00587052
"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová
Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK
36192384
OFFICE DEPOT s.r.o.
Prievozská 4/B, Bratislava, 82109, SVK
Konferenčné stoly, stoličky a smetné koše
stoly, stoličky, koše
Tovar, Služba
1. Konferenčné stoly, stoličky a smetné koše
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie interiéru pre prijímateľov sociálnych služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stoly | ks | 14 | ||
2. Stoličky | ks | 66 | ||
3. Smetné koše | ks | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Konferenčný stôl okrúhly. Kovová chrómovaná trojnožková podstava priemeru 550 mm a výšky 726 mm. Kruhová doska stola z melamínu, priemeru 600 mm, hrúbka dosky 18 - 25 mm, hrana ABS 2 mm | drevodekor tmavej farby (DUb rustikál), hladký povrch 7 ks |
1.1. Konferenčný stôl okrúhly. Kovová chrómovaná trojnožková podstava priemeru 550 mm a výšky 726 mm. Kruhová doska stola z melamínu, priemeru 600 mm, hrúbka dosky 18 - 25 mm, hrana ABS 2 mm | drevodekor svetlej farby (Akácia), hladký povrch 7 ks |
2. Čalúnené konferenčné stoličky v štyroch farebných odtieňoch, nosnosť 110 kg | oceľová konštrukcia chrómovaná, zváraný podstavec z oceľovej rúrky, podlahové pätky, sedadlo aj operadlo z bukovej preglejky čalúnené ľahko udržiavateľnou látkou, čalúnenie 100% akrylom, stohovateľné |
2.1. Farebné prevedenie sedadlo a operák - farba modrá | 15 ks |
2.2. Farebné prevedenie sedadlo a operák - farba bordová | 10 ks |
2.3. Farebné prevedenie sedadlo a operák - farba sivá | 18 ks |
2.4. Farebné prevedenie sedadlo a operák - farba zelená | 23 ks |
3. Odpadkový kôš s kyvným vekom, objem 18 l | materiál oceľ ušľachtilá, veko áno, vyhotovenie veka výkyvné, umiestnenie na podlahu, vyhotovenie stien, plné, vyhotovenie dna plné, farba nerez matná, výška: 400 mm priemer: 240 mm objem: 18 l |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa bez vyzvania elektronickou formou, najneskôr do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy : |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za MJ v EUR s DPH , celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotkové ceny v rozpočte musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
b) prospektový materiál tovaru , ktorý bude obsahovať popis všetkých parametrov tovaru, uvedených v technickej špecifikácii, tak aby objednávateľ mohol posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností , parametrov a hodnôt. |
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v lehote 2 pracovných dni a oznámenie zašle do 24 hodín po vyhodnotení kontaktnej osobe dodávateľa : |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a /alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta , v požadovanej kvalite, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu objednávateľa spolu s dodacím listom . |
4. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí / názov tovaru, množstvo / aj číslo zmluvy. |
5. Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa |
6. Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar funkčný , bez zjavných vád, nový, nepoužívaný, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprevzatý tovar. |
7. Objednávateľ je oprávnený reklamovať skryté vady na tovare v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list , vady na tovare neboli viditeľné. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru do 24 hodín . |
8. Záruka na dodaný tovar musí byť minimálne dva (2) roky. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia predmetu zákazky objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. |
9. Dodávka sa bude realizovať výhradne v pracovné dni. Dodávateľ je povinný dohodnúť s objednávateľom presný termín a čas dodania predmetu zákazky, najneskôr však jeden (1) deň pred jeho dodaním. |
10. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. |
12. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
13. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. |
14. Nedodržanie lehoty dodania a technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Lipová č. 474, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
05.03.2018 14:47 — 09.03.2018 12:00
3,00 položka
4 044,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2018 14:51
02.03.2018 09:00
02.03.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2018 18:27 - Vstupná ponuka | 4 044,00 | € | Cena s DPH |
02.03.2018 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: