• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2015 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2015 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2015 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2015 14:05

Detail zákazky Z201516972

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2015 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2015 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2015 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2015 14:05

Základné údaje

Z201516972

OF-38173

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1966132

Objednávateľ

00151866

Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky

Pribinova 2, Bratislava, 81272, SVK

Dodávateľ

31339204

SOREA spol. s r.o.

Odborárske nám. 3, Bratislava, 815 70, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie konferenčných priestorov, reštauračných a ubytovacích služieb v jednom objekte / areáli

konferencia, hotel, ubytovanie

  • 55120000-7 - Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch

Služba

17. Hotelové a reštauračné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie konferenčných priestorov, reštauračných a ubytovacích služieb v jednom objekte / areáli
Funkcia
A) Poskytnutie konferenčných priestorov
B) Poskytnutie ubytovacích služieb
C) Poskytnutie reštauračných služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zabezpečenie konferencie v Bratislave – Staré mesto v hoteli s min. *** v termíne 22.10. - 23.10.2015 pre maximálne 120 osôb počet dní 2
A) Zabezpečenie konferenčných priestorov vo veľkej sále s kapacitou pre maximálne 120 osôb (kinosedenie), počas obidvoch dní konferencie počet miestností 1
A) Zabezpečenie konferenčných priestorov menších samostatných miestností / salónikov, každý s min. kapacitou 18 ľudí, počas obidvoch dní konferencie počet miestností 3
B) Zabezpečenie ubytovania v samostatných izbách vrátane raňajok pre maximálne 60 účastníkov na 1 noc z 22.10.2015 na 23.10.2015 (samostatná izba pre každého účastníka) počet izieb 60
C) Coffee break štvrtok 22.10.2015 dopoludnia počet osôb 120
C) Coffee break štvrtok 22.10.2015 popoludní počet osôb 120
C) Obed štvrtok 22.10.2015 počet osôb 120
C) Večera štvrtok 22.10.2015 počet osôb 120
C) Coffee break piatok 23.10.2015 dopoludnia počet osôb 120
C) Obed piatok 23.10.2015 počet osôb 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A) Časový rozsah odbornej časti konferencie je nasledovný:
A) Štvrtok 22.10.2015 od 10:00 hod. do 18:00 hod.
A) Piatok 23.10.2015 od 09:00 hod. do 14:00 hod.
A) Prístup do konferenčných priestorov je požadovaný: 1,5 hodiny pred a 1 hodinu po odbornej časti workshopu
A) Technické vybavenie -konferenčný priestor pre 120 osôb: projektor (1x), plátno (1x), flipchart (1x), mikrofón (2x), ozvučenie, wi-fi internet
A) technické vybavenie -salónik 1: projektor (1x), plátno (1x), flipchart (1x), wi-fi internet
A) technické vybavenie -salónik 2 a salónik 3: flipchart (1x), wi-fi internet
C) Zabezpečenie formy a obsahu občerstvenia pre účastníkov konferencie:
C) Coffee break formou bufetu káva, čaj, džbány s vodou, čerstvé sladké/slané pečivo, resp. obložený chlebíček, ovocie
C) Obed formou obsluhy/bufet polievka, 90% mäsité jedlo min. 2 druhy, 10% bezmäsité jedlo, zeleninový šalát/obloha, nealko nápoj
C) Večera formou obsluhy/bufet 90% mäsité jedlo min. 2 druhy, 10% bezmäsité jedlo, zeleninový šalát / obloha, nealko nápoj, zákusok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy: Dodávateľ zašle Objednávateľovi názov hotela a rozpis jednotkových cien za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy umožniť objednávateľovi obhliadku miesta plnenia, ktorou bude preverené splnenie požiadaviek Objednávateľa
Počet osôb občerstvenia je orientačný, presný počet bude spresnený každý deň 1 hodinu pred začatím odbornej časti, z toho bude vychádzať aj reálna fakturácia
Fakturácia ubytovania bude vychádzať z reálnej obsadenosti izieb účastníkmi workshopu, počet bude spresnený spresnený dňa 19.10.2015
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby
Zabezpečenie konferenčných a ubytovacích priestorov a stravovania požadované v jednom objekte / areáli na úrovni min. *** hotela

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.10.2015 10:00 — 23.10.2015 14:00

1,00 súhrn definovaných požiadaviek

12 811,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2015 13:25

23.07.2015 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 108
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2015 17:23 - Vstupná ponuka 12 799,20 € Cena s DPH
20.07.2015 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 9 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS