Z20189016
OF-159190
zrušená
17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
Nábytok – skladací stôl a stolička
Nábytok, skladací stôl, stolička, kreslo
Tovar, Služba
1. Skladací multifunkčný stôl 3 dielny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovybavenie infraštruktúry učebne v rámci projektu Interreg. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladací multifunkčný stôl 3 dielny (1 sada=3 stoly) | sada | 5 | ||
Rozmery po spojení 3 stolov-celková dĺžka * šírka | cm | 300 * 60 | ||
Nastaviteľná výška | cm | 73 | 94 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Sada z 3 samostatných multifunkčných stolov rovnakej veľkosti, ktoré sa pomocou nainštalovaných svoriek upevnia k stredovému stolu. Jednotlivé stoly je možné ľubovoľne spojovať a dosiahnuť celkovú dĺžku 3 m a plochu šírky 60 cm. Silná 3 mm pracovná doska stolov. Materiál: stabilná pevná hliníková konštrukcia, nastaviteľná do 4 výšok od 73 cm do 94 cm na ľubovoľné zostavenie |
2. Skladacia stolička (kreslo)
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovybavenie infraštruktúry učebne v rámci projektu Interreg. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladacia stolička (kreslo) | ks | 20 | ||
Nosnosť | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia: | kov |
Sedák: | polyuretánová pena |
Poťah sedadla: | látka (100% polyester), farba čierna alebo antracitová |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie-v cene zákazky. Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (ak nie je uvedené inak výrobcom) odo dňa prevzatia tovaru. |
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou tovaru a uvedie jeho značku a číslo, uvedenej kontaktnej osobe. Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS, prípadne iné informácie týkajúce sa projektu po zaslaní požiadavky objednávateľom dodávateľovi. |
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov a to na vlastné náklady. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul. 17 novembra č. 1, PU v Prešove-FHPV, katedra geografie a AG, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.03.2018 13:00
1,00 celá sada podľa jednotlivých položiek
853,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2018 12:16
01.03.2018 12:20
01.03.2018 12:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: