30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 27, Bratislava-Ružinov, 82007, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory, rozvoj systému
Služba
1. Maintenance podpora a upgrade modulov Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému hodnotenia bezpečnosti jadrových zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom informačného systému v rozsahu "hot-line", držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy, rozvoj automatizovaného systému na obdobie 12 mesiacov. Informačný systém pozostáva z riadiacich, ekonomických, administratívnych, dozorných a kvalifikačných modulov. |
Aplikačné moduly bežia v rámci integrovaného enterprise collaboration systému na báze technológií IBM Domino/Notes, IBM Sametime, IBM Connections a ACSIS Framework s účelovým Java plugins. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maintenance existujúcich modulov IS | ks | 34 | ||
Upgrade vybraných modulov IS | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maintenance existujúcich modulov IS | Inšpekčný plán, Havarijný štáb, Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, Riadiace akty, Havarijná stránka SR, Porady predsedu, Uznesenia, Adresár, Hlásenia jadrových zariadení, |
- | Security Monitor, DB eGovernment, Evidencia IT, Kurzy semináre a konferencie, Knowledge manažment portál, Portál havarijného štábu, Pracovné ponuky, Operatívka, Evidencia kvalifikácie, Služobné cesty, |
- | Databáza informácií, Pripomienkové konanie, Centrálna databáza dokumentov, Zmluvy, WEB Retriever, Registratúrny systém, Objednávky a Faktúry, Organizačná štruktúra, Rozhodnutia, |
- | Hodnotiace posudky, ACL Analyzer, ACL Retriever, Integračný modul ACSIS-MPIIÚ ku RPO (Register právnických osôb), Integračný modul ACSIS ku Portálu MS SR, e-Fomuláre ÚJD SR |
2. Upgrade vybraných modulov IS | IPOP (Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov), Registratúrny systém Autodoprava, Inšpekčná činnosť, Integrácia na ACSIS-MPIIÚ o RFO (Register fyzických osôb) |
Názov |
1. Maintenance existujúcich modulov IS |
1.1. Poskytovateľ v rámci Hotline: |
- držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy |
- zabezpečí tím prvo-úrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod. |
- príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
- evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
- identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb |
1.2. Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
- riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Help Desku, |
- vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
- reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
- prevádzka hotline strediska, |
- zber a evidencia incidentov, |
- identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
- poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
-poskytovanie mailového hotlinu vybraným zamestnancom, |
- riadenie servisných činností, |
- poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
- realizácia servisných zásahov, |
- riešenie všetkých typov incidentov a servisných zásahov objednávateľom stanovenom čase, |
- bezodkladné reportovanie o výsledku zásahu. |
1.3. Profylaktika aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS: |
- pravidelná kontrola funkčnosti celej aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS |
- pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola clustrovaných služieb, |
- pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
- logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
- kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
- realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
- monitorovanie aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS. |
1.4. Profylaktika a údržba integračného modulu ku ACSIS-MPIIÚ k RPO: |
- pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
- údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
- údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
- dokumentovanie úprav |
- kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy obstarávateľa |
1.5. Profylaktika a údržba integračného modulu ku Portálu MS SR: |
- pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
- údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
- údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane poskytovateľa |
- údržba vyhľadávacích a notifikačných funkcií modulu |
- dokumentovanie úprav |
- kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy obstarávateľa |
1.6. Údržba e-formulárov ÚJD SR: |
- údržba všetkých e-formulárov obstarávateľa |
- údržba prototypov e-formulárov v internom systéme obstarávateľa |
- vytvorenie aktualizácií (verzií) e-formulárov na základe požiadaviek obstarávateľa |
- publikovanie schválených verzií e-formulárov |
2. Upgrade vybraných modulov IS |
2.1. Individuálny plán odbornej prípravy zamestnancov, |
IPOP spravuje informácie o kompletných znalostných požiadavkách na obsadenú zamestnaneckú pozíciu s podrobnými údajmi o absolvovanom vzdelávaní. Modul umožňuje hodnotiť kompetencie zamestnanca vzhľadom k definovaným požiadavkám a hodnotenia verifikovať v riadenom workflow procese.Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V úprave Opis formulárov |
• V integrácii parametrických hodnotiacich dotazníkov |
• V integrácii plánov kompetenčného vzdelávania |
• V možnosti vyhodnocovania plnenia kompetenčného vzdelávania |
• V úprave evidencie vzdelávacích aktivít o automatické vyhodnotenie splnenia plánovanej položky |
• V doplnení notifikačného modulu |
• V doplnení podrobného logovania prístupov k údajom |
• V prepojení na oblasti vzdelávania z Knowledge management „štvorkvadrantový“ 4Q modelu |
• V rozšírení výstupných reportov (online resp. tlačených) |
• V príprave reportov podľa jednotlivých zamestnancov, odborných útvarov, časových období a oblastí vzdelávania |
• V integrácii reportov do MS Word šablón |
2.2. Registratúrny systém |
Registratúrny systém (certifikovaný na Vysokú zhodu s Výnosom 525/2011 Z.z.) pre automatizovanú podporu správy elektronických i neelektronických záznamov. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V doplnení funkcií pre podporu vedenia a vyraďovania kombinovaných spisov |
• V aplikovaní pilotnej verzie e-spisov a e-záznamov do produkčného systému |
• V doplnení modulu pre definíciu permanentného resp. dočasného zastupovania v pozíciách správcov spisov |
• V doplnení podrobného logovania prístupov k spisom a záznamom |
• V možnosti priameho i nepriameho e-mail správ vo forme e-záznamov |
• V nasadení workflow schvaľovania pred odoslaním e-záznamov |
• V integrácii (automatickom evidovaní) prijatých záznamov z e-schránky obstarávateľa do registratúrneho denníka s vytvorením súvisiacich e-záznamov a následnej notifikácii pracovníkov podateľne |
2.3. Autodoprava |
Aplikačný modul je integrujúce miesto pre správu rezervácií automobilov ku služobným cestám a následný zber ich vyhodnotenia. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V zohľadnení požiadaviek internej smernice |
• V doplnení identifikácie typu vodičov a úprave súvisiacich procesov v aplikačnej logike |
• V doplnení konfiguračného modulu o vozovom parku úradu |
• V doplnení konfiguračného modulu s oprávneniami a kompetenciami zamestnancov |
• V prepojení na modul Organizačnej štruktúry |
• V prepojení do kalendárového systému používateľov |
• V rozšírení výstupných zostáv o nové štatistické prehľady |
• V doplnení notifikačného modulu o odosielanie upozornení na definované stavy cesty |
• V integrácií funkcií pre „instant messaging“ v kontexte plánovania a rezervácie cesty |
2.4. Inšpekčná činnosť |
Inšpekčná činnosť je centrálny modul pre zabezpečenie procesov, ktorými sa kontroluje dodržiavanie požiadaviek a plnenie povinností ustanovených v atómovom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, v stavebnom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, plnenie povinností vyplývajúcich z rozhodnutí obstarávateľa, ako aj plnenie opatrení na odstránenie nedostatkov z protokolov. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• Z rozšírení parametrov a kritérií vyhodnocovania inšpekcií pre potreby analýzy |
• Vo vytvorenie nového podmodulu pre podporu mobilnej práce lokalitných inšpektorov s možnosťou: |
- evidencie zistení menšej závažnosti, |
- evidencie čerpania limít a podmienok, |
- evidencie čerpania „nepohotovosti“ vybraných bezpečnostných systémov, |
- ukladania elektronicky vyplnených kontrolných listov lokalitných inšpektorov, |
- v spracovaní uvedených údajov modulu |
• V rozšírení štatistických prehľadov a reportov |
• V rozšírení tlačových a MS Word výstupov |
• V doplnení notifikačného modulu o nové parametre a adresátov |
• V doplnení podrobného logovania prístupov k hláseniam z kontrol a nápravných opatrení |
2.5. Integrácia na ACSIS-MPIIÚ |
Integračný modul ACSIS-MPIIÚ je platforma, ktorá integruje prístup ACSIS aplikačných modulov k údajom registrov, poskytovaných v rámci MPIIÚ (Modul procesnej integrácie a integrácie údajov, prevádzkovaný ÚPVII podľa novely zákona o e-Government 238/2017 Z.z.. Rozšírenie modulu bude spočívať v integrácií na RFO (Register fyzických osôb), teda: |
• V spolupráci pri príprave dohody o úrovni poskytovaných služieb a manažmente post-implementačných zmien (integračný SLA kontrakt) |
• V spolupráci pri príprave integračného technického návrhu |
• V príprave testovacieho plánu, testovacích scenárov a prípadov |
• V realizácii klientskeho komponentu RFO v rámci integračného modulu ACSIS-MPIIÚ, teda: |
- V design návrhu klientskeho komponentu RFO |
- V naprogramovaní klientskeho komponentu RFO vo vývojovom prostredí |
- V doplnení GUI k klientskemu komponentu RFO |
• V realizácii integračných testov |
• V realizácii používateľských akceptačných testov |
• V prenesení klientskeho komponentu RFO do produkčného prostredia |
• V zavedení do prevádzky v IS obstarávateľa |
3. Ostatné |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát „IBM Software Practice Accreditation pre Domino/Notes“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified Application Developer - Notes and Domino 9.0“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified System Administrator - Notes and Domino 9.0“ |
Porušenie povinnosti predložiť vyššie uvedené certifikáty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, ktorého následkom je odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je do 3 dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1.1.-1.6. a 2.1. - 2.5.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH. |
Objednávateľ nie je držiteľom zdrojových kódov k modulom ACSIS. |
Maintenance existujúcich modulov IS bude dodávaný a realizovaný priebežne počas celého zmluvného obdobia bez zaslania samostatnej objednávky. Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Upgrade vybraných modulov IS uvedených v bodoch 2.1. - 2.5. bude objednávateľ zadávať formou samostatných objednávok v priebehu zmluvného obdobia. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať realizáciu všetkých modulov IS uvedených v bodoch 2.1. - 2.5. Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis zástupcu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľom. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj modulov IS. Objednávateľ umožní poskytovateľovi monitoring IS a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry IS. |
Poskytovateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Poskytovateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Poskytovateľ je povinný do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, zrealizovať rozšírenie havarijných a inšpekčných plánov pre Q2, Q3 a Q4 roku 2018 s notifikáciou na jednotlivé inšpekčné tímy. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadnu a včasnú ochranu dôverných informácií a zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. Poskytovateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
Poskytovateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov poskytovateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať poskytovateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
V prípade, že poskytovateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH/deň za každý jednotlivý prípad. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúr sa objednávateľ zaväzuje uhradiť poskytovateľovi úrok z omeškania vo výške podľa príslušných právnych predpisov z nezaplatených čiastok za každý začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj poskytovateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane, týmto dňom zmluva zaniká. Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2018 08:00 — 11.03.2019 12:00
1,00 cena za kompletnú dodávku
75 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2018 09:39
02.03.2018 14:00
02.03.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2018 16:37 - Vstupná ponuka | 74 808,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2018 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 74 808,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: