00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Chirurgické rúška a vybavenie na operácie
rúška krycia, operačná rúška
Tovar, Služba
1. Chirurgické rúška a vybavenie na operácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Cieľom predmetu zákazky je dodanie zdravotného materiálu pre verejného obstarávateľa podľa aktuálnych potrieb v priebehu roka. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie presne uvedeného zdravotného materiálu, resp. ich ekvivalenty. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný plášt 130 cm | Požadované balenie 1X48ks; Požadované množstvo 5 |
Operačný plášt 150 cm | Požadované balenie 1X44ks; Požadované množstvo 5 |
Ruška krycia 125x150 | Požadované balenie 1X28ks; Požadované množstvo 6x |
Ruška krycia 150x200 | Požadované balenie 1X14ks; Požadované množstvo 5 |
Ruška krycia 150x240 s otvorom 8x19 cm | Požadované balenie 1X15ks; Požadované množstvo 1 |
Ruška krycia 75x90 U | Požadované balenie 1X35ks; Požadované množstvo 4 |
Ruška krycia 75x90 s kruhom 8cm | Požadované balenie 40ks; Požadované množstvo 4 |
Ruška krycia 90x110 s lepivým okrajom | Požadované balenie 25ks; Požadované množstvo 3 |
Ruška krycia 150x120 s otvorom 7x10 | Požadované balenie 22ks; Požadované množstvo 1 |
Ruska na inventar 120x140 | Požadované balenie 26ks; Požadované množstvo 5 |
Operačná čiapka 100 ks(sentinex soft) | Požadované balenie 100ks; Požadované množstvo 12 |
Operačný plášt 130 cm zosilnený | Požadované balenie 1X44ks; Požadované množstvo 1 |
Operačný plášt 150 cm zosilnený | Požadované balenie 1X40ks; Požadované množstvo 1 |
Operačná rúška na tvár – so šnúrkami zelena | Požadované balenie 50ks; Požadované množstvo 25 |
Cellona 6x3 | Požadované balenie 72ks; Požadované množstvo 2 |
Cellona 10x3 | Požadované balenie 48ks; Požadované množstvo 2 |
Tg fix C | Požadované balenie 1ks; Požadované množstvo 3 |
Tg fix D | Požadované balenie 1ks; Požadované množstvo 3 |
Tg fix E | Požadované balenie 1ks; Požadované množstvo 2 |
Potah na kameru 13x250 / potrebný pri operáciách | Požadované balenie 40ks; Požadované množstvo 3 |
Operačná páska 9x50 | Požadované balenie 250ks; Požadované množstvo 2 |
Raucodrape incizna folia 12x17 | Požadované balenie 10ks; Požadované množstvo 6 |
Nákrčňík na operáciu-poncho, nesterilny | Požadované balenie 1X120ks; Požadované množstvo 1 |
Názov |
1. V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu jednotlivých položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. |
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
4. Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať. |
5. Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň. |
6. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry. |
7. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti. |
8. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorého expirácia je kratšia ako 6 mesiacov a tovar nebol použitý. |
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať. |
11. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
12. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky. |
13. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
13.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s bodom 16.1.8 II. časti Všeobecných zmluvných podmienok OPETu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. |
13.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
13.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ alebo objednávateľ zistí, že cena na trhu za položku je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, dodávateľ na základe výzvy doručí objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody. |
13.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody. |
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením. |
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
16. Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo ak dodá tovar nevyhovujúcej kvality, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
5 110,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2018 09:20
21.02.2018 09:22
21.02.2018 09:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2018 08:18 - Vstupná ponuka | 5 110,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2018 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 110,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: