00003328
Slovenská správa ciest
Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Informovanosť a publicita (informačná tabuľa a pamätná tabuľa)
informačná tabuľa (dočasný pútač), stála tabuľa (pamätná tabuľa)
Tovar, Služba
1. Informovanosť a publicita (informačná tabuľa a stála tabuľa, plagáty)
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamná, propagačná |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Informačná tabuľa (dočasný pútač) | ks | 1 | ||
šírka*výška | cm | 300x150 | ||
hrúbka | cm | 0,3 | ||
2.Stála tabuľa (pamätná tabuľa) | ks | 1 | ||
šírka*výška | cm | 30x20 | ||
hrúbka | cm | 0,2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Informačná tabuľa (dočasný pútač) | materiál PVC- antikorózna úprava odolná voči poveternostným vplyvom a oderu. |
Ponuka ceny tabule musí obsahovať aj dodanie min. 3 pozinkovaných stĺpov, hĺbka osadenia a rozmery betónového základu budú také aby nemohlo dôjsť k vyvráteniu vplyvom počasia. | |
2.Stála tabuľa (pamätná tabuľa) | materiál pokovaný plast, antikorózna úprava odolná voči poveternostným vplyvom a oderu. |
Ponuka ceny tabule musí obsahovať aj dodanie min. 2 pozinkovaných stĺpov, hĺbka osadenia a rozmery betónového základu budú také aby nemohlo dôjsť k vyvráteniu vplyvom počasia. | |
Grafický návrh jednotlivých uvedených tabúľ musí byť spracovaný v súlade s manuálom pre informovanosť a publicitu Riadiaceho orgánu pre OP Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2019 | |
Povinné údaje , ktoré budú uvedené na tabuli | znak Európskej únie, odkaz na Európsku úniu, odkaz na príslušný fond, názov projektu, hlavný cieľ projektu |
Tabule môžu obsahovať : názov projektu, názov objednávateľa/prijímateľa, názov projektu, hlavný cieľ projektu, dátum začatia a skončenia realizácie projektu | údaje budú upresnené objednávateľom po uzavretí zmluvy |
Logá a označenia musia zodpovedať povinným štandardom. Logá operačného programu sú k dispozícii na webovej stránke príslušného operačného programu - https://www.opii.gov.sk/metodicke-dokumenty/manual-pre-komunikaciu-a-informovanie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, grafického návrhu, inštalácie na mieste plnenia a všetkých ostatných nákladov-v cene zákazky. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Dodávateľ, s ktorým bude uzatvorená zmluva a ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH predloží čestné prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. Čestné prehlásenie predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet, vlastný návrh so špecifikáciou (napr. technický popis, nákres, katalógový list a pod. ) na plnenie predmetu zmluvy a to do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Na dodací list a faktúru je dodávateľ povinný uviesť číslo zmluvy z EKS, názov projektu. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
Objednávateľ dodá mailovou komunikáciou dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predlohu potlače pre všetky položky. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa doručenia predlohy potlače mailom od objednávateľa, je povinný poskytnúť grafický návrh každej jednej položky. Konečný grafický a textový návrh jednotlivých tabúľ musí byť pred ich vyhotovením schválený verejným obstarávateľom. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektov spolufinancovaných z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Štúrovo, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
26.02.2018 08:00 — 02.03.2018 14:00
2,00 ks
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2018 13:41
23.02.2018 10:00
23.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2018 17:47 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
19.02.2018 17:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: