• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2018 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2018 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2018 11:55

Detail zákazky Z20188174

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2018 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2018 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2018 11:55

Základné údaje

Z20188174

OF-158816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3347216

Objednávateľ

50086821

Úrad vládneho auditu

T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

36530751

AUTOKODUS, s.r.o.

Štúrova 53, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba služobných osobných motorových vozidiel – pozáručný servis

Opravy služobných osobných motorových vozidiel, údržba služobných osobných motorových vozidiel, pozáručný servis služobných osobných motorových vozidiel

  • 50112000-3 - Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba služobných osobných motorových vozidiel – pozáručný servis
Funkcia
Pravidelné servisné prehliadky služobných osobných motorových vozidiel v intervaloch predpísaných výrobcami
Servis služobných osobných motorových vozidiel v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo
Diagnostika vozidiel
Mechanické práce - napr. oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel, opravy a údržba prevodoviek, kontroly rozvodu
Opravy karosérií - napr. brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, lakovanie, opravy karosérií havarovaných vozidiel
Výmena a opravy čelných skiel
Výmena oleja, filtrov, prevádzkových kvapalín
Údržba brzdového systému
Kontrola komponentov vozidla podľa servisného plánu
Oprava, údržba a dezinfekcia klimatizácie vozidiel
Oprava elektrického systému vrátane nabíjania autobatérií, opravy autoalarmov, centrálnych uzamykaní, imobilizérov, autorádií
Odstránenie závad zistených povinnou technickou kontrolou na základe predbežného protokolu STK, ako aj samotná príprava a zabezpečenie vykonania STK a EK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Opel Astra -G-CC, rok výroby: 2007, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 151 900 ks 1
Opel Astra -G-CAR, rok výroby: 2008, palivo: benzín, počet najazdených km : cca 141 800 ks 1
Opel Astra -G, rok výroby: 2008, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 132 500 ks 1
Opel Astra A-H/BA11, rok výroby: 2009, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 121 000 ks 1
Opel Astra A-H/BA11, rok výroby: 2010, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 103 000 ks 1
Opel Insignia NB, rok výroby: 2011, palivo: nafta, počet najazdených km: cca 144 700 ks 1
Opel Astra Wagon, rok výroby: 2011, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 96 000 ks 1
Opel Astra A-H/BA11, rok výroby: 2012, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 94 200 ks 1
Opel Astra A-H/BA11, rok výroby: 2012, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 100 900 ks 1
Suzuki SX4, rok výroby: 2013, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 66 500 ks 1
Suzuki SX4, rok výroby: 2013, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 54 800 ks 1
Suzuki SX4, rok výroby: 2013, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 48 400 ks 1
Opel Astra, rok výroby: 2014, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 75 700 ks 1
Opel Meriva, rok výroby: 2014, palivo: benzín, počet najazdených km: cca 37 000 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom nacenenie 1 normohodiny prác uvedených vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena (v EUR s DPH) za normohodinu práce.
Služby budú dodávateľom poskytované objednávateľovi v lehote: - menšie zásahy v rámci obhliadky a opravy do 24 hodín od pristavenia vozidla do servisu dodávateľa; stredné opravy do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky; - rozsiahle opravy písomnou dohodou (e-mailom).
Nebezpečenstvo škody na vozidle prechádza na dodávateľa po prevzatí vozidla do servisu a dodávateľ v celom rozsahu zodpovedá za škodu vzniknutú na vozidle počas vykonávania služieb.
Dodávateľ musí mať prevádzku (servis) v meste Zvolen alebo okolí (maximálne do 5 km od Zvolena). Dodávateľ je povinný vykonávať opravu a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Po prevzatí vozidla (v prípade potreby po vykonaní diagnostiky) oznámi dodávateľ objednávateľovi predbežnú cenu na vykonaný servis, resp. opravu na základe odhadovaného množstva normohodín (servisných, elektrikárskych, klampiarskych, lakovacích prác a pod.) a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Dodávateľ predbežné ocenenie telefonicky alebo elektronicky (e-mailom) odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ bude vykonávať servis/opravy/údržbu vozidiel objednávateľa a služby podľa tejto zmluvy na základe samostatných objednávok vystavených objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený meniť počet a typ služobných osobných motorových vozidiel (uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky), na ktoré sa bude vzťahovať funkčná špecifikácia predmetu zákazky, a to bez potreby zmeny ustanovení zmluvy alebo uzavretia písomného dodatku k zmluve.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi žiadne zálohy, či preddavky.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po potvrdení zákazkového listu objednávateľom na základe skutočného počtu normohodín vykonanej práce a skutočne použitého materiálu. Objednávateľ požaduje k faktúre doložiť aj zákazkový list s rozpisom cien jednotlivých komponentov použitého materiálu a servisných prác potvrdený poverenou osobou objednávateľa.
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Skutočná fakturovaná cena nesmie presiahnuť predbežné ocenenie o viac ako 10%.
Ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie, opotrebovanie a pod. iných dielov a súčastí vozidla, ktoré nie sú predmetom objednávky, bezodkladne o tom informuje objednávateľa a vyžiada si súhlas objednávateľa na odstránenie zistených vád pred začatím opravy; bez obdržania predchádzajúceho písomného (emailom) súhlasu objednávateľa nie je dodávateľ oprávnený takéto plnenie vykonať. Ak objednávateľ dá súhlas na rozšírenie objednávky, musí byť táto zmena zapísaná aj do zákazkového listu. Lehota plnenia sa v tomto prípade môže primerane predĺžiť.
Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri havárii, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené alebo po obdržaní vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti.
V prípade, ak vznikne požiadavka na realizáciu predmetu zmluvy na motorovom vozidle, ktoré nebude prevádzky schopné alebo by jeho prevádzka mohla spôsobiť následné škody, dodávateľ zabezpečí odtiahnutie služobného motorového vozidla do svojej najbližšej servisnej dielne.
Motorové vozidlo bude podľa tejto zmluvy pristavené objednávateľom alebo ním určenou osobou v mieste prevádzky (servise) dodávateľa. Dodávateľ sa po prevzatí vozidla do servisu zaväzuje zabezpečiť vlastným motorovým vozidlom bezplatne prepravu tejto osoby z prevádzky (servisu) dodávateľa na adresu pracoviska objednávateľa a ak o to objednávateľ požiada aj prepravu tejto osoby do prevádzky (servisu) dodávateľa za účelom prevzatia vozidla po vykonaní služieb.
Po vykonaní prác/služieb podľa tejto zmluvy dodávateľ (e-mailom alebo telefonicky) vyzve objednávateľa na prevzatie motorového vozidla. Objednávateľ prevezme motorové vozidlo v prevádzke dodávateľa alebo ak o to objednávateľ požiada, zabezpečí dodanie vozidla dodávateľom na miesto určené objednávateľom.
Cena ponúkaná dodávateľom musí byť stanovená podľa zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov.
Cena hodinovej sadzby (normohodina) na práce musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami uvedenými vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky okrem cien za náhradné diely, prevádzkové kvapaliny, prípadne iný tovar a služby (napr. cena služieb spočívajúcich v príprave a zabezpečení vykonania STK a EK) súvisiace so servisom motorových vozidiel objednávateľa.
Cena poskytnutých náhradných dielov, prevádzkových kvapalín, prípadne iného tovaru súvisiaceho so servisom motorových vozidiel objednávateľa a cena služieb spočívajúcich v príprave a zabezpečení vykonania STK a EK musí zodpovedať aktuálnemu cenníku dodávateľa v čase konkrétneho servisného úkonu (oprava, údržba a pod.).
Dodávateľ je povinný používať iba nové originálne náhradné diely pre servisné práce a predpísané prevádzkové kvapaliny doporučené oficiálnym dovozcom dotknutého typu vozidla.
O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra vozidla.
Dodávateľ poskytne záruku na akúkoľvek prácu a náhradné diely vykonanú v spojení s údržbou alebo opravou vozidla po dobu min. 24 mesiacov od prevzatia opraveného vozidla objednávateľom. V prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku na náhradné diely ako 24 mesiacov, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi predĺženú dobu záruky.
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným a riadnym dodaním alebo poskytnutím plnenia alebo časové prieťahy s prijímaním vozidiel do opravy a časovou realizáciou objednaných opráv, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) nepravdivosť akéhokoľvek vyhlásenia dodávateľa o splnení Osobitných požiadaviek na plnenie, d) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nároku na náhradu škody a nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ktoré vznikli pred odstúpením od zmluvy z dôvodu porušenia zmluvnej povinnosti.
V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo k odstúpeniu od tejto zmluvy, bude dodávateľ fakturovať práce rozpracované ku dňu zrušenia alebo odstúpenia vo výške vzájomne písomne (e-mailom) dohodnutého rozsahu vykonaných prác ku dňu zrušenia alebo odstúpenia od tejto zmluvy.
Za každé porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, za ktoré nie je možné požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty v zmysle OPET, môže objednávateľ uplatniť voči dodávateľovi paušalizovanú zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každý jednotlivý prípad porušenia povinnosti dodávateľa.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 10, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2018 08:30 — 28.02.2019 14:30

1,00 normohodina za poskytnutú opravu/údržbu/servis

19,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2018 08:31

27.02.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 577
 104
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2018 10:59 - Vstupná ponuka 19,20 € Cena s DPH
27.02.2018 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 19,08 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS