čase 8:00 - 16:00 h telefonicky na číslo servisnej linky alebo formou Helpdesku objednávateľa/Helpdesk dodávateľa e-mailom podľa čl. III. bodu 1 tejto časti zmluvy. Hlásenie objednávateľa bude obsahovať typ zariadenia, výrobné číslo, dátum a čas hlásenia poruchy s popisom poruchy, umiestnením predmetu |
zmluvy a s menom osoby, ktorá poruchu hlási. |
12. Dodávateľ obratom potvrdí prijatie nahlásenej poruchy/požiadavky na záručnú opravu objednávateľom formou e-mailu na helpdesk objednávateľa a bezplatne (vrátane dopravy, pracovného výkonu a potrebných náhradných dielov) odstráni vady predmetu zmluvy v lehote podľa predchádzajúceho bodu tejto časti zmluvy . |
13. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku plnenia pre položky č. 1 až 6, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy podpísaním protokolu o dodávke, inštalácií, nastavení komunikácie a konfigurácie riešenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za poskytovanie licencií a podpory t.j. za položku označenú č. 7, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná ročne. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie prvej faktúry za prvé ročné obdobie dňom podpísania protokolu o dodávke, inštalácií, nastavení komunikácie a konfigurácie riešenia v alikvotnej cene položky č. 7 uvedenej v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti podľa |
cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy. Faktúru na ďalšie ročné obdobie dodávateľ vystaví v alikvotnej cene najneskôr do piateho dňa prvého mesiaca po ukončení príslušného roka poskytovania technickej podpory. Na účely tejto fakturácie sa rokom rozumejú 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou tejto faktúry. |
4. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávať tovar zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy |
zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí |
predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň |
zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. v) VZP OPET/. |
4. Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od účinnosti zmluvy zašle na kontaktný e-mail, ktorý objednávateľ zašle dodávateľovi v súlade s článkom III. bodom 2 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie: |
4.1. fotokópiu potvrdenia od výrobcu HW a SW komponentov, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre Slovenský trh resp. EÚ , že je autorizovaným dodávateľom pre ponúkané HW a SW komponenty, |
4.2. fotokópiu dokladu o odbornej spôsobilosti odborníka pre inštaláciu a konfiguráciu HW a SW s certifikáciou na implementáciu ponúkaného HW a SW na úrovni technického špecialistu pre oblasť bezpečnosti daného riešenia. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek vyššie uvedenú zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek vyššie uvedené ustanovenia v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.03.2018 08:00 — 20.04.2018 16:00
1,00 cena celkom
184 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2018 08:49
15.03.2018 11:00
15.03.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2018 21:47 - Vstupná ponuka | 184 800,00 | € | Cena s DPH |
14.03.2018 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 184 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: