00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36445550
FENSTER HAUS a. s.
Hrobákova 1633/1, Bratislava, 85102, SVK
Zabezpečenie cateringových služieb na rok 2018
catering, služba,
Služba
1. Zabezpečenie cateringových služieb na rok 2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je kontinuálne poskytnutie cateringových služieb na rok 2018. Za cateringové služby je v tejto špecifikácií považované najmä dodanie občerstvenia, zabezpečenie servisu a obsluhy a tiež dodanie potrebného inventáru (príbor, naberačky, taniere, misy, poháre, šálky, otváraky, obrusy a pod.), vrátane včasnej dopravy na miesto konania podujatia a následný odvoz po podujatí. Plánované podujatia sa budú konať prevažne v Bratislave a občasne v Trnavskom kraji na základe objednávky, ktorú je zadávateľ povinný doručiť dodávateľovi emailom. |
V cene za služby budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa a jeho subdodávateľov súvisiace s poskytnutím služieb, a to vrátane cestovných nákladov, ktoré vzniknú poskytovateľovi. Cena jednotlivých položiek bude takisto vrátane zapožičaného inventáru. Objednávateľ si vyhradzuje právo navýšiť maximálny počet položky jednej položky na úkor iných položiek, pričom nedôjde k navýšeniu celkovej hodny zákazky . Plánovaný počet podujatí je 34 pre 1300 ľudí, pričom pôjde najmä o pracovné stretnutia, Monitorovacie výbory (do 50 ľudí), |
Informačné semináre pre žiadateľov (do 100 ľudí), ale aj Výročné podujatia (do 150 ľudí). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čaj (ovocný, zelený) | ks | 940 | ||
Rozlievaná káva (napr. Nescafé Gold) | 7g/ks | 2590 | ||
Smotana do kávy | ks | 2590 | ||
Cukor porciovaný | 5g/ks | 3530 | ||
Minerálna voda perlivá - v sklenenej fľaši (nízkomineralizovaná pramenitá voda) | min. 0,33l-0,5l/ks | 690 | ||
Minerálna voda neperlivá - v sklenenej fľaši (nízkomineralizovaná pramenitá voda) | min. 0,33l-0,5l/ks | 690 | ||
Minerálna voda perlivá (nízkomineralizovaná pramenitá voda) | 1,5l/ks | 350 | ||
Minerálna voda neperlivá (nízkomineralizovaná pramenitá voda) | 1,5l/ks | 350 | ||
Džús - pomaranč, jablko, multivitamín (napr. Toma) | 1l/ks | 200 | ||
Štrudla (makovo-višňová, tvarohová, jablková) | ks/cca 180g | 970 | ||
Fornetti sladké, slané (rôzne príchute) | ks/cca 30g | 1200 | ||
Bratislavské rožky (orechové, makové) | ks | 1150 | ||
Pagáčik (syrový, oškvarkový) | ks/min 30g | 1600 | ||
Ovocné misy - ovocie naporcované (aspoň 4 druhy ovocia) | ks/cca 2000g | 20 | ||
Kanapka lososová (tmavá bagetka, smotanový syr, rukola, údený losos) | ks/ cca 55g | 340 | ||
Kanapka syrová (tmavá bagetka, maslo, tvrdý syr, hrozno) | ks/ cca 55g | 340 | ||
Šunková misa (min. 3 druhy šunky) + zeleninová obloha | ks/cca 2000g | 2 | ||
Syrová misa (min. tri druhy syru) + zeleninová obloha | ks/cca 2000g | 2 | ||
Mini bagetky (tmavé, biele) | ks/cca 70g | 50 | ||
Obložený chlebíček syrový (celozrnný chlebík, bylinková nátierka, gouda syr, rajčina, paprika, vajíčko) | ks/cca 80g | 635 | ||
Obložený chlebíček šunkový (celozrnný chlebík, parížsky šalát, hydinová šunka, rajčina, uhorka, vajíčko) | ks/cca 80g | 660 | ||
Obložený chlebíček schwarzwaldský (celozrnný chlebík, smotanová nátierka, schwarzwaldská šunka, kyslá uhorka) | ks/cca 80g | 445 | ||
Mini kurací rezník v sezame | ks | 100 | ||
Bravčová panenka obalená v slaninke | ks | 100 | ||
Bravčová panenka na šipkovej omáčke | ks | 50 | ||
Grilovaný losos so smotanovo-špenátovou omáčkou | ks | 100 | ||
Ryža | ks | 100 | ||
Varené zemiaky s maslom a vňaťkou | ks | 200 | ||
Opekané zemiaky | ks | 200 | ||
Zeleninové lasagne | ks | 75 | ||
Cous cous so zeleninou a jogurtovým dresingom | ks | 25 | ||
Šparglové rizoto | ks | 25 | ||
Cestovinový šalát so zeleninou a bielym jogurtom | ks | 25 | ||
Mini punčová guľka | ks/min 35g | 150 | ||
Mini ovocná kocka | ks/min 35g | 150 | ||
Mini brownie | ks/min 35g | 150 | ||
Mini veterník | ks/min 35g | 150 | ||
Čerstvý miešaný šalát ako príloha (napr. rukola, cherry paradajky, olivy) | ks | 250 | ||
Čerstvý grécky šalát ako príloha (paradajky, uhorka, paprika, olivy, syr) | ks | 250 | ||
Obsluhujúci personál | os/hod. | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
* Váha mäsa v surovom stave 200 g, váha prílohy 200 g na osobu | |
* Váha bezmäsitého jedla 300 g na osobu |
Názov |
1. Predmet osobných podmienok |
1.1. Predmetom týchto osobných podmienok je úprava vzájomných práv a povinností zúčastnených strán. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Objednávateľovi komplexné cateringové služby a služby spojené so zabezpečením cateringových služieb (strava, inventár, obslužný personál, doprava na miesto konania a následný odvoz), pri rôznych druhoch podujatí, ktoré Objednávateľ organizuje. Rámcová dohoda bude uzatvorená na hospodársky rok odo dňa účinnosti tejto dohody, alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
2. Spôsob poskytnutia služieb |
2.1. Poskytovanie služieb sa uskutočňuje na základe samostatných objednávok doručených Objednávateľom Poskytovateľovi, a to písomne, prostredníctvom e-mailovej objednávky. Pre podujatia do 25 účastníkov je zadávateľ povinný doručiť objednávku poskytovateľovi najneskôr 5 kalendárnych dní vopred. Pre podujatia nad 25 účastníkov zadávateľ informuje poskytovateľa najneskôr 10 kalendárnych dní pred uskutočnením. |
Predmetom každej objednávky bude presný počet požadovaného tovaru, inventáru, personálneho zabezpečenia a čas a miesto konania, prípadne ďalšie konkrétne špecifické údaje. |
2.2. Objednávka bude obsahovať presné vymedzenie požadovanej služby, a to uvedením jej druhu a množstva, určením konkrétneho miesta poskytnutia služby, požadovaného termínu a času, kedy má byť služba poskytnutá, prípadne ďalších konkrétnych a špecifických údajov. Objednávky bude vyhotovovať Objednávateľ priebežne a podľa aktuálnych potrieb. |
2.3. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne služby riadne a včas s odbornou starostlivosťou. |
2.4. Poskytovateľ je pri poskytovaní služieb za podmienok uvedených v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie viazaný v dohodnutom rozsahu pokynmi Objednávateľa. Poskytovateľ je povinný upozorniť Objednávateľa bez zbytočného odkladu na nevhodnú povahu pokynov Objednávateľa, ak Poskytovateľ mohol túto nevhodnosť zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti. |
2.5. Obe zúčastnené strany sa zaväzujú písomne si oznamovať všetky skutočnosti, ovplyvňujúce poskytovanie služieb po stránke obsahovej a termínovej v dostatočnom predstihu. |
2.6. Nedodržanie záväzku Poskytovateľa poskytnúť služby v dohodnutom množstve, kvalite, mieste, termíne a čase budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie týchto Osobitných požiadaviek na plnenie. Poskytovateľ je oprávnený najskôr deň po dni každého riadneho a včasného dodania služieb vyhotoviť faktúru za poskytnuté služby. faktúra musí obsahovať tieto náležitosti : |
- označenie zmluvných strán, obchodné meno, adresu, sídlo, IČO, DIČ, - číslo Rámcovej dohody, - číslo faktúry, - deň vystavenia a deň splatnosti faktúry, - fakturovanú sumu v EUR, - označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť fakturovaná suma, - rozpis fakturovaných položiek, - označenie osoby, ktorá faktúru vystavila, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby poskytovateľa, - názov podujatia |
3. Práva a povinnosti zmluvných strán |
3.1. Objednávateľ sa zaväzuje: poskytnúť včasné a kompletné informácie a podklady na zabezpečenie poskytnutia služieb v zmysle a za podmienok uvedených v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie; bezodkladne informovať Poskytovateľa o prípadných zmenách pri objednávaní poskytovania služieb. |
3.2. Poskytovateľ sa zaväzuje: poskytovať služby v požadovanej kvalite a na vysokej úrovni v zmysle a za podmienok uvedených v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie; poskytnúť služby riadne a včas, s odbornou starostlivosťou, v požadovanej kvalite, v súlade s požiadavkami všeobecne záväzných právnych predpisov platných v SR, ktoré sa na poskytované služby vzťahujú a v zmysle a za podmienok dohodnutých v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie; pri zariaďovaní požadovanej služby konať s potrebnou odbornou starostlivosťou podľa pokynov Objednávateľa, |
; chrániť záujmy Objednávateľa súvisiace s poskytovaním služieb, podľa týchto požiadaviek a oznámiť mu všetky okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu jeho požiadaviek; poskytnúť Objednávateľovi na požiadanie možnosť objednať si stravu pre jednotlivcov dodržiavajúcich osobitné diéty, ako napr. bezlepková, diabetická a pod. |
3.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo predmet tejto zmluvy prostredníctvom dodatku zúžiť, rozšíriť a upraviť podľa potrieb, ktoré vyplynú pri plnení úloh objednávateľa, pričom nebude prekročená celková hodnota zákazky. |
3.4. Poskytovateľ v celom rozsahu zodpovedá za škodu spôsobenú na zdraví, živote osôb a za škodu na majetku na strane Objednávateľa, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinností. Poskytovateľa vyplývajúce pre neho z týchto požiadaviek alebo všeobecne záväzných právnych predpisov platných v SR. |
3.5. V zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ (objednávateľ) a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi (poskytovateľ/lia), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Porušenie tejto povinnosti je správnym deliktom. |
4. Reklamačné podmienky |
4.1. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu zistených nedostatkov poskytnutej služby, uplatní bez zbytočného odkladu po jej zistení písomnou formou u Poskytovateľa do troch dní odo dňa zistenia nedostatkov. |
4.2. Zároveň sa zúčastnené strany dohodli, že všetky zistené nedostatky sa prednostne riešia okamžite na mieste plnenia. V prípade nedostatkov pri poskytovaní služieb, ktoré poskytovateľ neodstránil okamžite na mieste plnenia má objednávateľ nárok na primeranú zľavu z ceny za poskytnuté služby. |
5. Sankcie |
5.1. V prípade, že Poskytovateľ nedodrží termín, čas, alebo kvalitu poskytnutia služieb môže si Objednávateľ uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu do výšky 50,00 % z ceny za poskytnuté služby z objednávky, podľa závažnosti určenej Objednávateľom. |
5.2. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy pri podstatnom porušení zmluvnej povinnosti druhou stranou. Za podstatné porušenie sa môže považovať napr. vyúčtovanie vyššej ceny za poskytnuté služby ako je dohodnutá, nedodržanie záväzku Poskytovateľa poskytnúť služby dohodnutým spôsobom, v dohodnutom množstve, kvalite, mieste, termíne a čase a pod. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
21 581,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2018 09:42
01.03.2018 12:00
01.03.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2018 11:35 - Vstupná ponuka | 21 569,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2018 11:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 568,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: