36601578
Letecká vojenská nemocnica, a.s.
Murgašova 1, Košice, 04086, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Zdravotnícky materiál
Zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Sempermed Classic - rukavice chirurgické, operačné, sterilné
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.sterilné rukavice | pár | 980 | ||
2.dĺžka7,5 | cm | 420 | ||
3.dĺžka 8 | cm | 280 | ||
4.dĺžka 8,5 | cm | 280 | ||
5.PEVNOSŤ V ŤAHU podľa EN 455 - 2 | N | 12 | 14 | |
6. HRÚBKA STENY v oblasti dlaní meraná dvojito, medián | mm | 0,16 | 0,2 | |
7.Obsah proteínov podľa normy EN 455-3 | μg proteínu / g rukavice | 55 | 57,6 | |
8.Test na prítomnosť mercapto a thiuramo urýchľovačov detekčný limit 25 | ppm | 0 | ||
9. Test na prítomnosť mercapto a thiuramo urýchľovačov detekčný limit 2 | ppm | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | prírodný latexový kaučuk |
Veľkosť | 6, 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5, 9 |
Množstvo: | |
veľkosť 7,5 | 420 párov |
veľkosť 8 | 280 párov |
veľkosť 8,5 | 280 párov |
Spĺňajúce normy | EN 1041, ISO 15223 - 1, 93/42/EHS, 89/686 EHS, DIN 7716, ISO 2230,EN 455-1 / as per EN 455-2, EN 455-3 |
Farba | biela |
Skladovateľnosť podľa DIN 7716, ISO 2230 | minimálne 5 rokov |
Tvar | plne anatomicky patentovaná tvarovaná forma s ohnutými prstami a s rolovanými okrajmi |
Balenie | 70 kusov |
Uloženie | sterilné, ľavá a pravá rukavica zhrnuté vo vnútornom vrecku bez vlákien, zapečatené vo vrecúšku |
Nepriepustnosť podľa EN 455 - 1 | AQL (Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality 1,5 |
Kartonáž | 490 kusov vo výdajovom kartóne s indikátorom sterilizácie |
Pudrované kukuričným škrobom | |
Stabilná hrúbka rukavíc od prstov až po zápästie dodáva ideálne hmatové vlastnosti a znižuje únavu rúk počas operácie | |
Rukavice pri operácii svojimi parametrami zabezpečujú kombináciu perfektného uchopenia | |
Rukavice musia mať extra široký chrbát ruky a kónickú manžetu s rolovanými okrajmi | |
Na rukaviciach nesmú zostať pri používaní prilepené nástroje | |
Mikrozdrsnenie povrchu zabraňuje šmýkaniu nástrojov počas výkonov | |
Sterilizácia | radiačne |
Látky ktoré dráždia pokožku, ako aj obsah proteínov prírodného latexu sú v rukaviciach znížené na technicky možné minimum. | |
Množstvo (obsah) proteínov v materiáli rukavíc nesmie byť prekročený. Vyžaduje sa doručenie potvrdenia o množstve proteínov v materiáli rukavíc. |
Názov |
Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje : |
- dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými parametrami a v stanovenej lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
- Objednávateľ požaduje dodanie bezplatných skúšobných vzoriek, v minimálnom počte 1 balenia, do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. |
- dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené Objednávateľom, nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. Upresnenie miesta určenia dodania predmetu zákazky oznámi Objednávateľ v dostatočnom predstihu Dodávateľovi pred dodaním predmetu zákazky. |
- dodávať tovar - predmet zákazky, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. Expiračná doba pri dodávke: minimálne 6 mesiacov pred uplynutím expiračnej doby. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade jeho nepoužitia, ak tovar bol dodaný v kratšej expiračnej dobe ako je vyššie uvedené. |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného označenia tovaru (názov/značka), parametre tovaru (ml, cm), jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Ceny je potrebné zaokrúhliť na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ je povinný emailom zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky majú pridelený ŠUKL kód k danému predmetu zákazky a zároveň vyhlásenie o vhodnosti použitia v zdravotníckom zariadení. |
Objednávateľ je povinný emailom zaslať Dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a priezvisko a kontakt osoby/osôb, ktorá bude poverená pre komunikáciu s Dodávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
V prípade, ak Dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia zákazky subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET, zákona o VO a dodať tovar v originálnom balení a celistvom stave. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový tovar, ktorý bude vyhovujúci, bez vád a ktorý bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. |
Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo. |
Dodávka predmetu zákazky musí byť dodaná v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 12.00 hod. |
Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na Objednávateľom určené miesto nachádzajúce sa v sídle Objednávateľa. |
Súčasťou dodania predmetu zákazky musí byť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
Cena dodania predmetu zákazky musí zahŕňať: |
- dopravu na miesto plnenia, |
- dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené Objednávateľom. |
Cenu za predmet zákazky uhradí Objednávateľ Dodávateľovi: |
- na základe faktúry za dodaný tovar, |
- faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu, |
- faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS, |
- Dodávateľ doručí Objednávateľovi faktúru pri dodaní tovaru, ktorá musí obsahovať ŠUKL kódy jednotlivých položiek. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Keď faktúra nebude mať formálne náležitosti daňového dokladu, alebo bude mať iné vecné vady, bude Dodávateľovi vrátená na prepracovanie. Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení opravenej faktúry bez vád. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávku evidovanú voči Objednávateľovi len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Objednávateľa nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dodávateľ postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. Požiadavka je v súlade s príkazom ministra zdravotníctva SR. |
Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol Dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne. |
O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list. |
Objednávateľ môže ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Objednávateľ môže uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že Dodávateľ nedodá Objednávateľovi objednaný tovar včas, v požadovanej kvalite a množstve, Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Objednávateľ môže vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Zodpovednosť za škodu: |
- Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá Objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán, pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
- s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
- s OPET-om, |
- s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym dodaním predmetu zákazky a uplynutím dojednanej doby, |
- dohodou zmluvných strán, |
- odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, odstúpením od zmluvy pre absenciu zápisu v registri partnerov verejného sektora, ak pre Dodávateľa vznikla takáto povinnosť, |
- doručením výpovede druhej strane a to aj bez uvedenia dôvodov, pričom výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť nasledujúcim dňom po jej doručení druhej strane. |
Záverečné ustanovenia: |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, pričom sa predĺženie lehoty určenej na plnenie nevylučuje, všetko na základe písomných dodatkov a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy. |
Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávku evidovanú voči Objednávateľovi len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Objednávateľa nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dodávateľ postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. Požiadavka je v súlade s príkazom ministra zdravotníctva SR. |
Navrhnutá hodnota | Dod. je oprávnený postúpiť pohľ. evidovanú voči Obj. len s jeho predchádzajúcim písomným súhlasom. Súhlas Obj. nenadobudne účinnosť skôr než bude schválený jeho jediným akcionárom. V prípade, ak Dod. postúpi pohľadávku bez predchádzajúceho písomného súhlasu Obj., je takéto postúpenie v zmysle ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zák. v znení neskorších predpisov neplatné v celom rozsahu. Požiadavka je v súlade s príkazom MZ SR. Uvedené sa nevzťahuje na pohľadávky, ktoré sú najmenej 30 kalendárnych dní po lehote splatnosti. |
VO funguje na princípe transparentnosti a proporcionality. Vami zadané podmienky jednu stranu zvýhodňujú a druhú diskriminujú.
Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.03.2018 10:00
980,00 pár
210,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2018 14:38
21.02.2018 11:00
21.02.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2018 08:20 - Vstupná ponuka | 210,70 | € | Cena bez DPH |
21.02.2018 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 210,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: