00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace výrobky
dávkovač mydla, zásobník, mop
Tovar
1. Čistiace potreby.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čistiacich potrieb a výrobkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dávkovač mydla plastový, objem: 400ml, biela farba. | ks | 40 | ||
2. Zásobník uterákov plastový, v x š x d: 450 x 301 x 146 mm, biela farba. | ks | 40 | ||
3. Zásobník toaletného papiera Jumbo 26 cm, kovový, biela farba. | ks | 40 | ||
4. Mop kapsový mikrofaser 40 cm. | ks | 120 | ||
5. Mop kapsový strapcový 40 cm. | ks | 150 | ||
6. Mop kapsový mikrofaser 50 cm. | ks | 120 | ||
7. Mop kapsový strapcový 50 cm. | ks | 150 | ||
8. Držiak kapsového mopu MASTERCLIP 40 cm. | ks | 20 | ||
9. Držiak kapsového mopu MASTERCLIP 50 cm. | ks | 20 |
Názov |
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia a ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy. |
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť oprávnenie o dodávaní tovaru. |
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet s fotodokumentáciou (resp. katalóg výrobkov alebo vzorky výrobkov) a s popisom tovaru. |
4. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe (24 mesiacov, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru). Tovar bude zároveň spĺňať technické parametre podľa požiadaviek Objednávateľa. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru jednotlivých položiek, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny. |
6. Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy, t. j. do vyčerpania finančného limitu - bod č. 9, podľa svojej potreby v rozsahu a v množstvách, posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronickou komunikáciou (e-mailom) alebo osobne. Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán. |
7. Fakturácia sa bude vykonávať v mesačnej periodicite, posledný deň v mesiaci, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku, dodací list a záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím a záručným listom). Čiastková objednávka, dodací a záručný list, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy každej faktúry. |
8. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení, bude Zmluva považovaná za ukončenú. |
9. Zmluva sa uzatvára na neurčitú dobu - do vyčerpania finančného limitu, t. j. do 6 500,- EUR bez DPH. |
Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2021 11:00
1,00 súbor položiek zákazky
6 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2018 10:18
01.03.2018 13:00
01.03.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2018 11:37 - Vstupná ponuka | 6 500,00 | € | Cena bez DPH |
01.03.2018 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: