31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
35733853
CMI spol. s r.o.
Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK
YAG laser
laser, oftalmológia, fotodisrupcia
Tovar, Služba
1. YAG laser
|
|
---|---|
Funkcia |
Oftalmologický fotodisrupčný YAG laser na klinické využitie (kupsulotomia, laserova iridotomia, ...) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vlnová dĺžka | nm | 1064 nm | ||
arterior a posterior offset | μm | 0 - ± 500 μm | ||
možnosť nastavenie energie (jednoduchý pulz) | mJ | 0,3 - 10,0 | ||
dĺžka pulzu | ns | 4 ns | ||
veľkosť laserového bodu | µm | 8 µm | ||
odchýlka lúča | ͦ (stupne) | 16 ͦ | ||
opakovacia frekvencia | MHz | 3 kHz | ||
elektronické požiadavky | VAC, Hz, VA | 100-240 VAC, 50/60 Hz, 500 VA | ||
zameriavací lúč s možnosťou nastavenia intenzity | nm | 635 nm | ||
optika objektívu, zväčšenie | x (násobok) | 1,25 x | ||
optika okuláru s dioptrickou úpravou v rozsahu ± 5D | x (násobok) | 12,5 x | ||
zväčšenie min. | x (násobok) | 10 x, 16 x, 25 x | ||
celkové zväčšenie min. | x (násobok) | 16 x (12,5 x okulár) | ||
šírka štrbiny | mm | 0 - 12 mm | ||
rotácia štrbiny | ͦ (stupne) | 180 | ||
osvetlené pole viditeľnosti, min. | mm | 0,5; 5,0; 8,0; 12,0 | ||
úprava medzizreničkovej vzdialenosti min. | mm | 55 - 58 | ||
pracovná vzdialenosť | mm | 55 | ||
dĺžka ostrosti | mm | 92 | ||
polohovatľná opierka brady s vertikálnym nastavením min. | mm | 50 | ||
uhol osvetlenia | ͦ | 180 ͦ v horizontálnej rovine (90 ͦ pre Ľ/P stranu) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
možnosť upgrade na SLT zákroky | áno |
laserový zdroj: "Q - schwitched" Nd: YAG laser | áno |
laserové bezpečnostné filtre | áno |
režim laseru - možnosť nastavenia 1, 2 alebo 3 pulzy na jedno stlačenie | áno |
chladenie vzduchom | áno |
plne integrovaný laser v strbinovej lampe bez externej kabeláže | áno |
optimalizovaná optika štrbinovej lampy na predný segment oka so širokým stereo-uhlom | |
Galileovský stereoskopický mikroskop so sústrednou optikou | |
3-polohový, odnímateľný krokový menič zväčšenia | |
možnosť zväčšenia na štrbine vo viacerých krokoch v požadovanom rozmedzí | áno |
možnosť úpravy medzizreničkovej vzdialenosti | áno |
možnosť nastavenia výšky opierky brady | áno |
umožnenie nastavenia pracovnej vzdialenosti | áno |
zelený, kobaltovomodrý filter, neutrálna denzita (ND) (28% rozptyl) | áno |
halogénové alebo led osvetlenie | áno |
zelená svietiaca žiarovka fixačnej lampy | áno |
prístrojový stolík s elektrickým zdvihom, prístupný a prispôsobený aj pre imobilných pacientov na invalidnom vozíku | áno |
ovládací a informačný displej | áno |
príslušenstvo (bezpečnostné okuliare, ochranný kryt proti prachu, výstražná tabula) | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks (súprava) YAG laseru podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddelietľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Súčasťou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy sa požaduje max. do 24 hodín od nahláseniaporuchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Uhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.), |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2018 00:00 — 30.04.2018 23:59
1,00 ks
34 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2018 08:05
06.03.2018 10:00
06.03.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2018 14:39 - Vstupná ponuka | 34 000,00 | € | Cena bez DPH |
02.03.2018 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: