00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
46088369
RENAR SLOVAKIA, s.r.o.
Hraničná 16, Bratislava, 82105, SVK
Preprava osôb autobusom na exkurziu.
preprava, preprava osôb, nepravidelná preprava
Služba
1. Preprava osôb autobusom na exkurziu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb autobusom z Nitry do Osvienčimu - Krakova (Poľsko) a späť z Krakova (Poľsko) do Nitry. |
2. Prenájom autobusu s vodičom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa autobusu dňa 25.04.2018 | Nitra - Osvienčim - Krakov (Poľsko) |
2. Odchod autobusu z Nitry | dňa 25.04.2018, čas: 7.00 hod.; miesto pristavenia autobusu: parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska v Nitre |
3. Cieľová stanica | Krakov, Pensjonat "Stańczyk", ul. Kalwaryjska 16 |
4. Trasa autobusu dňa 27.04.2018 | Krakov - Nitra |
5. Odchod autobusu | dňa 27.04.2018, čas: 14,00 hod.; miesto pristavenia autobusu: Krakow, Pensjonat "Stańczyk", ul. Kalwaryjska 16 |
6. Cieľová stanica | Nitra, parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska |
7. Dňa 26.04.2018 sa autobus nebude využívať. | |
8. Vrátane príručnej batožiny a štandardnej batožiny do batožinového priestoru. | |
9. Minimálne požiadavky na autobus: | |
9.1. výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s klimatizáciou, s funkčným vykurovaním, | |
9.2. vek autobusu nepresiahne 10 rokov, | |
9.3. autobus musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, | |
9.4. dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie autobusu v čase prepravy. | |
10. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
10.1. pristaviť autobus na určené miesto najneskôr 10 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
10.2. zaparkovať autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie, | |
10.3. zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy autobusu najneskôr do 2 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
10.4. zabezpečiť, aby boli dodržané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy, na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny, | |
10.5. požaduje sa trasa pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. | |
11. Ubytovanie s raňajkami pre vodiča je zabezpečené. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na ňu, |
1.2. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na ňu, ak je to relevantné, |
1.3. typ a špecifikáciu autobusu, ktorý bude použitý na túto prepravu, |
1.4. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s cestou tam a späť, t.j. pristavenie vozidla, naloženie a vyloženie batožiny, dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, náklady súvisiace s údržbou vozidla, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
6. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
25.04.2018 06:50 — 27.04.2018 20:00
1,00 súbor
1 130,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2018 14:26
07.03.2018 10:00
07.03.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2018 17:00 - Vstupná ponuka | 1 129,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2018 13:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: