00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace a hygienické potreby
čistiace a hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistiace a hygienické potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Žiletky Astra, bal. 5ks | bal | 200 | ||
Jednorázové holiace strojčeky s 2 čepeľami, bal 10 ks | bal | 100 | ||
Holiaci strojček kovový, sterilizovateľný | ks | 50 | ||
Toaletné mydlo, 100g | ks | 150 | ||
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g | ks | 150 | ||
Granulový čistič sifónov (hydroxid sodný), 500g | ks | 30 | ||
Handra Bodentuch 60 x 70 cm | ks | 100 | ||
Handra netkaná, biela 60 x 70 cm | ks | 100 | ||
Utierka nebalená savá, viskóza 38x34, 110g/m2 (rôzne farby) | ks | 300 | ||
Kefa na fľaše, priemer 50mm | ks | 40 | ||
Prací prášok univerzálny, 600 g | ks | 30 | ||
Hubka na riad tvarovaná 90x70x45, bal.5ks | bal | 120 | ||
Hubka na riad 80x50x24mm, bal 10 ks | bal | 100 | ||
Solvina, pasta na ruky 400g | ks | 24 | ||
Toaletný papier 50m, 400 útržkov | ks | 200 | ||
Tablety do pisoárov bal 1 kg | bal | 10 | ||
Drátenka kovová 30g | ks | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. |
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
02.03.2018 14:00
1 804,00 ks/bal
813,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2018 12:08
20.02.2018 12:15
20.02.2018 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2018 12:14 - Vstupná ponuka | 813,00 | € | Cena bez DPH |
20.02.2018 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 812,27 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: