00692018
Michalovský domov seniorov
Ulica Jána Hollého 9, Michalovce, 07101, SVK
46851658
CYEB s.r.o.
Záhradnícka 10, Komárno, 94501, SVK
Združená dodávka zemného plynu
zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava zemného plynu
Tovar, Služba
1. Združená dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest ("OM") odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia odberných miest ("MO") | |
01. OM1 | |
01.1 Identifikácia OM1 (POD kód) | SKSPPDIS010930001107 |
01.2 Začiatok plnenia | 01.04.2018 |
01.3 Koniec plnenia | 31.03.2020 |
01.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh | 2 106 000 |
01.5 Denné maximálne množstvo v m3 | 656 |
01.6 odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace (apríl 2016 - marec 2018) odberu plynu v % | 6-3-3-3-3-3-3-11-15-19-17-14 |
01.7 Druh tarify | S9 |
02. OM2 | |
02.1 Identifikácia OM2 (POD kód) | SKSPPDIS010930001475 |
02.2 Začiatok plnenia | 01.04.2018 |
02.3 Koniec plnenia | 31.03.2020 |
02.4 Predpokladané zmluvné množstvo plynu za 24 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh | 72 000 |
02.5 Druh tarify | M3 |
Názov |
01. V tejto časti osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy (ďalej "OPP") tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP. |
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP. |
04. Pre účely tejto zákazky Špecifikácie sú požiadavky objednávateľa uvedené v častiach Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky, Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky na plnenie. |
05. Pre účely tejto zákazky Zmluvné špecifikácie sú požiadavky Objednávateľa uvedené v časti Zmluvné podmienky. |
Predmet zmluvy. |
06. Dodávateľ sa zaväzuje dodať odberateľovi podľa požiadaviek uvedených Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade s predpismi uvedenými v OUEP čl. 1 bod. 1.3. |
07. Základom pre účtovanie dodávky plynu je dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
08. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky zemného plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a v prípade Vyššej moci. |
09. Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi. |
10. Pre účely tejto zákazky je pojem Typ tarify použitý ako označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený Odberateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby plynu a akceptovaný Dodávateľom plynu. |
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy. |
11. Miestom Plnenia podľa Zmluvy sú OM Objednávateľa pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom. |
12. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pri jednotlivých OM. |
13. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI. bod 6.2 OUEP ako jednomesačné. |
14. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
15. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle. |
Cena. |
16. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb a prepravy zemného plynu počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH, ak Dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžky trvania Zmluvného obdobia za OM Odberateľa uvedené v Špecifikáciách. |
17. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. |
18. Cenník plnenia bude obsahovať pre každé OM jednotkové ceny za všetky časti plnenia uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v %, a ak Dodávateľ je platcom DPH aj sadzbu DPH. |
19. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia v členení: fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh a musí byť v súlade s platným Rozhodnutím URSO. |
Platobné a fakturačné podmienky. |
20. Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny mesiac, alebo rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS. |
21. Fakturačným obdobím za dodávku Plnenia do OM1 je raz mesačne, pre OM2 raz ročne. |
22. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné. |
23. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne. |
24. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia je pritom stanovená ako alikvotná časť predpokladaného množstva Plnenia, pripadajúca na jeden kalendárny mesiac Zmluvného obdobia. |
25. Faktúra za opakované dodávky vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
26. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
27. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
28. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 70% predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok neuplatní. |
Povinnosti dodávateľa. |
29.Pokiaľ je Zmluva na dodávku plynu uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ Objednávateľovi v lehote do 7 dní od uzavretia Zmluvy platnú zmluvu na rok 2018 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2018 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve, do OM Objednávateľa. |
30. Porušenie povinnosti podľa bodu 30. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia: |
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia |
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP, najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy |
- poučenie o spôsobe doručovania písomností |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl. X body 10.3 a 10.4 OUEP |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých Objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl. XI OUEP |
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov. |
32. Objednávateľ upozorňuje dodávateľa na zmenu bodu 4.4 VZP: "Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
33. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ul. J. Hollého 9, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.04.2018 00:00 — 31.03.2020 23:59
2 178 000,00 kWh
80 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2018 10:04
01.03.2018 11:30
01.03.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2018 10:07 - Vstupná ponuka | 79 856,57 | € | Cena s DPH |
27.02.2018 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 856,57 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: