36724530
MH Invest, s.r.o.
Mlynské Nivy 44/A, Bratislava, 82109, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovanie zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 4 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,0 | ||
Indikatívny počet stravných jednotiek od 1.4.2018 do 30.6.2019 | počet pracovných dní | 5000 | 5200 | |
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 10 | 22 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa; názov objednávateľa a meno zamestnanca; poučenie pre držiteľa karty; platnosť minimálne do 31.12.2019 |
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na max. Počet stravných jednotiek | 5200ks |
Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena pri max. predpokladanom počte stravných jednotiek | Cena za 5200ks (nominálna hodnota +/- provízia) |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: - vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže meniť v závislosti od počtu zamstnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty stravných jednotiek objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
Objednávateľ stanovuje požiadavku na predmet zákazky, aby dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. V zozname osobitne uvedie min. 30 prevádzok (zmluvných stravovacích zariadení dodávateľa) v mestskej časti Bratislava –Ružinov a 20 prevádzok v Nitre. |
Dodávateľ na základe písomnej žiadosti objednávateľa zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 1 pracovného dňa od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Lehota platnosti rámcovej zmluvy je 20 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej zmluvnej ceny. |
Mlynské Nivy 44/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2018 00:00 — 30.11.2019 23:59
5 200,00 ks
21 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2018 09:35
23.02.2018 10:00
23.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2018 09:48 - Vstupná ponuka | 21 060,00 | € | Cena bez DPH |
21.02.2018 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 058,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: