00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Servis motorových vozidiel
motorové vozidlá, oprava, servis, údržba
Služba, Tovar
1. Predmetom zmluvy je servis oprava motorových vozidiel vo vlastníctve objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel v meste Bratislava a Košice, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise, vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, ako aj bežné opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach. |
Dodávateľom poskytované služby budú zahŕňať najmä nasledovné plnenie: |
- servis brzdových systémov |
- montáž certifikovaných zabezpečovacích zariadení |
- výmena brzdových obložení |
- generálne opravy motorov a prevodoviek |
- montáž zabezpečovacích zariadení |
- nastavenie svetiel |
- geometria |
- kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania |
- výmena rozvodových remeňov |
- opravy podvozkových častí |
- servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému) |
- opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, bŕzd |
- opravy prevodoviek |
- opravy tlmičov |
- opravy náprav |
- opravy ťažných zariadení vozidiel |
- opravy ABS, elektronických systémov |
- opravy havarovaných automobilov - brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie |
- opravy karosérií vozidla |
- ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla |
- zváranie plastov |
- výmena všetkých skiel |
- opravy výfukových systémov |
- lakovanie |
- výmena oleja |
-výmena vzduchového a palivového filtra |
- výmena ozubeného remeňa a vodnej pumpy |
- oprava podvozkových častí |
- výmena kolies (pneumatík, duší, diskov, ventilov) |
- oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší |
- plnenie pneumatík |
- zabezpečenie pravidelných technických a emisných kontrol |
- odvoz a dovoz klienta do kancelárie |
- riešenie poistných udalostí |
- v prípade, že sa pokazí motorové vozidlo, dodávateľ zabezpečí odvoz motorového vozidla do servisného strediska dodávateľa, |
- kontrola technického stavu a emisnej kontroly vozidla, vykonanej podľa vyhlášky MDPT SR č. 578/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zoznam vozidiel, ktoré tvoria vozový park objednávateľa: Model auta, rok výroby, palivo a obsah motora, počet najazdených km, počet ks: | celkový počet ks | 14 | ||
Škoda Superb, r.v. 2002, benzín 1.8, 110kw, 540000 km | ks | 1 | ||
Mercedes E280, r.v. 2001, benzín 2.8, 200 kw, 375000 km | ks | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 2001, diesel 1.9, 77 kw, 400000 km | ks | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 2003, benzín 1.6, 77 kw, 370000 km | ks | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 1997, diesel 1.9, 77 kw, 380000 km | ks | 1 | ||
Peugeot 301, r.v. 2012, benzín 1.6, 75 kw, 140000 km | ks | 1 | ||
Fiat Scudo, r.v. 1997, diesel 1.9, 74 kw, 200000 km | ks | 1 | ||
Nissan Primastar, r.v. 2009, diesel 1.9, 74 kw, 150000 km | ks | 1 | ||
Nissan Primera, r.v. 1992, diesel 1.9, 65 kw, 220000 km | ks | 1 | ||
Škoda Octavia, r.v. 1999, diesel 1.9, 74 kw, 320000 km | ks | 1 | ||
Dacia Docker, r.v. 2017, benzín 1.6, 75 kw, 11000 km | ks | 1 | ||
Seat Cordoba, r.v. 1996, benzín 1.4, 54 kw, 270000 km | ks | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2004, diesel 2.5, 125 kw, 400000 km | ks | 1 | ||
Škoda Superb, r.v. 2016, diesel 2.0, 110 kw, 25000 km | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vozový park je rozdelený do jednotlivých miest nasledovne: | |
Bratislava | 12 |
Košice | 2 |
Náhradné diely | Požadujeme použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre motorové vozidlá vo vlastníctve objednávateľa. |
2. Miesto poskytnutia služby | dodávateľ musí mať prevádzku (servis) v meste Bratislava a Košice. Ak nie je možné preberať a odovzdávať služobné vozidlá v týchto mestách (napr. z dôvodu, že dodávateľ servisnou prevádzkou v tomto |
Miesto poskytnutia služby | meste nedisponuje), bude prebiehať preberacie a odovzdávacie konanie priamo u objednávateľa v mieste lokalizácie vozidla, t.j. v Bratislave a Košiciach, bez nároku na úhradu akýchkoľvek nákladov |
Miesto poskytnutia služby | s tým spojených. |
3. Prevzatie nepojazdného vozidla | Nepojazdné vozidlá budú preberané v mieste, na ktorom sa vozidlo stalo nepojazdným a ktoré oznámi telefonicky objednávateľ dodávateľovi prostredníctvom povereného pracovníka. Pre telefonické |
Prevzatie nepojazdného vozidla | nahlasovanie porúch musia byť poverení pracovníci dodávateľa k dispozícii 24 hodín denne a sú povinní začať poskytovať služby bezodkladne po prijatí telefonátu, pričom odťah musí byť vykonaný |
Prevzatie nepojazdného vozidla | najneskôr do šiestich hodín od nahlásenia poruchy. V prípade mimoriadne nepriaznivých poveternostných podmienok môže byť lehota podľa predchádzajúcej vety dohodou primerane predĺžená. |
4. Predpokladaný počet Nh - diagnostika porúch a oprava podľa výsledku | 200 Nh |
5. Predpokladaný počet Nh - výmena žiaroviek, stieračov, dobitie a výmena akumulátora | 100 Nh |
6. predpokladaný počet - diagnostika (geometria a nastavenie svetiel) | 150 Nh |
7. predpokladaný počet Nh - servis a plnenie klimatizácie (oprava, dezinfekcia a údržba systému) | 100 Nh |
8. predpokladaný počet Nh- odborná príprava vozidiel na technickú kontrolu a emisnú kontrolu, jej výkon | 300 Nh |
9. umytie vozidla po poskytnutí servisnej služby zadarmo | zadarmo |
10. predpokladaný počet Nh - výmena kolies (pneumatík, diskov, ventilov) | 400 Nh |
11. predpokladaný počet Nh- oprava defektov, vyváženie, hustenie | 400 Nh |
12. predpokladaný počet Nh - normohodiny vyššie nezahrnuté | 1 500 Nh |
13. predpokladaný počet km - odťah nepojazdného motorového vozidla v rámci celej SR podľa požiadavky objednávateľa - vyprostenie, nakládka, odtiahnutie | 500 km |
14. Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 4. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 5. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 6. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 7. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 8. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 10. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 11. prenásobená predpokladaným počtom Nh + ocenená Nh za poskytnuté služby popísané v bode 12. prenásobená predpokladaným počtom Nh + |
Celková maximálna cena plnenia podľa zmluvy/rámcovej dohody sa vypočíta nasledovne: | + ocenený km za poskytnuté služby popísané v bode 13. prenásobený predpokladaným počtom km |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy/dohody. Súčasťou rozpočtu bude aj: |
a) kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy,v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a zároveň predložiť aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na opravy, |
b) zoznam servisných stredísk, pričom objednávateľ požaduje aby boli servisné strediská umiestnené v mestách Bratislava a Košice s určením presnej adresy plnenia a kontaktné údaje zodpovednej osoby/zodpovedných osôb za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Pre stanovovanie predpokladaných termínov poskytnutia plnení servisných služieb platí vo všeobecnosti, že servisné služby budú poskytované v nasledovných lehotách od prevzatia vozidla dodávateľom: |
- drobné servisné služby a pravidelné servisné prehliadky – 1 hod. až 1 pracovný deň, |
- bežné servisné služby (opravy podvozku, výmena dielov) – do 2 pracovných dní, |
- výmena častí karosérie, lakovanie – 3 až 10 pracovných dní, |
- veľké servisné služby a havárie – do 5 až 30 pracovných dní. |
Dohodou zmluvných strán môžu byť dodacie lehoty s prihliadnutím na okolnosti dojednané individuálne a je prípustné, aby sa takto dojednané dodacie lehoty odchýlili od všeobecne stanovených lehôt maximálne o 15 pracovných dní. |
3. Záruka na všetky poskytnuté servisné služby a s nimi spojené plnenia (náhradné diely, súčiastky) je min. 24 mesiacov. Záručná doba začne plynúť dňom nasledujúcim po dni odovzdania plnenia. |
4. Odplata za poskytovanie služieb bude účtovaná ako súčet ceny práce a ceny za dodanie originálnych náhradných dielov. |
5. Cena práce bude stanovená ako súčin príslušnej sadzby za normohodinu a počtu skutočne odpracovaných hodín, pričom rozsah vykonaných prác bude dodávateľom objednávateľovi fakturovaný v zmysle všeobecne platných noriem spotreby práce vydaných príslušným importérom značky motorového vozidla, alebo podľa všeobecne uznávaných noriem spotreby práce. |
6. Za poskytovanie servisných služieb podľa tejto rámcovej zmluvy prináleží dodávateľovi odplata, ktorej výška bude stanovená na základe množstva skutočne poskytnutých služieb a plnení a to nasledovne: |
- Služby budú oceňované podľa rozpočtu (opísaný v bode 1. tejto časti predmetu zmluvy/dohody), ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto zmluve/dohode. Jednotkové ceny uvedené v rozpočte podľa predchádzajúcej vety sú dodávateľom garantované počas celej doby trvania zmluvného vzťahu/dohody. |
- Cena originálnych náhradných dielov bude účtovaná ako cena podľa cenníka dovozcu aktuálna v čase dodania po odpočítaní zľavy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi zľavu vo výške 20 % z ceny originálnych náhradných dielov a to počas celej doby trvania zmluvného vzťahu/dohody. Dodávateľ môže po odsúhlasení objednávateľom použiť vo výnimočných prípadoch okrem originálnych náhradných dielov aj kvalitné resp. porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške 20% z ceny každého certifikovaného náhradného dielu doporučenej |
v aktuálnom cenníku dovozcu týchto dielov, pričom cena za certifikovaný náhradný diel musí byť po vyjadrení zľavy vždy nižšia než je cena originálneho náhradného dielu po zľave. |
7. Odplata za poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy/dohody zahŕňa všetky náklady a výdavky dodávateľa vynaložené v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy/dohody, a to vrátane príplatkov za prácu nadčas, vo sviatok atď. |
8. Odplata bude platená na základe faktúr dodávateľa, vystavených po poskytnutí služieb, bezhotovostne na účet dodávateľa. Vo faktúre poskytovateľ uvedie jednotkovú cenu podľa rozpočtu, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto zmluvy/dohody, počet odpracovaných normohodín spolu s rozpisom použitých náhradných dielov, dodaných za cenu po odpočítaní garantovanej zľavy. |
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Riadne vystavená faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou riadne vystavenej faktúry je písomná objednávka, obojstranne potvrdený zákazkový list a preberací protokol potvrdený poverenou osobou objednávateľa. |
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané, alebo zmluvne dojednané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová (tridsať) 30 dňová lehota splatnosti. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať vozidlo na opravu, alebo výkon služieb: |
a) do 4 hodín od doručenia objednávky, v prípade prevzatia vozidla v preberacom bode. Lehota platí v prípade ak bude objednávka doručená v pracovný deň najneskôr do 12:00 hod. V ostatných prípadoch je poskytovateľ povinný prevziať vozidlo od 8:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa. |
b) do 24 hodín od doručenia objednávky, v prípade prevzatia vozidla u objednávateľa. Všetky servisné služby je povinný dodávateľ začať poskytovať bezodkladne po prevzatí vozidla. |
12. Pri preberaní motorového vozidla podpíšu zmluvné strany preberací protokol s uvedením identifikácie motorového vozidla (najmä ŠPZ a VIN číslo vozidla), stavu najazdených kilometrov, stavu PHM odpísaním dojazdovej vzdialenosti a dátumu a času prebratia vozidla. Vyhotovenie preberacieho protokolu podľa predchádzajúcej vety v listinnej podobe a v počte najmenej dvoch exemplárov (pre každú zmluvnú stranu jeden) je povinnosťou dodávateľa služieb. |
13. V prípade opráv nepojazdných vozidiel začne dodávateľ služby odťahom, alebo odvozom vozidla z miesta, na ktorom sa vozidlo stalo nepojazdným. Pre telefonické nahlasovanie porúch musia byť poverení pracovníci dodávateľa k dispozícii 24 hodín denne a sú povinní začať poskytovať služby bezodkladne po prijatí telefonátu, pričom odťah musí byť vykonaný najneskôr do šiestich hodín od nahlásenia poruchy. V prípade mimoriadne nepriaznivých poveternostných podmienok môže byť lehota podľa predchádzajúcej vety dohodou primerane predĺžená. Pre vyhotovenie preberacieho protokolu v prípade odťahu, |
alebo odvozu nepojazdného motorového vozidla platia ustanovenia bodu 12. tohto článku v nezmenenom rozsahu. |
14. Ak dodávateľ po prevzatí služobného vozidla počas kontroly za účelom zistenia rozsahu opráv, resp. údržby zistí, že na vozidle boli vykonané neodborné zásahy, alebo že došlo k manipulácii s tachometrom, alebo vozidlo javí známky nadmerného opotrebovania, či zjavného poškodenia, je o takýchto skutočnostiach povinný bezodkladne informovať objednávateľa. |
15. Ak dôjde k poruche služobného vozidla, dodávateľa na žiadosť objednávateľa zabezpečí bezodkladne odťah, alebo odvoz vozidla do svojho najbližšie dostupného servisného strediska. |
16. Ak dôjde k poškodeniu služobného vozidla pri havárii, dodávateľ začne s plnením až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, v ktorej je vozidlo poistené, alebo po obdržaní stanoviska objednávateľa, v ktorom mu bude udelený výslovný pokyn na bezodkladné začatie poskytovania servisných služieb. |
17. Po protokolárnom prevzatí vozidla dodávateľ vykoná v lehote do 24 hodín predbežné ocenenie objednávateľom požadovaných servisných služieb v rozsahu a spôsobom ustanoveným v bodoch 4. až 10. tohto článku a stanoví termín na prebratie opraveného služobného vozidla objednávateľom. Predbežnú cenu je dodávateľ povinný odsúhlasiť písomne s objednávateľom, alebo s objednávateľom poverenou osobou. |
18. Odsúhlasenú predbežnú sumu nie je možné v priebehu poskytovania servisných služieb a vykonávania opráv prekročiť o viac ako 8%. V prípade, že by si postup vyžadoval navýšenie odsúhlasenej predbežnej sumy o viac ako 8%, je túto skutočnosť dodávateľ povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi, alebo objednávateľom poverenej osobe a prerušiť výkon poskytovania servisných služieb do doby odsúhlasenia novej navýšenej sumy objednávateľom. |
19. Objednávateľ pri preberaní služobného vozidla zároveň prekontroluje stav nádrže a množstvo PHM, pričom dojazdová dráha nesmie byť kratšia ako bolo zaprotokolované pri odovzdaní vozidla. V opačnom prípade je dodávateľ povinný škodu vo výške hodnoty zisteného rozdielu v objemoch PHM objednávateľovi bezodkladne nahradiť. Cena za pohonné hmoty bude určená nasledovne: |
a) cena nafty ako mesačná priemerná cena nafty za príslušný mesiac za jeden liter podľa údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky a |
b) cena benzínu ako mesačná priemerná cena benzínu za príslušný mesiac za jeden liter podľa údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky. |
20. Ak pri výkone servisných prác a poskytovaní servisných služieb nastanú nepredvídané okolnosti, ktoré dodávateľovi odôvodnene znemožnia odovzdať služobné motorové vozidlo po vykonaní služieb, opráv alebo údržby objednávateľovi v termíne stanovenom v súlade s ustanovením bodu 2. tohto článku, je možné po vzájomnej dohode zmluvných strán určiť náhradný termín na odovzdanie. Odovzdanie vozidla v náhradnom termíne podľa predchádzajúcej vety nie je na účely tejto zmluvy/dohody považované za omeškanie dodávateľa s plnením. |
21. Objednávateľ pri preberaní služobného vozidla skontroluje poskytnutie objednaných služieb a ich prevzatie potvrdí podpisom na preberacom protokole. Potvrdenie prevzatia poskytnutých služieb formou preberacieho protokolu nemá vplyv na záruku za práce a dodané náhradné diely a nie je spôsobilé vyvolať zánik prípadných budúcich reklamačných nárokov objednávateľa. |
23. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy/dohody používať originálne náhradné diely, resp. súčiastky a zodpovedá za riadne poskytnutie servisných služieb spočívajúcich najmä, no nielen vo výkone opráv a údržby služobných motorových vozidiel objednávateľa. |
24. Zmluvné strany sa dohodli, že platnosť zmluvy možno ukončiť aj: |
a) písomnou dohodou oboch zmluvných strán, |
b) odstúpením od zmluvy najmä, avšak nielen v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ opakovane poruší povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy druhou zmluvnou stranou písomne upozornený, |
c) písomnou výpoveďou celej zmluvy alebo jej časti zo strany objednávateľa bez udania dôvodu s (tridsať) 30 dňovou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola doručená písomná výpoveď druhej zmluvnej strane. |
d) nedodržaním všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy/dohody je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
25. Dodávateľ bude vykonávať servis/opravy/údržbu vozidiel objednávateľa a služby podľa tejto zmluvy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom. |
26. Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ služobných osobných motorových vozidiel (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zákazky, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku k zmluve. |
27. Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania s poskytovaním servisných služieb podľa tejto rámcovej zmluvy/dohody. |
28. Ak dodávateľ neodstráni reklamované vady poskytnutých servisných služieb v dohodnutej lehote, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR za každý deň omeškania s odstránením reklamovaných vád. |
29. Ak je objednávateľ v omeškaní so zaplatením faktúry, môže dodávateľ uplatniť voči nemu úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania po lehote splatnosti faktúry. |
30. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený |
odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu |
k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
31. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
32. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
26 220,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2018 10:17
08.03.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2018 07:56 - Vstupná ponuka | 26 220,00 | € | Cena s DPH |
08.03.2018 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: