00648124
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb
Úzka 49, Tornaľa, 98201, SVK
45357552
COMFORTA HYGIENE, s.r.o.
Kollárova 88, Martin, 03601, SVK
Pracie prostriedky
Pracie prostriedky
Tovar, Služba
1. Pracie prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, dezinfekcia, bielenie a odmasťovanie bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prací prostriedok (DESOSAN) | kg | 840 | ||
Bieliaci a dezinfekčný prostriedok (Peracid Forte) | kg | 110 | ||
Odmasťujúci prostriedok (Mulan Citro) | kg | 40 | ||
Avivážny prostriedok (Bisoft Duo) | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prostriedok č.1 | Dezinfekčný prací prostriedok |
Prostriedok č.2 | Kyselina octová min. 15 - max. 30%, Peroxid vodíka min. 15% - max. 30%, Kyselina peroxyoctová min. 10% - max. 20% |
Prostriedok č.3 | Alkohol, etoxylovaný (CAS číslo) 157627-86-6/68439-50-9/68002-97-1/68131-39-5/68213-23-0, 50%, Terpén, monocyklický 5% |
Prostriedok č.4 | Avivážny prostriedok |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe elektronickou formou : |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH , celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál tovaru , ktorý bude obsahovať popis všetkých parametrov tovaru, uvedených v technickej špecifikácii, tak aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností , parametrov a hodnôt. Prospektový materiál musí obsahovať výkres technických parametrov a obrázok resp. fotografiu tovaru. Prospektový materiál / katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
c) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu , výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie / variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácii k predmetu plnenia. |
d) v prípade predloženia ekvivalentu ponúkaných tovarov predloží presný názov tovaru a Kartu bezpečnostných údajov s opisom technických vlastností a parametrov , vyhlásenie o zhode ekvivalentných tovarov. |
e) v prípade predloženia ekvivalentu , je dodávateľ povinný na vyzvanie objednávateľ predložiť vzorku všetkých ekvivalentných ponúkaných tovarov. Vzorky je povinný po vyzvaní predložiť do 2 pracovných dní zaslaním na adresu objednávateľa resp. osobne v sídle objednávateľa. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. Po splnení bodu 2a) v tejto zmluve je dodávateľ povinný zaslať elektronickou formou kontaktnej osobe objednávateľa do 24 hodín bez vyzvania , kontakt na servisného technika a zároveň aj doklad servisného technika preukazujúci odbornú spôsobilosť na zariadenia ( opravu a servis ) , ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, v požadovanom balení, podľa určenej gramáže a v množstvách stanovených v objednávkach objednávateľa, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
5. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy. |
6. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar , na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením o zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa |
7. V prípade neúčinnosti pracích prostriedkov má obstarávateľ právo vyzvať dodávateľa o možnosť zmeny pracieho prostriedku počas trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný poskytnúť súčinnosť objednávateľovi. Ak objednávateľ preukázateľne preukáže dodávateľovi neúčinnosť pracích prostriedkov, je dodávateľ povinný predložiť ekvivalent za splnenie min. tech. parametrov v tejto zmluve . Cena "nového pracieho prostriedku " bude rovnaká ako cena pôvodného prostriedku a dávkovacie zariadenie bude kompatibilné. |
8. Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami ) podľa pokynov objednávateľa. |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za každé dodanie tovaru. Vystavená faktúra musí mať náležitosti dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zároveň dodávateľ uvedie číslo zmluvy a číslo dodacieho listu. |
10. Splatnosť faktúry 30 dní v zmysle obchodného zákonníka č 513 /1991 z.z. § 340 b) odst. 5. |
11. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle §187 ods. 8 zákona č 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
12. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadaviek , záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
13.Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu |
objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Úzka 49, Tornaľa, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 ako celok
3 732,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.03.2018 13:36
12.03.2018 13:34
12.03.2018 13:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2018 13:07 - Vstupná ponuka | 3 730,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2018 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 730,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: