Z201810652
OF-159543
zrušená
00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, dodávka, kWh
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do jedného odberného miesta špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy a zabezpečenie distribúcie a prepravy |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 31/2007 Z.z.) |
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná hodnota spotreby elektriny pre odberné miesta | MWh | 1700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto EIC kód 24ZZS5197129000Q | Distribučná sadzba X-2; Rezervovaná kapacita 100 kW na mesačnej báze; Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac; Spotreba 216 MWh |
Odberné miesto EIC kód 24ZZS8022420000J | Distribučná sadzba X-2 ; Rezervovaná kapacita 500 kW na mesačnej báze; Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac; Spotreba 1 130 MWh |
Odberné miesto EIC kód 24ZZS8115580000P | Distribučná sadzba C2 – X3; Hodnota ističa 3x200 A; Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac; Spotreba 55MWh |
Odberné miesto EIC kód 24ZZS4000002956R | Distribučná sadzba C2 – X3 ; Hodnota ističa 3x160 A; Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac; Spotreba 13 MWh |
Odberné miesto EIC kód 24ZSS91090790004 | Distribučná sadzba VN ; Rezervovaná kapacita 110 kW/ 12 mesiacov; Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac; Spotreba 218 MWh |
Odberné miesto EIC kód 24ZSS13224130000 | Distribučná sadzba C1-N; Hodnota ističa 3x160 A; Vyúčtovacie obdobie ročne; Spotreba 50 MWh |
Termín začatia dodávky elektrickej energie | 01.04.2018 o 00:00:00 |
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie | 31.03.2019 do 24:00:00 |
Zodpovednosť za odchýlku | požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku |
Názov |
Združená dodávka elektrickej energie. |
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa (kupujúceho). |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
Cena bude hradená v mene euro (€) a musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do JF a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Ponúkaná cena bude predpokladaná za celé množstvo odberu. |
Dodávateľ vystaví kalkulačný list k odbernému miestu na začiatku dodávky elektrickej energie, na základe ktorého bude objednávateľ dodávateľovi uhrádzať zálohové platby vždy mesačne do 20. dňa v mesiaci. |
Fakturácia za opakované plnenie bude mať mesačné zúčtovacie obdobie. Splatnosť faktúr je minimálne 25 dní od dátumu vystavenia. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. |
Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ po skončení každého kalendárneho mesiaca. |
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. |
Ak vzniknú pri fakturácii za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané. V prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu, konzultanta, s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a to najneskôr do 10 dní od uzavretia zmluvy s dodávateľom, v uzatvorenej obálke označenej „Elektrická energia – neotvárať“, na adresu objednávateľa: |
1. dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mailovú adresu kontaktnej osoby, |
2. vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia celkovej ceny“, s uvedením aktuálnej ceny za komoditu a distribučné služby, ktorý bude tvoriť prílohu uzatvorenej zmluvy, |
3. čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.j. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
4. kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorý sa potvrdzuje splnenie normy ISO 9001 – systém riadenia kvality, |
5. kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy ISO 14001 – systém environmentálneho manažérstva |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky, |
- Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto objednávkovom formuláre (v tejto zmluve), |
- Pre zmluvný vzťah platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Prílohy č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam – osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
- Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie, |
- Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti, |
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
Účelom OP je upresniť a rozšíriť podmienky OPET v nutnej miere |
Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis dodávateľa v registri partnerov verejného sektora - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky bez súhlasu druhej zmluvnej strany (dlžníka) bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2018 00:00
1,00 sada
200 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2018 08:30
13.03.2018 11:00
13.03.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: