35519088
Mestský dom kultúry, príspevková organizácia
M.R.Štefánika 875/200, Vranov nad Topľou, 09301, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3.50 | ||
predpokladané množstvo | ks | 10080 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou a prostredníctvom internetu, telefonicky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. provízia za stravné poukážky |
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
interval objednania stravných poukážok | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Navrhnutá hodnota | doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
M.R.Štefánika 875/200, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2018 09:10 — 31.03.2020 14:00
10 080,00 ks
35 280,00
Nepožaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2018 09:16
12.03.2018 09:08
12.03.2018 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2018 09:45 - Vstupná ponuka | 35 280,00 | € | Cena s DPH |
07.03.2018 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 279,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: