Z20187693
OF-158578
zrušená
00679089
Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia, dodávka, kWh
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do dvoch odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy a zabezpečenie distribúcie a prepravy |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 31/2007 Z.z.) |
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberných miest Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná hodnota spotreby elektriny pre 2 odberné miesta spolu | kWh | 152335 | ||
z toho Vysoká tarifa pre 2 odberné miesta | kWh | 91208 | ||
z toho Nízka tarifa pre 2 odberné miesta | kWh | 61127 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
OMČ 5729309, EIC kód 24ZZS7061314000W, Dúbravská cesta 9, 845 23 Bratislava, Napäťová úroveň VN, Distribučná sadzba X-2, Typ merania A | Rezervovaná kapacita 57 kW mesiac, Max. rezervovaná kapacita 287 kW , Spotreba spolu 132171 kWh z toho VT 77491 kWh a NT 54680 kWh predpokladané spotreby |
OMČ 6217697, EIC kód 24ZSS6217697000R, Katová 11/PC, 969 01 Banská Štiavnica, Distribučná sadzba C 5, Napäťová úroveň NN, Typ merania C | Veľkosť hlavného ističa 40 A, Spotreba spolu 20164 kWh z toho VT 13717 kWh a NT 6447 kWh predpokladané spotreby |
Termín začatia dodávky elektrickej energie | 01.04.2018 o 00:00:00 SEČ |
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie | 31.03.2019 do 24:00:00 SEČ |
Zodpovednosť za odchýlku | požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku |
Názov |
Združená dodávka elektrickej energie. |
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa (kupujúceho). |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
Cena bude hradená v mene euro (€). |
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do JF a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Ponúkaná cena bude predpokladaná za celé množstvo odberu. |
Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľ odberateľovi. Splatnosť faktúr je minimálne 20 dní od dátumu vystavenia. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. |
Zúčtovacím obdobím a fakturačným obdobím je pre odberné miesto s priebehovým meraním kalendárny mesiac a pre odberné miesto bez priebehového merania zhodné s odpočtovým cyklom PDS do ktorého je dané odberné miesto pripojené, alebo podľa vzájomnej dohody. |
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme a v elektronickej forme na e -mailové adresy odberateľa. |
Ak vzniknú pri fakturácii za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané. |
V prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu, konzultanta, s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie alebo úpravu výšky rezervovanej kapacity. |
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
- Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
a) ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII. bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
b) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
c) vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a to najneskôr do 10 dní od uzavretia zmluvy s dodávateľom, v uzatvorenej obálke označenej „Elektrická energia – neotvárať“, na adresu objednávateľa: |
1. dodávateľom vystavený a potvrdený zoznam všetkých predložených dokladov a dokumentov, |
2. dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mailovú adresu kontaktnej osoby, |
3. vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia celkovej ceny“, s uvedením aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorý bude tvoriť prílohu uzatvorenej zmluvy, |
4. originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
5. originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, |
6. originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území pre celé zmluvné obdobie, |
7. čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.t. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára, |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
- Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky, |
- Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto objednávkovom formuláre (v tejto zmluve), |
- Pre zmluvný vzťah platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Prílohy č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam – osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy, |
- Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie, |
- Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa, |
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti, |
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy, |
Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
Účelom OP je upresniť a rozšíriť podmienky OPET v nutnej miere |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
Navrhnutá hodnota | Úrad pre verejné obstarávanie vo Výkladovom stanovisku č. 8/2016 podáva výklad k preukazovaniu osobného postavenia osôb... |
Z podmienok pre trhovisko nevieme ktoré doklady je potrebné doložiť.
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2018 00:00 — 31.03.2019 23:59
152 335,00 kWh
21 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2018 11:34
22.02.2018 13:45
22.02.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: