• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2015 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2015 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2015 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2015 08:05

Detail zákazky Z201517027

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2015 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2015 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2015 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2015 08:05

Základné údaje

Z201517027

OF-39399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1966128

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

46059105

GENESIS POZEMNÉ STAVBY, s.r.o.

Pešia cesta 250/76, Šamorín-Mliečno, 93101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybudovanie MŠ 1 - projektová dokumentácia

projekt, projektová dokumentácia, vypracovanie projektu

  • 71320000-7 - Inžinierske projektovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vybudovanie MŠ 1 - projektová dokumentácia
Funkcia
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu diela
Dokumentácia bude riešiť vybudovanie novej materskej školy. Jedná sa o priestory na 2. NP, momentálne využívané ako kancelárie. Predmetom projektovej dokumentácie bude vybudovanie dvoch tried.
Predmetom projektovej dokumentácie bude naprojektovať detské toalety, detské umývadlá, sprchovací kút, 1 x toaleta pre dospelých, zborovňa, šatňa pre deti.
Z dôvodu zmeny účelu využitia je nutné doplniť ďalšiu únikovú cestu ( exteriérové schodisko) cez dve podlažia
Dokumentácia bude obsahovať:
Zameranie skutkového stavu
Sprievodná správa; Súhrnná technická správa; celková situácia stavby
Stavebné výkresy ( búrané konštrukcie, úprava stien, podláh, stropov)
Projekt interiéru ( podľa platných noriem STN)
Projekt umyvární ( s výberom jednotlivých prvkov)
Návrh vstavaných stolárskych prvkov
Návrh svietidiel alebo ich doplnenie
Projekt exteriérového schodiska cez dve podlažia
Svetlotechnický posudok
Výkaz výmer
Výpočet nákladov stavby ( rozpočet)
Statický posudok
Požiarna ochrana
Projekt elektroinštalácie
Projekt zdravotechniky
Drobné úpravy vykurovania (presun radiátora)
Projekt musí akceptovať stanisko hygieny
Autorský dozor: ( účasť na odovzdaní staveniska zhotoviteľovi diela, pravidelná účasť na kontrolných dňoch stavby, zabezpečenie dodržania projektu s poskytovaním vysvetlení potrebných pre plynulosť stavby,
Autorský dozor: posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmeny a odchýlky z pohľadu dodržania technicko-ekonomických parametrov stavby, vyjadrenie k požiadavkám o väčšie množstvo výrobkov a výkonov oproti prerokovanej dokumentácii
Autorský dozor: sledovanie postupu stavby z technického hľadiska, účasť na odovzdaní a prevzatí stavby, alebo jej časti vrátane kompletného oskúšania
Dokumentácia bude dodaná v množstve 8 x PD v tlačenej forme, 1 x elektronicky na CD nosiči
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vybudovanie MŠ 1 - projektová dokumntácia ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dokumentáciu v štádiu rozpracovanosti je nutné odsúhlasiť zástupcom objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo u zhotoviteľa požiadať o doplnenie, resp. technické prepracovanie určitej časti dokumentácie v prípade, že legislatívny proces povolenia stavby si to bude vyžadovať.
Obhliadku miesta stavby za účelom získania všetkých informácií potrebných pre uskutočnenie služby je možné vykonať po ukončení súťaže.
V prípade, že projekčné riešenie nezohľadní vecné a technické potreby stavby, budú voči zhotoviteľovi projektového riešenia uplatnené sankcie v rozsahu zmluvného vzťahu.
Nárok na zaplatenie príslušnej časti ceny, vo výške 75 % z celkovej zmluvnej ceny, vzniká prevzatím projektovej dokumentácie Objednávateľom. Objednávateľ uhradí dohodnutú sumu do 30 dní od prevzatia projektovej dokumentácie Objednávateľom.
Nárok na zaplatenie zvyšnej časti ceny, vo výške 25 % z celkovej zmluvnej ceny vzniká po ukončení preberacieho konania stavebného diela. Objednávateľ uhradí dohodnutú sumu do 30 dní od ukončenia preberacieho konania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2015 12:18 — 09.09.2015 12:19

1,00 ks

12 504,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2015 12:37

22.07.2015 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 346
 52
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2015 15:38 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
22.07.2015 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS