30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50603698
flex-it, s.r.o.
Tomášikova 26, Bratislava, 82101, SVK
Multifunkčné zariadenie
tlač, kopírovanie, skenovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné zariadenie - voľné stojace sieťové zariadenie s funkciami kopírky - skenera - tlačiarne, s pracovnou kapacitou 35 000 - 100 000 strán mesačne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie (tlač, kopírovanie, sken | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | atrament |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | RA3, A3, A4, A5, A6, B5 (JIS) |
Jazyky tlače | PCL6, PCL5, PostScript level 3 (emulácia) |
Rozhranie | 10/100T Ethernet, USB 2.0, 802.11 b/g/n |
Pamäť | min. 1.5 GB |
HDD | 16GB s možnosťou rozšírenia na min 128 GB |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov | min. 2 200 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | min. 100 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | min. 4+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | min. 500 listov |
Výstup zariadenia | min. 1 priehradka |
Podporované hmotnosti médií | min. 60 až 300 g/m2 |
Ovládací panel | min 20 cm farebná dotyková obrazovka LCD |
SW ovládače – pracovné stanice | Win 7,8,10 |
Max. príkon pri tlači | max. 76 W |
Max. príkon v režime "ready" | max. 25 W |
Max. príkon v režime spánku | max. 3.5 W |
TLAČ | |
Rozlíšenie tlače | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť tlače | min. 60 str./min. Čierna (A4); min. 60 str./min. Farebná (A4) |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 8 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | min. 35 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min. 100 000 strán |
Obojstranná tlač | Automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením | "čierna naplň min. 10 000 strán podľa ISO/IEC 24711 farebné náplne min. 6 000 strán podľa ISO/IEC 24711" |
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety | "čierna naplň min. 20 000 strán podľa ISO/IEC 24711 farebné náplne min. 16 000 strán podľa ISO/IEC 24711" |
KOPÍROVANIE | |
Rozlíšenie kopírovania | min. 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | min. 45 str./min |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
SKENOVANIE | |
Typ skenera | farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 100 listov s podporovanou gramážou min. 60-120 g/m2 |
Špeciálne funkcie skenera | |
Rýchlosť skenovania | "min 50 strán/min ČB min 50 strán/min farebne" |
Kvalita skenovania (dpi) | min. 600x600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | min. PDF, JPEG,TIFF |
Funkcie skenovania | skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka; skenovanie do služby Sharepoint, skenovanie na USB |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Obojstranné skenovanie | Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru. |
Certifikáty: | Certifikát EnergyStar potvrdený od výrobcu zariadenia |
Požadujeme, aby súčasťou dodávky zariadenia boli navyše: | 1x originál čierna náplň (minimálna kapacita 20 000 strán podľa ISO/IEC 11798) a originál farebné náplne 1x z každej farby (minimálna kapacita 16 000 strán podľa ISO/IEC 11798 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET PLNENIA |
1.1 Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich presnou technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zaradenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
1.2 Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadení na miesto plnenia špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
2. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
2.1 Objednávateľ od dodávateľa požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu Zmluvy (ďalej len "Vlastný návrh") do 3 pracovných dní odo dňa jej uzatvorenia. |
2.2 Vlastným návrhom sa rozumie predloženie popisu ponúkaného zariadenia s uvedením jeho výrobcu, konkrétneho typu zariadenia, produktového čísla zariadenia a stručného popisu technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
2.3 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení Vlastného návrhu zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. |
2.4 Miesto plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude zo strany objednávateľa oznámená až zazmluvnenému dodávateľovi. |
2.5 Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadení (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred ich dodaním. |
2.6 Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. POŽIADAVKY OBJEDNÁVATEĽA |
3.1 Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení. |
3.2 Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia (zariadenia musia obsahovať slovenskú klávesnicu priamo v originálnom a nepoškodenom balení Zariadenia). Dodanie akýchkoľvek nálepok alebo iných prelepov za účelom použitia klávesnice ako slovenskej sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
3.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť písomné potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je oprávnený dodávať ponúkané zariadenia, a to v lehote 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. |
3.4 V prípade, ak z opisného formuláru predmetnej zákazky a/alebo Zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie zariadenia alebo výrobca zariadenia, obchodný názov zariadenia alebo typ zariadenia, v takom prípade objednávateľ predmetu zákazky pripustí poskytnutie ekvivalentného plnenia/riešenia. Za ekvivalentné plnenie/riešenie sa na účely predmetnej zákazky rozumie dodanie zariadenia, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3.5 Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú objednávateľom požadované v týchto osobitných požiadavkách, v technickej špecifikácii zariadení alebo v Zmluve je Dodávateľ povinný predložiť v slovenskom jazyku. |
4. ZÁRUKA |
4.1 Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového čísla zariadenia na webovej stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení). |
4.2 V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
4.3 Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť certifikát o registrácii predĺženej záruky garantovanej výrobcom zariadenia vo vzťahu k všetkým zariadeniam predmetného plnenia, podľa ich sériového čísla, a to najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa dodania zariadení objednávateľovi. |
4.4 Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
5. CENA A FAKTURÁCIA |
5.1 Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz, inštalácia, zaškolenie. |
5.2 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.3 Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
5.4 Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
5.5 Faktúra Dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
6.1 V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
6.2 V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto Zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % ceny plnenia za každý začatý deň omeškania. |
6.3 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
6.4 Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia Zmluvy a opakovania danej zákazky, vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu ponúknutia a/alebo dodania zariadenia, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú požiadavku bližšie špecifikovanú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve a/alebo z dôvodu predloženia cenovej ponuky pre zariadenia za cenu, za ktorú nie je možné zariadenie dodať a/alebo z akéhokoľvek dôvodu na strane dodávateľa. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2018 08:00 — 29.03.2018 13:00
9,00 ks
49 839,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2018 13:39
07.03.2018 09:00
07.03.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2018 09:51 - Vstupná ponuka | 49 839,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2018 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 837,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: