00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
32024932
Dušan Jágerský
Lúčna 78, Nemce, 97401, SVK
Odvoz dreva
Odvoz dreva z lesných skladov na expedičný sklad
Služba
1. Odvoz dreva
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie prepravných služieb - odvoz dreva z odvozných miest objednávateľa (lesných skladov) na expedičný sklad. |
Jedná sa o prepravu (nakladanie drevnej hmoty) po lesných cestách a následne preprava po ceste I. a II. triedy. |
Odvozné súpravy musia byť vybavené hydraulickými rukami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odvozná súprava na surové kmene (dĺžky) - predpokladané množstvo dreva na odvoz | m3 | 4000 | 10000 | |
Odvozné miesta - Obvod 1 | km | 40 | 50 | |
Odvozné miesta - Obvod 2 | km | 18 | 32 | |
Odvozné miesta - Obvod 3 | km | 17 | 25 | |
Odvozné miesta - Obvod 4 | km | 13 | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvozné miesta - Obvod 1 | cena: 9,00 eur/m3 |
Odvozné miesta - Obvod 2 | cena: 6,50 eur/m3 |
Odvozné miesta - Obvod 3 | cena: 6,00 eur/m3 |
Odvozné miesta - Obvod 4 | cena: 5,50 eur/m3 |
Názov |
1. Dopravca sa zaväzuje objednávateľovi vykonať odvoz dreva z odvozných miest v rámci odvozných miest objednávateľa. |
2. Fakturácia za odvoz dreva sa uskutoční po vykonaní odvozu 1- krát za mesiac. |
3. Náklady spojené s odvozom znáša dopravca, ktorý zodpovedá i za OBP osádky vozidla a z toho vyplývajúcej zodpovednosti voči tretím osobám. |
4. Dopravca sa zaväzuje pri odvoze dreva dodržiavať vyhlášku Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 176/2011 Z.z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MP SR č. 232/2006 Z. z. |
5. Do ceny je potrebné započítať: jazdné, nakládku a vykládku dreva. |
6. Odvoz dreva bude prebiehať v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod. v pracovných dňoch. |
7. Minimálne množstvo odvezeného dreva: 70 m3/deň |
8. V prípade nedodržania stanoveného množstva dovezeného dreva, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
9. Prepravca zabezpečí prepravu drevnej hmoty podľa objednávky verejného obstarávateľa. |
10. Objednávateľ služieb z dôvodu zmien prírodných výrobných podmienok (najmä vplyvom počasia na výrobné podmienky), kalamitného výskytu škodlivých činiteľov, organizačných, riadiacich a iných vplyvov na lesnú výrobu (napr. zmenená požiadavka na trhu na sortiment drevnej komodity, nepriaznivej ekonomickej situácie a pod.), si vyhradzuje právo na zmenu zadávaných služieb v oblasti zmeny pracoviska, objemu voči službám vyplývajúcim z výsledkov verejného obstarávania. |
11. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
11.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
11.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
11.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
11.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
11.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
11.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
12. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
12.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
12.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
12.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
12.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
12.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
12.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
12.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
12.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
12.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
22.02.2018 07:00 — 31.12.2018 14:30
10 000,00 m3
50 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2018 09:14
19.02.2018 10:00
19.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2018 15:18 - Vstupná ponuka | 50 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2018 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: