35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Hygienické potreby
hygienické potreby, rukavice, vrecia a vaky, utierky, toaletný papier, vreckovky, čistiace prostriedky na ruky, papierové hygienické výrobky, metly, kefy, handry, čistiace prostriedky na toalety a riad
Tovar, Služba
1. Predmetom obstarávania je dodanie hygienických potrieb pre všetky pracoviská objednávateľa v SR (konkrétny zoznam poskytne objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 7 dní od uzavretia zmluvy)
|
|
---|---|
Funkcia |
Stručný opis: - čistiace prostriedky na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, na okná, na odpady, WC, podlahy, handry, prachovky, odstraňovače hrdze a vodného kameňa, prostriedky na umývanie riadu - mydlá klasické a tekuté, náplne do dávkovačov mydla, mydlové koncentráty - osviežovače vzduchu a náplne do osviežovačov vzduchu, dezinfekčné prostriedky, WC tuhý blok, WC gély |
- toaletný papier, papierové utierky, servítky, zásobníky na utierky, na mydlo a na toaletný papier, dávkovače vône - kôš na smeti, lopatka na smeti so zmetákom, WC kefa s nádobkou, rukavice gumené, vrecká papierové na hygienické vložky, vrece PVC, plastový pohár, krém na ruky, čistiace spreje, vrecká do odpadkového koša, utierky čistiace |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Abrazívny čistiaci prostriedok, tekutý prášok na čistenie povrchov v kuchyni a kúpeľni, balenie 500 ml; Cif, príp. ekvivalent | ks | 110 | ||
Čistiaci prostriedok na okná, balenie 500 ml; Okena, príp. ekvivalent | ks | 40 | ||
Čistič odpadu, granule reagujúce s vodou rozpúšťajúce nečistoty, balenie 800g | ks | 40 | ||
Čistič podlahy mydlový, balenie 1000 ml; Ajax, príp. ekvivalent | ks | 60 | ||
Čistič na laminátové podlahy, balenie 1000 ml; Savo na drevo, laminát, príp. ekvivalent | ks | 4 | ||
Čistiaci a dezinfekčný prostriedok na WC, balenie 750 ml; Domestos príp. ekvivalent | ks | 120 | ||
Handra kuchynská z prírodného hubovitého materiálu, rozmery 15 x 15 cm, balenie po 5 ks | bal | 10 | ||
Handra na podlahu absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 50 x 70 cm | ks | 30 | ||
Handra tkaná biela, absorbujúca vodu a iné tekutiny, molitanová tkanina, rozmer 60 x 60 cm | ks | 10 | ||
Hubka na riad, pevne spojené vrstvy drôtenky s molitanom, balenie po 10 ks | bal | 360 | ||
Odstraňovač hrdze a vodného kameňa, balenie 500 ml; Senzi, príp. ekvivalent | ks | 15 | ||
Odstraňovač vodného kameňa v rýchlovarných kanviciach, objem 500 ml; | ks | 120 | ||
Rýchlo rozpúšťač vodného kameňa, potravinársky, balenie 100 g (kyselina citrónová) | ks | 360 | ||
Prášok do umývačky riadu, balenie 2,5 kg; ekvivalent Calgonit, príp. ekvivalent | ks | 5 | ||
Tablety do umývačky riadu, balenie po 50 ks, Finish, príp. ekvivalent | bal | 60 | ||
Prostriedok na umývanie riadu, gél 1 l, 2 vône; Gold Cytrus, príp. ekvivalent | ks | 1200 | ||
Sprej proti prachu na drevený nábytok, balenie 250 ml; Pledge príp. ekvivalent | ks | 50 | ||
Mydlo hotelové klasické, balenie 200 ks po 15 g | bal | 10 | ||
Mydlo tekuté s dávkovačom, balenie 500 ml | ks | 650 | ||
Mydlo tekuté - náhradná náplň, balenie 500 ml | ks | 7 | ||
Mydlo tekuté do dávkovača, objem 1 l | ks | 0 | ||
Mydlo tekuté do dávkovača vo forme instantnej peny, pri dávkovaní vytvára okamžite penu, balenie 1 l na cca 2000 umytí; ekvivalent DEB Foamer | ks | 35 | ||
Mydlo toaletné klasické, balenie 100 g | ks | 150 | ||
Mydlo v pene, objem 880 ml; Tento M10P, príp. ekvivalent | ks | 0 | ||
Mydlový koncentrát penový, pH neutrál, balenie 400 ml; CWS Standard č. 480, príp. ekvivalent | ks | 0 | ||
Mydlový koncentrát, žltý s citrónovou vôňou, balenie 500 ml; CWS Standard Best, príp. ekvivalent | ks | 0 | ||
Mydlo tekuté - náplň, balenie 1 l | ks | 20 | ||
Mydlo tekuté - náplň, balenie 5 l | ks | 350 | ||
Umývacia pasta na ruky, balenie 500 g; Vansolvik, príp. ekvivalent | ks | 2 | ||
Dezinfekčný antibakteriálny gél, balenie 750 ml; Savo WC, príp. ekvivalent | ks | 70 | ||
Jednorazové dezinfekčné utierky na báze alkoholu bez obsahu aldehydov na rýchlu dezinfekciu plôch, dóza 100 ks, Clinell, príp. ekvivalent | ks | 410 | ||
Gélový alkoholový prípravok na hygienickú dezinfekciu rúk, balenie 300 ml, Hygienium príp. ekvivalent | ks | 200 | ||
Kvapalný alkoholový prípravok na hygienickú a chirurgickú dezinfekciu rúk a dezinfekciu pokožky, balenie 115 ml, Chiroderm spray, príp. ekvivalent | ks | 50 | ||
WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; WC fresh, príp. ekvivalent | ks | 460 | ||
WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; WC fresh NN, príp. ekvivalent | ks | 80 | ||
WC tuhý blok s klietkou, balenie 40 g; Domestos, príp. ekvivalent | ks | 310 | ||
WC tuhý blok, náhradná náplň, balenie 40 g; Domestos NN, príp. ekvivalent | ks | 270 | ||
Kocky do pisoáru, pevný prostriedok pohlcujúci pachy, balenie 1 kg | ks | 50 | ||
Osviežovač vzduchu s adaptérom do elektrickej zásuvky Brise electric, príp. ekvivalent | ks | 15 | ||
Náplň do osviežovača vzduchu, 2 vône; Brise electric NN, príp. ekvivalent | ks | 25 | ||
Náplň do osviežovača vzduchu, balenie 80 ml; CWS 695, príp. ekvivalent | ks | 160 | ||
Osviežovač vzduchu, rôzne vône, balenie 300 ml; | ks | 1100 | ||
Osviežovač vzduchu v plastovom obale, sprej s objemom 15 ml; Air Menline One Touch, príp. ekvivalent | ks | 30 | ||
Osviežovač vzduchu - náplň, objem 15 ml; Air Menline One Touch NN, príp. ekvivalent | ks | 200 | ||
Prostriedok proti plesniam s rozprašovačom, objem 500 ml; Savo, príp. ekvivalent | ks | 50 | ||
Sprej na hmyz, balenie 400 ml | ks | 10 | ||
WC gél s antibakteriálnymi prísadami, zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa, balenie 400ml, Q Power, príp. ekvivalent | ks | 5 | ||
WC gél - náhradná náplň, balenie 400 ml; Q Power, príp. ekvivalent | ks | 10 | ||
Servítky 1 vrstvové biele, 100% celulóza, rozmer 33 x 33 cm, balenie po 100 ks | bal | 450 | ||
Toaletný papier 1 vrstvový, 100% recycling, dĺžka návinu 50 m, počet útržkov 400, farba prírodná, balenie po 30 ks; Harmasan Mýval 1, príp. ekvivalent | bal | 200 | ||
Toaletný papier 1 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 240 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6 ks/bal, | ks | 50 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, mini rolka fí 19 cm, dĺžka návinu/šírka 170 m/10 cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, | ks | 3500 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 250 m/10cm, farba šedá, recycling; 6ks/bal, | ks | 1500 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový, recyklovaný, dĺžka návinu 130 m, počet útržkov 1040, farba biela, balenie po 12 ks; Katrin classic Gigant 12105, príp. ekvivalent | bal | 500 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový z nerecyklovaného bieleho papiera bez perforácie, maxi rolka fí 26 cm, dĺžka návinu/šírka 360 m/10cm; 6ks/bal, | ks | 1700 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový, 100% recycling, dĺžka návinu 30 m, farba prírodná, balenie po 64 ks; | bal | 300 | ||
Toaletný papier 2 vrstvový, čisto biely, vrúbkovaný, počet útržkov 950, balenie po 42 ks; ekvivalent Hagleitner multiROLL | bal | 25 | ||
Midi rolka toaletného papiera, 2 vrstvový, 100 % recycling, do zásobníka CWS, s ražbou, natural biely,12ks/bal | ks | 600 | ||
Utierky v rolke, 2 vrstvé, biele, šírka cca 20,5 a priemer cca 16 cm, balenie po 6 ks, | bal | 600 | ||
Utierky papierové skladané C, nerecyklovaný papier, rozmer 32 x 25 cm, balenie 20 x po 180 ks | kar | 200 | ||
Utierky papierové skladané ZZ, recyklovaný papier, rozmer 23 x 25 cm, balenie 20 x po 250 ks | kar | 400 | ||
Utierky papierové ZZ sivé, 100% recyklovaný papier, rozmer 23 x 25 cm, balenie 20 x po 250 ks | kar | 200 | ||
Utierky papierové skladané ZZ, natural, rozmer 23 x 23 cm, balenie 20 x po 250 ks, neparfumované; | kar | 30 | ||
Utierky kuchynské 2 vrstvové, 100% celulóza, bez potlače, dĺžka návinu 11 m, počet útržkov 50, farba biela, balenie po 2 ks; | bal | 1000 | ||
Kôš na smeti z PVC, objem min. 11 l | ks | 15 | ||
Lopatka na smeti so zmetákom z PVC | ks | 30 | ||
Plastová WC kefa s nádobkou | ks | 80 | ||
Rukavice gumené jednorazové č. 8 M | ks | 7 | ||
Rukavice gumené jednorazové č. 10 XL | ks | 50 | ||
Vrecká papierové na hygienické vložky, rozmer dĺžka/šírka/hrúbka 25 x 8 x 6 cm, balenie po 30 ks | bal | 50 | ||
Vrecká papierové na hygienické vložky, rozmer dĺžka/šírka/hrúbka 28 x 11 x 6 cm, balenie po 100 ks | bal | 50 | ||
Vrece PVC modré, hrúbé, rozmer 70 x 110 cm, balenie v rolke po 25 ks | bal | 50 | ||
Plastový pohár na studené nápoje, materiál PS, farba biela, objem 200 ml, balenie po 100 ks | bal | 50 | ||
Plastový pohár na teplé nápoje, materiál PS, farba hnedá a vnútro biele, objem 200 ml, balenie po 100 ks | bal | 50 | ||
Krém na ruky univerzálny, balenie po 100 g; Isolda, príp. ekvivalent | ks | 10 | ||
Čistiaci sprej na biele tabule na alkoholovej báze, biologicky odbúrateľný, objem 250 ml | ks | 0 | ||
Čistiaci sprej na monitor bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml | ks | 130 | ||
Čistiaci sprej na umelé hmoty bez alkoholu, ekologicky nezávadný, nehorľavý s antistatickými účinkami, objem 250 ml | ks | 3 | ||
Sprej so stlačeným vzduchom na čistenie elektrotechnických zariadení, objem 400 ml | ks | 40 | ||
Špeciálna čistiaca sada na čistenie malej bankovej (verifikačnej) techniky | ks | 30 | ||
Vrecká do odpadkového koša (mikroténové), rozmer 50 cm x 60 cm, balenie po 50 ks | bal | 10 | ||
Utierky čistiace pre CD/DVD vlhké, rozmer 12 x 8 cm, balenie v dóze po 100 ks; | bal | 4 | ||
Utierky čistiace vlhké na sklo a monitory, balenie po 100 ks; | bal | 150 | ||
Utierka s mikrovláknom, vysoko účinná na rôzne druhy povrchu, použitie zasucha aj zamokra, rozmer 20 x 20 cm | ks | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súčasťou predmetu zákazky sú všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká uchádzačovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný . |
Dodávateľ bude dodávať tovar objednávateľovi počas platnosti zmluvy podľa skutočných potrieb objednávateľa, ktorý má právo určiť druh a presné množstvo tovaru pri jednotlivej dodávke. Objednávateľ nie je povinný kúpiť od dodávateľa celé množstvo tovaru a je len na rozhodnutí a potrebách objednávateľa, koľko a aký tovar od dodávateľa kúpi. |
Tovar bude dodávaný na základe elektronických objednávok objednávateľa odoslaných v elektronickom objednávkovom systéme, zriadenom na web stránke dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo, miesto dodania tovaru, termín dodania a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena spolu s DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách jednotlivých druhov tovaru, aj ako celková cena za objednané množstvo. V objednávke objednávateľ uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste dodania. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického objednávkového systému počas platnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí prístup do svojho katalógu (nákupného systému) pre všetky nákladové strediská objednávateľa (minimálne 38 nákladových stredísk) so zabezpečením nasledovných požiadaviek objednávateľa:- zadanie žiadanky priamo z nákladového strediska,- schválenie žiadanky v katalógu,- prevzatie žiadanky do hromadnej objednávky,- potvrdenie objednávky (hromadnej žiadanky),- potvrdenie prevzatia tovaru zadávateľom žiadanky,- vystavenie faktúry podľa potvrdenej hromadnej objednávky,- on-line prístup k faktúram a dodacím listom v katalógu záujemcu, |
- stanovenie finančných objemov pre jednotlivé nákladové strediská, - možnosť doplniť v katalógu zákaznícky kód položky objednávateľom, - možnosť kedykoľvek zobraziť prehľad realizovaných objednávok, spolu s ich stavom, hodnotou a dátumom vystavenia, resp. dodania. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi v elektronickom objednávkovom systéme, ibaže objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky stanoví dlhšiu lehotu. Doručenie objednávky bude potvrdené formou správy o doručení objednávky, automaticky zaslanej elektronickým objednávkovým systémom. |
Objednávateľ bude mať on-line prístup k faktúram a možnosť importovať faktúry vo formáte txt, xml, dbf. Faktúra musí obsahovať nasledujúce položky: - zákaznícky kód položky, - názov položky, - objednané množstvo, - merná jednotka, - cena za mernú jednotku, - nákladové stredisko objednávateľa, - dátum dodávky tovaru. |
Predpokladaná frekvencia objednávania tovaru je 1 x 30 dní. |
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a platnou zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave v sortimente a v množstve určenom v objednávke a v lehote podľa bodu 11. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar na miesta plnenia - pracoviská objednávateľa na území Slovenskej republiky, v pracovných dňoch od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodania tovaru 1 deň vopred. |
V prípade zmeny, týkajúcej sa pracovísk objednávateľa, resp. v prípade vzniku alebo zrušenia pracoviska objednávateľa, je objednávateľ povinný o tejto skutočnosti informovať dodávateľa bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa vzniku takejto skutočnosti v elektronickej forme na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať za dodávateľa, pričom nie je potrebné uzatvárať o tejto skutočnosti dodatok k zmluve. |
Dodávateľ dodá tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec objednávateľa, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom predávajúcim súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho pracoviska objednávateľa v zmysle objednávky. |
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar neprevezme, ak nezodpovedá objednávke alebo je viditeľne poškodený. |
Zoznam zodpovedných zamestnancov objednávateľa za jednotlivé pracoviská objednávateľa odovzdá objednávateľ dodávateľovi bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Každú zmenu zodpovedného zamestnanca oznámi osoba oprávnená konať za objednávateľa osobe oprávnenej konať za dodávateľa najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa vzniku zmeny e-mailom alebo telefonicky. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi kúpnu cenu na základe faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť až po riadnom dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa, pričom dokladom bude dodací list, potvrdený Objednávateľom, ktorý bude aj povinnou prílohou faktúry. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia požadované vlastnosti. |
V prípade, že tovar bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na tovare, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád tovaru. |
Záručná lehota na dodaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia zodpovedným zamestnancom objednávateľa (jeho podpisom na dodacom liste). V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná lehota predlžuje o čas, počas ktorého bola vada odstraňovaná. |
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej lehote, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody, preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a následne uplatnením ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z. v platnom znení. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň vočiobjednávateľovi v zmysle § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá predávajúci objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z dohodnutej zmluvnej ceny. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade: - ak zistí, že dodávateľ je zverejnený v zozname osôb, u ktorých nastali dôvody zrušenia registrácie dane z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ktorý v zmysle tohto zákona zverejňuje Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky na portáli Finančnej správy Slovenskej republiky, |
- ak právnickej osobe bol uložený jeden alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý objednávateľ v odstúpení uvedie. V prípade, ak odstúpenie nie je možné doručiť druhej zmluvnej strane, považuje sa odstúpenie za doručené 3. dňom uloženia zásielky na pošte. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný cenník hygienických potrieb podľa špecifikácie a množstva s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
Slovenská republika
12
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
66 453,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2018 14:00
21.02.2018 12:00
21.02.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2018 11:52 - Vstupná ponuka | 66 453,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2018 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 452,18 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: