00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač brožúry
brožúra, tlač, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Tlač letákov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač brožúry a jej konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním brožúr vrátane tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie brožúr v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Pri tlači brožúr sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 10%. |
5. Dodávateľ musí realizovať tlač v rámci spracovateľského reťazca s certifikátom FSC, ktorý spĺňa požiadavky definované v štandarde FSC - STD - 40 - 004. |
6. Dodávateľ musí splniť požiadavky noriem na systém manažérstva kvality vyplývajúce z normy ISO 9001. |
7. Dodávateľ pri tlači musí splniť požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva vyplývajúce z normy ISO 14001. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač brožúry | náklad v ks | 5 x 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | A5 |
2. Počet strán | 20 (vrátane obálky) |
3. Farebnosť | 4+4 (plnofarebná) |
4. Papier | 250 g NPL matná |
5. Vnútro | 4+4 135 g NPL |
6. Väzba | V1 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, ktorý musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 1 pracovného dňa odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke t.j. do kancelárie, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje: |
8.1. zabaliť vytlačené brožúry do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
8.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
26.02.2018 07:00 — 26.02.2018 15:00
1,00 súbor
2 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2018 13:55
21.02.2018 09:00
21.02.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2018 14:44 - Vstupná ponuka | 2 599,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2018 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: