00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
35736534
Bittner print s.r.o.
Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK
Tlač brožúry
brožúra, tlač, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Tlač brožúry - periodika
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač brožúry a dodanie na miesto určenia |
2. Tlač periodika na základe grafického spracovania (zalomený text vo formáte PDF) dodaného zo strany objednávateľa a to 10 x ročne, (8 x bežné číslo, 2 x dvojčíslo) |
3. Tlač každého periodika bude realizovaná v rôznom počte strán - 40, 44, 48, 52, 56 plus obálka, podľa potreby objednávateľa |
4. Náklad jedného čísla periodika 5000 kusov (ročný náklad 50000 kusov) |
5. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním brožúr vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
6. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie brožúr v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač brožúry - 40 stranová (bežné číslo) | náklad v ks | 5000 | 40000 | |
2. Tlač brožúry - 44 stranová (bežné číslo) | náklad v ks | 5000 | 40000 | |
3. Tlač brožúry - 48 stranová (bežné číslo) | náklad v ks | 5000 | 40000 | |
4. Tlač brožúry - 52 stranová (dvojčíslo) | náklad v ks | 5000 | 10000 | |
5. Tlač brožúry - 56 stranová (dvojčíslo) | náklad v ks | 5000 | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát papiera | B5 (rozmery papiera podľa ISO/DIN v mm - 176x250) |
2. Papier - obálka | 135g ONL |
3. Farebnosť - obálka | 4 + 1 |
4. Papier - vnútro | 100g , natieraný matný |
5. Farebnosť - vnútro | 1 + 1 |
6. Väzba | V1 |
7. Náklad jedného periodika | 5000 kusov (celoročne 50000kusov) |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť zhotoviteľovi cenu za poskytnutie diela vo výške a spôsobom tak, ako je to špecifikované ďalej v tejto dohode. |
2. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
3. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
4. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe, podľa stanoveného harmonogramu. |
5.Objednávateľ zabezpečí dodanie grafického spracovania periodika elektronicky (zalomený text a fotografie vo formáte PDF) zhotoviteľovi 3 dni pred termínom dodania vytlačeného periodika. Deň zaslania podkladov sa zaráta do lehoty plnenia v prípade, keď budú podklady na tlač doručené zhotoviteľovi do 9.00 h. |
6. Termínom vydania a dodania periodika bude vždy prvý deň mesiaca aktuálneho vydania. Ak deň dodania pripadne na sobotu alebo na deň pracovného pokoja, je posledným dňom dodania nasledujúci pracovný deň po dni pripadajúcom na sobotu alebo deň pracovného pokoja. |
7. Zhotoviteľ zabezpečí dovoz kompletného nákladu vytlačeného periodika do sídla objednávateľa, vždy prvý deň príslušného mesiaca do 8.00 h., resp. v deň ktorý upresní odberateľ. Periodikum preberie zamestnanec objednávateľa z úseku komunikácie a marketingu, ktorý zároveň podpíše dodací list, deň podpísania dodacieho listu je dňom dodania predmetu tejto rámcovej dohody. |
8. Zhotoviteľ vystaví faktúru do 7 dní po podpísaní dodacieho listu objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti tak, ako sú definované v zákone č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a zhotoviteľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre objednávateľa začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
10. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
11. Objednávateľ neposkytne zhotoviteľovi preddavok na predmet plnenia . |
12. Harmonogram dodania periodika na miesto plnenia, vždy do 8.00 h: 3.4., 2.5., 1.6., 2.7., 1.8., 1.10., 2.11., 3.12.2018, 1.2.2019, 1.3.2019 |
13. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabaliť vytlačené brožúry do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, - dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním brožúr vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky |
14. Pri nedodržaní termínu dodania predmetu diela je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z hodnoty faktúry bez DPH,za každý aj začatý deň omeškania |
15. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z hodnoty dlžnej sumy bez DPH, za každý, aj začatý deň omeškania. |
16. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
17. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
18. Objednávateľ má právo zúžiť alebo rozšíriť predmet plnenia tejto rámcovej dohody z dôvodov na strane objednávateľa, ktoré nebolo možné v čase uzatvorenia rámcovej dohody predvídať. Zmena tejto dohody je možná len písomnou formou |
19. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 7.3. 2019 |
20. Dohoda platnosti dohody zaniká: a) dňom skončenia doby platnosti dohodnutej v ods. 19. tohto článku, |
b) výpoveďou, ktorýmkoľvek účastníkom tejto dohody, pričom výpoveď musí byť písomná a musí byť doručená druhému účastníkovi tejto dohody. Výpovedná lehota je jednomesačná a začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia výpovede, |
c) odstúpením od zmluvy objednávateľom, ak sa porušenie zmluvnej povinnosti zhotoviteľom považuje v zmysle tejto dohody alebo v zmysle § 345 Obchodného zákonníka za podstatné porušenie dohody, pričom objednávateľ môže od dohody odstúpiť, pokiaľ to oznámi písomne zhotoviteľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní potom, ako sa o porušení dozvedel. |
21. Za podstatné porušenie dohody sa považuje: a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému PDF-ku, |
c) omeškanie zhotoviteľa s dodaním predmetu zmluvy po termíne dohodnutom v článku 12 (t. j . po prvom dni v mesiaci) tejto dohody o viac ako 24 hodín. |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
17 916,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2018 09:13
16.03.2018 11:00
16.03.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2018 08:30 - Vstupná ponuka | 17 820,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2018 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: