00611034
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Senici
Kolónia 557, Senica, 90501, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Stravné poukážky musia byť v papierovej forme, elektronická forma sa vzhľadom na lokality výkonu práce jednotlivých zamestnancov objednávateľa nepripúšťa. ( V súlade s metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č.13631-5000/2015z 12.10.2015, rozhodnutím o námietkach číslo 20527-6000/2015-ON/284,20527-6000/2015-ON/285,23019-6000/2015-ON/303,3691-6000/2016-ON/28 zo dňa 22.3.2016 a rozhodnutím Rady Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 26.52016, číslo záznamu69809/2016, č.s.7322-9000/2016-KR/8 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,40 € | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 4830 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi zoznam stravovacích zariadení v min. počte 100, ktoré sa nachádzajú v okresoch Senica a Skalica |
Uchádzač nemôže ponúknuť nižšiu výšku provízie vrátane všetkých nákladov za sprostredkovanie služby ako 0% |
Zmluvné strany sa dohodli, že min a max množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné min alebo max množstvo. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi pohľadávku, vzniknutú na základe plnenia, vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č.40/1964 Z.z. Občiansky zákonník bez písomného súhlasu objednávateľa . Písomný súhlas objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný iba po písomnom súhlase Ministerstva zdravotníctva SR. Ak dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným, bude tento úkon v zmysle ustanovenia §39 občianskeho zákonníka neplatný. |
V prípade, ak sa po uzavretí tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena" ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto |
vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Kolónia 557, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
12
4 830,00 ks
16 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2018 10:42
05.03.2018 10:35
05.03.2018 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2018 10:44 - Vstupná ponuka | 16 422,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2018 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 422,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: