00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské služby M
tlačiarenské služby,
Služba, Tovar
1. Tlačiarenské služby M
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie tlačiarenských služieb - tlač plnofarebného katalógu pre potreby objednávateľa, zabezpečenie všetkých etáp tlačiarenského výrobného procesu od prijatia tlačových podkladov až po doručenie finálneho výrobku na miesto určenia vrátane dopravy a balenia |
Súčasťou predmetu zákazky je aj tlačová príprava tlačových materiálov podľa požiadaviek a špecifikácie objednávateľa a na jeho vyžiadanie doručenie nátlačku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač plnofarebného katalógu 200x 200 mm | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlač plnofarebného katalógu - požiadavky: | - 2 grafické návrhy, - 2 jazykové korektúry. Rozmer katalógu: 200 x 200 mm. Rozsah: 32 plnofarebných strán vrátane obálky (4+0)Papier: gramáž 200m2 matný |
Tlač plnofarebného katalógu - podklady: | Podklady v elektronickej podobe: - 18 ks fotografií , - Logá , - Texty, |
Názov |
Zmluvná cena predstavuje poskytovateľom nacenený 1 ks časopisu , plagátu násobený počtom výtlačkov. Plnenie zmluvy bude jednorázové v termíne do 16.4.2018 |
Oprava chybnej tlače do 2 pracovných dní od vrátenia chybového plnenia. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia, Levoča, |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Realizácia do 10 pracovných dní od prijatia tlačových podkladov . |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
Do 7 dní od účinnosti zmluvy zašle elektronicky poskytovateľ objednávateľovi kontaktné údaje na osoby pre objednávanie a fakturáciu, následne do dvoch dní pošle objednávateľ poskytovateľovi kontaktné údaje na zodpovedných zamestnancov za plnenie zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od poskytovateľa v plnej výške náhradu preukázanej škody, ktorú mu zhotoviteľ spôsobil porušením ktorejkoľvek jeho povinnosti podľa zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške: 100,- eur za nedodanie diela,50 ,- eur za každý deň omeškania s nedodaním diela, 50,- eur za dodanie diela s vadami, 100,- eur za nedodržanie lehoty na odstránenie vád diela. |
Objednávateľ si zaplatenie zmluvnej pokuty alebo náhradu škody uplatní samostatnou faktúrou so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Poskytovateľ je povinný telefonicky alebo e-mailom oznámiť objednávateľovi hodinu dodania diela najneskôr však 24 hodín pred plánovaným časom jeho dodania |
Názov | Upresnenie |
Podkladové materiály | Objednávateľ poskytne kompletné podklady v elektronickej forme |
Kvalita služieb | Správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, väzby, tlače a orezu. |
Cena | Cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie tlačoviny. |
Námestie Majstra Pavla 28 , Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
26.03.2018 10:00 — 19.04.2018 15:00
1,00 Rozsah v zmysle technickej špecifikácie
1 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2018 09:28
19.03.2018 10:00
19.03.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2018 12:02 - Vstupná ponuka | 1 099,00 | € | Cena s DPH |
19.03.2018 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: