36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
48146676
Siemens Healthcare s. r. o.
Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručný servis lineárnych urýchľovačov Oncor Impression PLUS /rok výroby 2004/ a Oncor Expression /rok výroby 2009/
preventívne prehliadky a kontroly, odstraňovanie porúch
Služba
1. Pozáručný servis lineárnych urýchľovačov Oncor Impression PLUS /rok výroby 2004/ a Oncor Expression /rok výroby 2009/
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie pravidelného preventívneho servisu podľa stanoveného rozsahu určeného výrobcom |
Opravy porúch prístroja |
Použitie originálnych náhradných dielov výrobcu Siemens |
Zabezpečenie údržby vyškolenými servisnými technikmi u výrobcu Siemens |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
preventívna údržba v rozsahu určeným výrobcom | mesačne |
kontrola bezpečnosti | raz za rok |
prevedenie elektrickej revízie elektrického rozvádzača technológie | raz za rok |
prevádzanie aktualizácií tzv: "updates" vydávaných výrobcom | v nadväznosti na updates výrobcu prístroja |
kalibrácia MLC kolimátora | mesačne |
servisné práce reaktívnej podpory a opravy porúch prístroja /bez dodávky náhradných dielov/ | podľa potreby |
garancia doby nástupu na opravu | počas trvania zmluvy |
garancia odstránenia poruchy v stanovenom čase | počas trvania zmluvy |
Názov |
1. Stanovená cena za preventívny servis sa rozpočíta na mesačný paušál, to znamená predložená cena bude deliteľná 12. |
2. Stanovená cena zahŕňa prácu, cestovné náklady a akékoľvek iné náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy. V cene nie je zahrnutá cena náhradných dielov. |
3. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade prijatia rozhodnutia o ukončení prevádzky prístroja /odstúpenie od zmluvy v jej časti/ alebo oboch prístrojov. Odstúpenie je účinné jeho doručením druhej zmluvnej strane. |
4. Obstarávateľ je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť za účelom plnenia tejto zmluvy, pričom určí zodpovedných zástupcov, ktorí potvrdia pracovné výkazy s uvedením náhradných dielov, ktoré boli použité pri odstránení poruchy. |
5. Obstarávateľ zabezpečí prístup k prístroju na vykonanie servisných úkonov a preventívnej údržby počas pracovných dní. Dodávateľ oznámi e-mailom príchod jeho pracovníkov na pracovisko obstarávateľa. V prípade vykonania ročnej kontroly 10 pracovných dní vopred, v prípade mesačnej kontroly 5 pracovných dní vopred. |
6. Dodávateľ je povinný vykonať komplet servisnú činnosť potrebnú pre riadnu prevádzku a musí postupovať pri vykonávaní jeho povinností s odbornou starostlivosťou prostredníctvom servisných technikov. |
7. O vykonaní servisného zásahu bude vždy spísaný písomný protokol, ktorý bude podpísaný obidvomi zmluvnými stranami. |
8. Dodávateľ zabezpečí opravu prístroja do 48 hod. v prípade, že k oprave nie je potrebný náhradný diel, lehota na opravu plynie od oznámenia poruchy do 8,00 hod, inak plynie od nasledujúceho dňa. |
9. V prípade potreby náhradného dielu bude oprava prístroja vykonaná do 5 kalendárnych dní od doručenia objednávky náhradného dielu potrebného k diagnostike alebo k oprave. Dodávateľ musí špecifikovať náhradný diel do 24 hodín od začatia plynutia lehoty na opravu. Do plynutia lehôt sa nezarátavajú víkendy a štátne sviatky. |
10. V prípade, že je k oprave potrebný náhradný diel, uzatvorí obstarávateľ s poskytovateľom kúpnu zmluvu na dodávku náhradného dielu/pripúšťa sa možnosť i vo forme objednávky/, ktorá špecifikuje podmienky jeho dodania. |
11. V prípade nesplnenia povinností uvedených v bodoch 8 a 9 a pri súčasnom splnení ostatných ujednaní tejto zmluvy zo strany obstarávateľa, dodávateľ neúčtuje príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. Za nesplnenie zmluvných podmienok sa nepovažuje ich nesplnenie spôsobené zásahom vyššej moci. |
12. Okrem postihu v bode 11 je obstarávateľ oprávnený účtovať zmluvnú pokutu za každý deň omeškania s opravou prístroja alebo predpísanej preventívnej údržby alebo iných úkonov podľa zadefinovaných bodov v časti technické vlastnosti 500 €. Zmluvná pokuta je splatná na základe doručenej faktúry. |
13. Obstarávateľ je oprávnený požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom je oprávnený domáhať sa náhrady škody presahujúcej zmluvnú pokutu. Škodou je aj ušlý zisk. |
14. Záruka na poskytnutý servis je 6 mesiacov, dĺžka záruky na náhradný diel je vyznačená v cenovej ponuke na jeho dodanie, pričom nemôže byť kratšia ako 8 mesiacov. |
15. Zmluvu môžu zmluvné strany vypovedať bez uvedenia dôvodu v jedno- mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej strane. |
16. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva je účinná dňom po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
17. Stanovená cena bude uhrádzaná na základe faktúr za zúčtovacie obdobie, ktorým sú tri mesiace. Na začiatku trojmesačného zúčtovacieho obdobia dodávateľ vystaví faktúru za celé trojmesačné obdobie so splatnosťou 30 dní. Po včasnej úhrade zo strany verejného obstarávateľa bude dodávateľom dodatočne najneskôr do konca uplynutia trojmesačného obdobia vystavený dobropis v výške 4,5%z fakturovanej sumy. |
18. Dodávky a fakturácia náhradných dielov bude na základe zálohovej platby (vopred), platba vopred bude zvýhodnená znížením ceny o -3% zo štandardnej ceny náhradného dielu. Po úhrade zálohovej platby bude diel dodaný, následne vystavená faktúra, na ktorej bude odpočítaná zálohová platba. Tým nie je dotknutá možnosť zapožičania ND na testovacie účely /okrem špecifických ND- s ohľadom na nutnosť obnovenia prevádzky. Omeškanie platby o viac ako 14 dní je podstatným porušením obchodných podmienok, čo zakladá právo okamžitého odstúpenia od zmluvy. |
19. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za servis obidvoch prístrojov - jednotlivo /mesačný paušál bez DPH, sadzba DPH v % s uvedením konkrétnej sumy, mesačný paušál vrátane DPH/ počas zmluvného obdobia. |
20. Dodávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy kontakt, kde sa bude oznamovať porucha prístroja v rozsahu email a telefón. |
21. Obstarávateľ predloží do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zodpovedných zástupcov, ktorí budú oprávnení potvrdzovať pracovné výkazy za obstarávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. |
Rastislavova č. 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.03.2018 09:53 — 28.02.2019 09:53
12,00 mesiace
121 872,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2018 09:58
27.02.2018 09:41
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2018 13:13 - Vstupná ponuka | 121 872,00 | € | Cena bez DPH |
26.02.2018 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 121 872,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: