Z201810752
OF-160125
zrušená
00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby, záručných opráv, mimozáručných opráv a odborných prehliadok schodiskových plošín .
plošina, zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Plošinový výťah V65, Bi, elektrický, 300 kg, Vimec Luzzara IT, rok výroby 2018, poč.st./nást. 2/2:
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby, záručných opráv, mimozáručných opráv a odborných prehliadok schodiskových plošín . |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, STN EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošinový výťah V65, Bi, elektrický, 300 kg, Vimec Luzzara IT, rok výroby 2018, poč.st./nást. 2/2 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. | |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 5 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ musí predložiť od výrobcu zariadení oprávnenie na servis zariadení, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, do 5 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Odborné prehliadky, každých 6 mesiacov, pričom prvá odborná prehliadka zariadení sa uskutoční do 31.7.2018, bude dodávateľ vykonávať v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem. | |
Činnosti zahrnuté v cene odbornej prehliadky - preventívna údržba zariadení: - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, doplnenie prevádzkových kvapalín, - čistenie nečistôt spôsobených zariadením, | V cene odbornej prehliadky. |
- kontrola, nastavenie prevádzkových parametrov zariadenia, - dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky v celkovej cene do 30,-€, - likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy, - dopravné náklady. | V cene odbornej prehliadky. |
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu - plošiny, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, opravou, prípadne výmenou súčastí zariadenia, v rámci záruky, s nástupom najneskôr do 4 (štyroch) pracovných dní od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny. | Záručné opravy. |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
Technická asistencia a spolupráca: - dodávateľ bude bezodkladne informovať (písomne, e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy, |
Dodacie podmienky a termíny plnenia odborných prehliadok: Dodávateľ sa zaväzuje: |
- vykonávať odborné prehliadky podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem v termínoch stanovených touto vyhláškou a normami, záznam o vykonaní odbornej prehliadky dodávateľ vykoná do Knihy kontrol príslušného zariadenia, |
- mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, |
- činnosti požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. a po dohode aj mimo pracovnú dobu. |
Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanej odbornej prehliadke sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. |
Odovzdanie a prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
Hlásenie porúch a nástup na och odstránenie: |
Dodávateľ zabezpečí nástup na začatie odstraňovania porúch najneskôr do 4 pracovných dní od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa. |
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby /kontaktnej osoby dodávateľa - číslo telefónu, e-mail oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Servisné činnosti a opravy nezahrnuté v cene odbornej prehliadky a nepodliehajúce záručným opravám: |
- úpravy k zvýšeniu bezpečnosti v zmysle platnej legislatívy a nariadení príslušných inštitúcií, |
- opravy porúch, ktoré boli spôsobené nesprávnou obsluhou zariadenia a ďalšie poruchy, ktoré nespadajú do záručných opráv podľa záručných podmienok uvedených v záručnom liste zariadení. |
Objednávateľ požaduje pri opravách použiť originálne náhradné diely od výrobcu príslušných výťahov, ktoré sú potrebné na vykonanie príslušnej opravy vrátane ich dopravy na miesto vykonania opráv, v prípade nedostupnosti originálnych náhradných dielov na trhu je možné použiť náhradný diel adekvátny originálu, len po odsúhlasení objednávateľom.Realizácia servisných činností a opráv nezahrnutých v cene odbornej prehliadky a nepodliehajúcich záručným opravám bude vykonávaná na základe písomnej objednávky zo strany objednávateľa. |
Objednávka bude spracovaná na základe objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuky dodávateľa. |
Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanej oprave sa bude uskutočňovať písomnou formou (montážny list), podpisom zodpovedného pracovníka dodávateľa a objednávateľa, alebo formou elektronického pracovného výkazu. Prevzatie prác požaduje objednávateľ vykonávať v pracovných dňoch, od 7:00 hod. do 15:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú v odôvodnených prípadoch inak. |
Miesto a spôsob plnenia: Miesto plnenia (vrátane špecifikácie konkrétnych objektov, v ktorých bude servisná činnosť vykonávaná) a kontaktná osoba objednávateľa budú víťaznému uchádzačovi oznámené (písomne, e-mailom) do 3 dní po uzavretí zmluvy. |
Cena a platobné podmienky: |
Pri opravách nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok dodávateľ do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing dodávateľa predloží objednávateľovi cenovú ponuku s rozpisom ceny materiálu a ceny práce, s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. |
V prípade ak z objektívnych a objednávateľovi preukázaných dôvodov nie je možné dodržať túto lehotu, navrhne dodávateľ objednávateľovi ďalší postup, ktorý podlieha odsúhlaseniu zo strany objednávateľa. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov dostupná v rovnakom čase na trhu. |
Limit pre cenu opráv nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok počas platnosti tejto zmluvy je vo výške 25% z celkovej ceny predmetu tejto zmluvy. |
Fakturácia: - činnosti (odborné prehliadky, opravy) bude dodávateľ fakturovať vždy po ukončení prác, na základe zápisu do Knihy kontrol (pri odbornej prehliadke) a objednávateľom odsúhlaseného a podpísaného montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu, vystaveného dodávateľom v deň ukončenia odbornej prehliadky alebo opravy a potvrdeného objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom doručenia opravenej faktúry.K faktúre za opravu nad rozsah záručných opráv a k faktúre za odbornú prehliadku je potrebné pripojiť originál montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu podpísaného pri prevzatí prác zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa zdaniteľného plnenia – prevzatia prác objednávateľom. |
Práva a povinnosti strán. |
1. Práva objednávateľa : skontrolovať časový priebeh opráv, množstvo a kvalitu poskytnutej služby prostredníctvom svojho povereného zástupcu, |
2. Povinnosti objednávateľa: |
a) uhradiť cenu za poskytnutú službu, práce, |
b) zaistiť dodávateľovi prístup k zdvíhacím zariadeniam , |
c) zabezpečiť osoby, ktoré budú nahlasovať poruchy zdvíhacích zariadení, |
d) zabezpečiť prístup ku knihám kontrol. |
Povinnosti dodávateľa: |
a) dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia s cieľom udržiavania riadneho technického stavu, vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzkyschopnosti zdvíhacích zariadení zverených mu do servisu, na svoje nebezpečenstvo a v dojednanom čase, bez narušenia a obmedzenia chodu prevádzky objednávateľa, |
b) dodávateľ je povinný pri realizácií predmetu plnenia riadiť sa vyhláškou Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, prevádzkovými predpismi, predpismi výrobcov zariadení a platnými zákonmi, |
c) dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia a zároveň zodpovedať za kvalitu vykonaných prác a dodávok v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, |
d) dodávateľ je povinný vykonať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia výlučne odborne vyškoleným personálom, |
e) v prípade, ak v súvislosti s činnosťou dodávateľa podľa tejto zmluvy vzniknú tretím osobám akékoľvek nároky, alebo bude zo strany štátnych orgánov alebo oprávnených kontrolných orgánov začaté konanie bude dodávateľ priamo zodpovedný za svoju činnosť voči týmto subjektom, |
f) zodpovedať za čistotu a poriadok na pracovisku, za dodržiavanie bezpečnosti a ochrany zdravia vlastných pracovníkov, za dodržiavanie zásad bezpečnosti práce a požiarnej ochrany na pracovisku, |
g)dodávateľ nesmie poveriť činnosťou uvedenou v predmete plnenia dohody inú právnickú ani fyzickú osobu,h) dodávateľ v rámci svojej pôsobnosti je povinný zabezpečiť zachovanie mlčanlivosti o veciach, o ktorých sa jeho zamestnanci dozvedia pri vykonávaní predmetu plnenia,i) dodávateľ je povinný zabezpečiť likvidáciu nebezpečného odpadu v súlade s platnou legislatívou. |
j) zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú objednávateľovi pri vykonávaní predmetu tejto zmluvy bez obmedzenia výšky, odstrániť vady uplatnené objednávateľom riadne a včas, l)nahradiť objednávateľovi všetku vzniknutú škodu v prípade uplatnenia sankcií voči objednávateľovi zo strany kontrolných orgánov, ktoré vznikli v dôsledku porušenia povinnosti dodávateľa. |
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady opráv nad rozsah záručných opráv. |
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku za akosť servisných činností a náhradných dielov na výťahových zariadeniach. Záručná doba na servisné činnosti je 6 mesiacov a na dodané náhradné diely a ostatný použitý materiál je 24 mesiacov od dátumu prevzatia objednávateľom. Táto záruka sa nevzťahuje na spotrebný materiál, ktorý má dobu použiteľnosti kratšiu ako 24 mesiacov. |
Sankcie a náhrada škody. |
1. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade nedodržania termínu nástupu na odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, okrem omeškania z preukázateľných objektívnych dôvodov, zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20,- € za každý, aj začatý pracovný deň omeškania. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade nepredloženia cenovej ponuky na opravu (pri opravách nespadajúcich do záručných opráv a odborných prehliadok) do siedmych pracovných dní zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu 33, za každý, aj začatý pracovný deň omeškania. |
Túto pokutu objednávateľ neuplatní, ak dodávateľ preukáže, že omeškanie s predložením cenovej ponuky bolo spôsobené objektívnymi dôvodmi a zároveň ak dodávateľ navrhol objednávateľovi ďalší postup, ktorý dodávateľ odsúhlasil. V prípade, ak tento postup nebol objednávateľom odsúhlasený alebo následne zo strany dodávateľa dodržaný, vzniká objednávateľovi nárok na vyššie uvedenú zmluvnú pokutu. |
3. V prípade omeškania s úhradou faktúr, objednávateľ zaplatí dodávateľovi úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške. |
4. Zaplatením zmluvných pokút nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody podľa § 373 Obchodného zákonníka. |
Odstúpenie od Zmluvy. |
1. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: |
- pri podstatnom porušení zmluvy dodávateľom. Za podstatné porušenie sa považuje porušenie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy; alebo |
- pri porušení povinností dodávateľa, v dôsledku ktorého môže dôjsť k ohrozeniu zdravia, života alebo majetku. |
2. Dodávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pred uplynutím dohodnutej doby: |
- v prípade, že preukázateľne zistí neoprávnené servisné zásahy iných osôb na zdvíhacom zariadení, ktoré je predmetom zmluvy, alebo |
- pri omeškaní objednávateľa so zaplatením faktúry viac ako 60 dní od dátumu jej splatnosti, a to aj napriek predchádzajúcej písomnej výzve objednávateľa. |
3. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia odstúpenia druhej strane. |
4. Zmluvné strany po vzájomnej dohode môžu ukončiť platnosť tejto Zmluvy kedykoľvek k dohodnutému termínu. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozdelenie celkovej ceny na: |
a) cenu za výkon odborných prehliadok, |
b) limit pre cenu za opravy nespadajúce do záručných opráv a odborných prehliadok; táto cena musí byť 25% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
V prípade demontáže (výmeny) zariadenia dôjde k zmene v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a vylúčeniu demontovaného zariadenia z predmetu plnenia zmluvy, pričom zároveň bude primerane upravená cena za výkon servisných prehliadok. |
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Univerzitná 8215/1,, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.03.2018 09:00 — 18.03.2020 00:00
1,00 služba
800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2018 14:05
14.03.2018 09:00
14.03.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: