00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 3,38 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zmluvy/dohody musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,38 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 60000 | ||
predpokladaný počet stravných kariet | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Miesta dodania stravných kariet | Bratislava, Košice - Staré Mesto |
Názov |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou provízie v eurách. |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: |
- vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, |
- priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, |
- všetky súvisiace transakčné náklady, |
- týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, apod.). |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy/rámcovej dohody je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
4. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve/dohode. |
5. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
7. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/ rámcovej dohody predloží: |
a) aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. V zozname osobitne uvedie min.: 20 prevádzok (zazmluvnených stravovacích zariadení) v meste Bratislava, 10 prevádzok v meste Košice, 1 prevádzku v Brezne, 1 prevádzku v Komárne a 1 prevádzku v Smokovciach; |
b) rozpis výpočtu provízie |
c) online prístup do systému dodávateľa umožňujúci sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa |
8. Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
9. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do najneskôr 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody. |
10. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 1 hodiny od prijatia záväznej objednávky. |
11. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
12. Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
13. Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
14. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody | stanovenie ceny za stravnú jednotku |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
202 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2018 08:37
15.03.2018 09:00
15.03.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2018 08:43 - Vstupná ponuka | 202 800,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2018 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 202 798,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: