00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35697270
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK
Webhostingové služby a prevádzka IS
Informačný systém, hosting.
Služba
1. Prevádzka a administrácia informačného systému
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom obstarania sú služby pre zabezpečenie prevádzky informačného systému objednávateľa využívaného v rámci národného projektu (ďalej len „IS“). IS bol vyvinutý skriptovacím jazykom PHP a údaje sú ukladané v databázovom systéme MySQL. Zabezpečenie prevádzky informačného systému pozostáva zo služieb uvedených v časti „Technická špecifikácia predmetu zákazky (zmluvy)“. |
Doplňujúca informácia: dĺžka trvania NP je do 31.12.2018. |
Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu na predmet zákazky (ďalej len „zmluva“). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prevádzka IS a hostingové služby – objednávateľ požaduje, aby: | a) dodávateľom poskytované služby umožňovali zabezpečenie neprerušenej prevádzky, škálovateľnosti a vysokej dostupnosti IS. Súčasťou služby má byť: |
- | - prevádzka technickej a systémovej infraštruktúry daného IS, |
- | - nepretržitý dohľad nad systémovou infraštruktúrou, jej jednotlivými komponentmi, databázami a pod., |
- | - aktualizácia, optimalizácia a zabezpečenie systémového prostredia, |
- | - monitorovanie, sledovanie a dohľad nad fungovaním systémovej infraštruktúry; |
- | b) dodávateľom poskytované služby pokryli nepretržitý monitoring a dohľad nad prevádzkovým prostredím s cieľom zabezpečenia nerušeného a kontinuálneho behu aplikácií, tvoriacich IS a jeho jednotlivé |
- | moduly, technickú podporu a údržbu všetkých jej modulov – vrátane subsystémov; |
- | c) dodávateľ okrem prostredia pre prevádzku produkčnej verzie IS vytvorí a bude poskytovať prostredie pre testovaciu verziu IS, aktualizovanú a funkčne zhodnú s produkčnou verziou, |
- | ale s oddelenými údajmi systému. Prostredie pre testovaciu verziu bude sprístupnené len z obmedzeného zoznamu IP adries; |
- | d) kapacita platformy, na ktorej bude dodávateľ služby poskytovať bola dimenzovaná na minimálne 2000 HTTP požiadaviek za 1 minútu. Objednávateľ upozorňuje, že celkové zaťaženie systému nebude |
- | rozložené rovnomerne počas celého obdobia prevádzky. Objednávateľ môže požiadať o nepravidelné, krátkodobé výrazné navýšenie výkonu celého systému. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za všetky |
- | spôsobené škody v súvislosti s nezabezpečením požadovaného navýšenia kapacity; |
- | e) dodávateľ pri poskytovaní služby zabezpečil prostredie tak, aby bolo možné zobrazovanie jednotlivých stránok IS a umožnil tak on-line prístupy interných a externých používateľov do IS; |
- | f) dodávateľ poskytoval služby tak, aby bola platforma dostupná počas 99,9 % prevádzkového času vyhodnocovaného na mesačnej báze (od 1. dňa v mesiaci do posledného dňa mesiaca vrátane). |
- | Možnosť zabezpečenia deklarovanej dostupnosti musí byť doložené potvrdením od dodávateľa platformy alebo konektivity (v závislosti od architektúry a voľby komponentov). Do prevádzkového času sa |
- | nezapočítavajú plánované odstávky na údržbu IS podľa bodu 1. písm. g) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy; |
- | g) každá plánovaná odstávka podľa bodu 1. písm. l) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy bola oznámená objednávateľovi min. 3 kalendárne dni vopred, okrem prípadu, kedy je údržba nevyhnutná |
- | na zabezpečenie správnej prevádzky (napr. kritická bezpečnostná aktualizácia operačného systému) a z povahy veci je nevyhnutný zásah v čo najkratšom čase; |
- | h) dodávateľ prevádzkoval systémovú infraštruktúru IS, vykonával monitorovanie a dohľad nad celou systémovou infraštruktúrou IS, ako aj jej jednotlivými komponentmi, databázami a pod. a aby v prípade |
- | potreby zabezpečoval aktualizáciu, optimalizáciu a celkové zvyšovanie zabezpečenia systémového prostredia tak, aby zodpovedalo aktuálnym požiadavkám na technickú a bezpečnostnú úroveň; |
- | i) dodávateľ vykonával zálohovanie celého IS v súlade so zákonom č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a |
- | výnosu MF SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v znení výnosu MF SR č. 276/2014 Z. z.; |
- | j) zálohovanie podľa predchádzajúceho písmena vykonával dodávateľ za nasledovných podmienok: |
- | - zálohovanie systému musí byť vykonávané na dennej báze, |
- | - záloha systému musí obsahovať zálohu aktuálneho stavu databázy a aktuálneho stavu súborového systému, |
- | - súčasťou procesu zálohovania bude vykonanie testu funkcionality dátového nosiča, |
- | - obsah zálohy musí dodávateľ uchovávať v dvoch navzájom geograficky oddelených lokalitách, a to po dobu 30 kalendárnych dní odo dňa vykonania zálohovania, po uplynutí tohto obdobia uchovávanie |
- | poslednej vytvorenej zálohy v rámci každého kalendárneho mesiaca pre celé obdobie prevádzky systému v dvoch navzájom geograficky oddelených lokalitách, |
- | - počas trvania zmluvy má objednávateľ právo vyzvať dodávateľa raz za 6 mesiacov, aby vykonal obnovu údajov IS zo zálohy a to na odlišných prostriedkoch, než je prevádzkovaná produkčná verzia IS, |
- | za účelom vykonania testu obnovy systému; |
- | k) požiadavka na zálohovanie a obnovu údajov podľa predchádzajúceho písmena bola zahrnutá v celkovej cene za služby prevádzky IS a hostingových služieb a dodávateľ nie je oprávnený požadovať |
- | žiadnu ďalšiu odplatu; |
- | l) prípadné plánované odstávky systému, ktoré sa nezapočítavajú do prevádzkového času podľa bodu 1. písm. f) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, boli v maximálnej dĺžke do 6 hodín |
- | mesačne (súčet všetkých odstávok v kalendárnom mesiaci); |
- | m) všetky náklady súvisiace s migráciou existujúceho IS od terajšieho dodávateľa služieb prevádzky IS a hostingu do hostingu zabezpečeného dodávateľom, vrátane príslušných licencií, ako aj všetky |
- | náklady súvisiace s inštaláciou potrebných softvérových a hardvérových komponentov a testovacej prevádzky boli súčasťou celkovej mesačnej ceny za celý bod 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy: |
- | „Prevádzka IS a hostingové služby“. Upozorňujeme, že migrácia alebo akékoľvek zmeny/úpravy pri prevádzke IS a hostingových službách nesmú obmedziť systém vyhlasovania jednotlivých |
- | kôl v projekte realizovanom objednávateľom. |
2. Dočasné navýšenie kapacity - objednávateľ požaduje, aby: | a) dodávateľom zostavená infraštruktúra bola schopná zvládnuť aj vyššie množstvo generovaných stránok než je uvedené v písm. d) bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Dodávateľ musí |
- | garantovať, že na požiadanie objednávateľa, dokáže v rámci poskytovaných služieb zabezpečiť krátkodobé výrazné zvýšenie celkovej kapacity systému (jedno navýšenie môže trvať max. 24 hodín |
- | nepretržite; navýšenie bude súvisieť s vyhlasovanými jednotlivými kolami na podporu inštalácie malých technologických zariadení do domácností v zmysle všeobecných podmienok národného projektu, |
- | pokiaľ jedno kolo bude trvať viac ako 24 hodín, berie sa každých ďalších začatých 24 hodín ako nové navýšenie a dodávateľ je oprávnený automaticky fakturovať príslušný poplatok) až na 100 násobok |
- | hodnoty uvedenej v písm. d) bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, t. j. 200 000 HTTP požiadaviek za 1 minútu, a to napr. zvýšením počtu jednotlivých komponentov architektúry (rozloženie |
- | záťaže). Toto krátkodobé navýšenie celkovej kapacity systému sa bude v priebehu platnosti zmluvy nepravidelne opakovať, maximálne však 7-krát, a to podľa individuálnych požiadaviek objednávateľa. |
- | Reálny počet hodnoty navýšenia celkovej kapacity systému bude podľa skutočných požiadaviek objednávateľa, avšak nesmie presiahnuť maximálny počet uvažovaných dočasných navýšení kapacity počas |
- | platnosti zmluvy. Požiadavku na navýšenie oznámi objednávateľ dodávateľovi elektronicky minimálne 2 pracovné dni vopred; |
- | b) služba dočasného navýšenia celkovej kapacity systému podľa predchádzajúceho písmena bola fakturovaná mesačne, a to podľa skutočného čerpania, ako osobitná položka na faktúre. |
Názov |
1. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
a) predloží vlastný návrh riešenia, kde z popisu architektúry musí byť zrejmé, že pri hardvérovom alebo softvérovom zlyhaní jedného z komponentov nedôjde k narušeniu prevádzky systému a zníženiu komfortu jeho používateľov a prevádzkovaný informačný systém spĺňa naďalej požiadavky v súlade so všetkými príslušnými platnými právnymi predpismi. Neprerušená prevádzka systému musí byť zabezpečená mimo iného neexistenciou SPOF (Single Point of Failure – jeden bod zlyhania). Z popisu musí byť tiež zrejmé, ako bude zrealizované zálohovanie |
požadované v bode 1. písm. i) až k) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy; |
b) predloží potvrdenie od dodávateľa platformy alebo konektivity (v závislosti od architektúry a voľby komponentov) o deklarovanej dostupnosti uvedenej v bode 1. písm. f) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Doložené potvrdenie musí obsahovať min.: názov alebo obchodné meno dodávateľa platformy alebo konektivity, adresu jeho sídla, popis poskytovanej služby s uvedením miery garantovanej dostupnosti, pečiatku a podpis zodpovednej osoby dodávateľa platformy alebo konektivity. Potvrdenie podľa tohto písmena musí byť v slovenskom jazyku, |
v prípade, ak dodávateľ platformy alebo konektivity zverejňuje garantovanú mieru dostupnosti na svojom webovom sídle, alebo na webovom sídle svojho produktu (napr. ako súčasť dohody o úrovni poskytovanej služby), môže Dodávateľ nahradiť potvrdenie odkazom na webovú stránku (presnú URL adresu), kde je toto prehlásenie dodávateľa platformy alebo konektivity zverejnené v čase uzavretia zmluvy, aby objednávateľ akceptoval túto náhradu, musí byť text na webovej adrese uvedený v slovenskom jazyku, ak nie je, musí Dodávateľ predložiť úradne overený preklad, |
v prípade, ak je navrhovaná architektúra zložená z rôznych komponentov, môže Objednávateľ požadovať od Dodávateľa potvrdenie o deklarovanej dostupnosti doloženú pre každý komponent architektúry. Dodávateľ je povinný dodať potvrdenie, a to do 3 pracovných dní od vznesenia požiadavky zo strany Objednávateľa; |
c) sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za poskytnutie služby. |
2. Nepravdivé, oneskorené, čiastočné alebo úplné nepredloženie dokladov požadovaných podľa bodu 1. a bodu 5. Osobitných požiadaviek na plnenie, prípadne ak Dodávateľ počas platnosti tejto zmluvy nebude schopný plniť povinnosti podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený na okamžité odstúpenie od Zmluvy, a to bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok na plnenie zo strany Objednávateľa. Súčasne má Objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty až do výšky celkovej zmluvnej ceny, ktorú by Objednávateľ zaplatil Dodávateľovi, |
ak by sa zmluva vyčerpala v celom rozsahu, t. z. súčet odmeny za prevádzku IS a hostingové služby počas trvania zmluvy a dočasného navýšenia kapacity v rozsahu maximálne 7-krát. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od zmluvy a nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty sú samostatné inštitúty, ktoré možno využiť jednotlivo aj súčasne. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
3. Objednávateľ vyhlasuje, že má súhlas zhotoviteľa Informačného systému (ďalej len "IS") na všetky spôsoby použitia IS ako diela, najmä na vykonávanie úprav IS, a to aj prostredníctvom tretích osôb. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje sprístupniť Dodávateľovi aktuálnu verziu databázy, analýzu a návrh riešenia IS, podrobnú špecifikáciu IS, ako aj iné relevantné podklady, a to v elektronickej podobe, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Odovzdanie uvedených podkladov podľa predchádzajúcej vety bude na základe preberacieho protokolu. |
Dodávateľ v lehote do 14 pracovných dní od sprístupnenia podkladov, musí sprístupniť Objednávateľovi riešenie, ktoré je funkčne identické s doterajším riešením predmetu Zmluvy na otestovanie, o čom sa spíše preberací protokol. Objednávateľ do 3 pracovných dní vykoná testovanie a v prípade, ak Objednávateľ s predloženým riešením súhlasí, dohodne sa termín prepnutia IS na riešenie Dodávateľa a Objednávateľ sprístupní Dodávateľovi aktuálnu verziu databázy (ktorá bude štrukturálne identická, obsahovať však môže iné údaje, než mal Dodávateľ k dispozícii pri úvodnom sprístupnení), |
po ktorej implementácii zo strany Dodávateľa sa podpíše akceptačný protokol. Dňom podpísania akceptačného protokolu, začína Objednávateľ poskytovať služby v súlade s touto zmluvou a je oprávnený začať fakturovať. |
Pokiaľ Dodávateľ do 14 pracovných dní od sprístupnenia podkladov, nesprístupni Objednávateľovi funkčné riešenie predstavujúce predmet Zmluvy na otestovanie, alebo sprístupnené riešenie je rozdielne od predmetu zmluvy, alebo sprístupnené riešenie bude vykazovať akékoľvek chyby, nefunkčnosti, nestabilitu, považuje sa toto za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený na okamžité odstúpenie od Zmluvy, a to bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok na plnenie zo strany Objednávateľa |
a súčasne má Objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške podľa bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
5. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zmluvy v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). Súčasťou podrobného aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie poskytnutej služby (rovnaký ako bude uvedený na FA a rozpise poskytnutých služieb), |
c) merná jednotka (MJ), |
d) počet MJ, |
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta. |
6. V prípade, ak cena Dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k predmetu zmluvy, resp. bude vykazovať znaky nízkej ponuky, Dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. Ak Dodávateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
a za dôvod na odstúpenie od zmluvy a súčasne má Objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške podľa bodu 2 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
7. Služby podľa bodov 1. a 2. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy budú fakturované mesačne, a to najneskôr do 15 dní po ukončení príslušného kalendárneho mesiaca a vo výške podľa bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, bezhotovostne, na základe faktúry a rozpisu poskytnutých služieb. Fakturácia je v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry budú kópie dokladov potvrdených obidvomi zmluvnými stranami v súlade s bodom 2. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
9. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
11. Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím služby, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov |
a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
13. Na účinnosť zmluvy sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr ako bude zmluva účinná. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
15. Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať „prevádzku IS a hostingové služby“ a „služby dočasného navýšenia kapacity“ v súlade s touto zmluvou, požiadavkami objednávateľa a špecifikáciou IS, ktorá bude Dodávateľovi poskytnutá podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje služby podľa tejto zmluvy poskytovať takým spôsobom, aby bolo po zániku tejto zmluvy možné poskytovať služby podľa tejto zmluvy aj iným subjektom. |
17. V prípade nedodržania parametrov služieb uvedených v bodoch 1. až 2. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy má Objednávateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu, a to nasledovne: |
a) vo výške 10 % z jednotkovej ceny za službu podľa bodu 2. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy:„dočasné navýšenie kapacity“, a to za každých, aj začatých 6 hodín dodávateľom zavineného nedodržania termínu dočasného navýšenia kapacity. |
b) V prípade nedodržania dohodnutej kapacity platformy alebo nedodržania garantovanej hodnoty dostupnosti IS podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy: „prevádzka IS a hostingové služby“, okrem bodu 1. písm. g) Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, má Objednávateľ nárok na zľavu z mesačnej odmeny Dodávateľa za poskytovanie služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy vo výške: |
- 10 % v prípade, ak bude dostupnosť služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy za príslušný mesiac od 90 % do 99,9 %, |
- 30 % z mesačnej odmeny Dodávateľa za poskytovanie služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy v prípade, ak bude dostupnosť služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy od 70 % od 90 %, |
- 60 % z mesačnej odmeny Dodávateľa za poskytovanie služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy v prípade, ak bude dostupnosť služieb podľa bodu 1. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy pod 70 %. |
Nárok na zľavu z mesačnej odmeny podľa bodu 17 písm. b) Osobitných požiadaviek na plnenie si Objednávateľ uplatní písomne u Dodávateľa a Dodávateľ je povinný poskytnúť zľavu podľa bodu 17 písm. b) Osobitných požiadaviek na plnenie v najbližšom fakturačnom období. |
18. Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté. Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane, týmto dňom zmluva zaniká. Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. |
19. Jednotlivé zľavy podľa bodu 17. Osobitných požiadaviek na plnenie sa sčítajú a sumárne sa vyúčtujú v mesačnej faktúre za Dodávateľom poskytnuté služby nasledujúcej po mesiaci, v ktorom vznikol nárok na zľavu. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky skutočnosti, informácie a údaje, o ktorých sa dozvedeli v súvislosti s touto zmluvou, sú dôvernými informáciami (ďalej len "dôverné informácie"), o ktorých sú Zmluvné strany povinné zachovávať mlčanlivosť, ak ďalej nie je dohodnuté inak. Záväzok Zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť podľa zmluvy nie je časovo obmedzený a trvá i po zániku tejto zmluvy. Zmluvné strany sa zaväzujú, že dôverné informácie bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany ďalej neposkytnú tretím osobám a ani neumožnia prístup tretích osôb k dôverným informáciám. |
21. Za tretie osoby sa nepovažujú členovia orgánov Zmluvných strán, zamestnanci zmluvných strán, subdodávatelia Dodávateľa, Objednávateľom určené tretie osoby podľa bodu 22 tejto zmluvy, audítori alebo právni a iní poradcovia Zmluvných strán, ktorí sú viazaní ohľadne im sprístupnených dôverných informácii povinnosťou mlčanlivosti na základe zmluvy alebo zákona. Za porušenie povinnosti zachovávať mlčanlivosť podľa tohto článku zmluvy sa nepovažuje ich poskytnutie príslušným štátnym orgánom, pokiaľ to vyplýva zo všeobecne záväzného právneho predpisu, použitie potrebných informácií |
alebo dokumentov v prípadných súdnych, rozhodcovských, správnych a iných konaniach ohľadom práv a povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, ako aj ich použitie, pokiaľ sa stali verejne známymi alebo zverejnenie tejto zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať, resp. poskytnúť predmet zmluvy riadne, včas, s odbornou starostlivosťou, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a náklady a v súlade s platnou legislatívou SR a EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať súčinnosť a súčasne sa zaväzuje v potrebnom rozsahu sprístupniť Objednávateľovi alebo ním určenej tretej osobe systémovú infraštruktúru (spôsob fungovania hostinových služieb poskytovaných Dodávateľom) za účelom vykonávania zmien IS, odstraňovania vád IS a pod. |
23. Objednávateľ sa zaväzuje predmet zmluvy vykonaný, resp. poskytnutý v súlade s touto zmluvou prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
24. Zmluvné strany sa zaväzujú vzájomne si poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na riadne plnenie povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. V tejto súvislosti je Dodávateľ najmä povinný spolupracovať s Objednávateľom a Objednávateľ je najmä povinný na požiadanie Dodávateľa poskytnúť mu všetky potrebné informácie, podklady, konzultácie k plneniu predmetu tejto zmluvy. |
25. V prípade neposkytnutia súčinnosti zo strany Objednávateľa, ak takéto neposkytnutie súčinnosti bude mať vplyv na dodržanie termínov podľa tejto zmluvy, sa predlžujú všetky nadväzujúce termíny o počet dní omeškania s poskytnutím súčinnosti. |
26. Zmluvná strana sa zaväzuje informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých skutočnostiach, ktoré sú alebo môžu byť dôležité pre riadne plnenie tejto zmluvy. |
27. Dodávateľ je povinný pri plnení predmetu zmluvy zohľadniť pripomienky a návrhy Objednávateľa a je povinný postupovať podľa pokynov Objednávateľa (ďalej len „pokyny“). V prípade nevhodnosti pokynov je Dodávateľ povinný na túto nevhodnosť upozorniť Objednávateľa, a to bez zbytočného odkladu po zistení nevhodnosti pokynov. |
28. Takýmito pokynmi sa môže Dodávateľ riadiť len v prípade, ak Objednávateľ na svojich pokynoch napriek upozorneniu trvá. |
29. Od pokynov Objednávateľa sa môže Dodávateľ odchýliť, len ak je to naliehavo nevyhnutné v záujme Objednávateľa a Dodávateľ nemôže včas dostať jeho súhlas. Dodávateľ je však povinný o takomto postupe Objednávateľa bez zbytočného odkladu písomne informovať. |
30. Objednávateľ je oprávnený postúpiť práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy v prospech tretej osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. |
31. Dodávateľ je povinný vrátiť objednávateľovi všetky poskytnuté podklady a dáta bez zbytočného odkladu potom, ako ich už nebude potrebovať na plnenie predmetu tejto zmluvy, najneskôr však ku dňu skončenia tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr ku dňu skončenia zmluvy preniesť dáta a samotný IS do prostredia podľa požiadaviek a inštrukcií Objednávateľa. |
32. „Služby dočasného navýšenia kapacity“ bude dodávateľ poskytovať objednávateľovi na základe doručenej písomnej čiastkovej výzvy - požiadavky na navýšenie, ktorú objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky minimálne 2 pracovné dni vopred, a to na adresu dodávateľa oznámenú podľa bodu 1. písm. c) Osobitných požiadaviek na plnenie. Zadávanie čiastkových výziev - požiadaviek, bude s nepravidelnou periodicitou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. „Prevádzka IS a hostingové služby“ budú poskytované pravidelne, mesačne, bez zasielania čiastkovej výzvy (t. j. ako mesačný paušál). |
33. Porušenie povinností uvedených v bodoch č. 1., 4., 5., 6., 12., 20. a 22. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10
1,00 služba
35 268,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2018 15:51
28.02.2018 15:00
28.02.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2018 11:31 - Vstupná ponuka | 35 040,00 | € | Cena s DPH |
28.02.2018 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: