00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Nákup liekov
lieky, ATC, antimykotikum
Tovar
1. J02AC03 (Množstvo: 130,00 lag)
|
|
---|---|
Funkcia |
Liečivo Vorikonazol v infúznej forme - antimykotikum na systémové použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | lag | 130,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC/účinná látka/množstvo účinnej látky v mj - lieková forma/cesta podania | počet kusov = požadované množstvo |
J02AC03/voirikonazol/200mg - plv ifo 200mg/i.v. | 130 |
Názov |
1.0 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
2.0 Dodávateľ sa na základe tejto zmluvy zaväzuje dodať objednávateľovi tovar v rozsahu uvedenom vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a objednávateľ sa zaväzuje prevziať tovar a zaplatiť za tovar zmluvnú cenu podľa tejto zmluvy, a to všetko za podmienok dohodnutých v tejto zmluve. |
2.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú lieky a liečivá, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, a ktoré sa nachádzajú v registračnej databáze liekov vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv SR (ďalej len "tovar“). |
3.0 Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorého doba použiteľnosti určená výrobcom nie je ku dňu dodania objednávateľovi kratšia ako 12 kalendárnych mesiacov. |
4.0 Dodávateľ je povinný do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET predložiť položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") na adresu objednávateľa - pracovisko Nemocničná lekáreň. Rozpočet je prílohou tejto zmluvy. |
4.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
5.0 Objednávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa doručenia rozpočtu od dodávateľa vystaviť písomnú objednávku dodávateľovi. |
5.1 Objednávka musí obsahovať najmä: |
a) druh tovaru podľa prílohy tejto zmluvy - položkovitého rozpočtu, |
b) množstvo tovaru s počtom mernej jednotky po jednotlivých položkách, |
c) požadovaný termín dodania (podľa bodu 6.0 tejto zmluvy), |
d) miesto dodania (podľa bodu 6.0 tejto zmluvy), |
e) cenu tovaru podľa prílohy tejto zmluvy - položkovitého rozpočtu, |
f) dátum, meno a podpis oprávneného zástupcu objednávateľa. |
5.2 Objednávku vystavenú podľa bodu 5.1 tejto zmluvy je objednávateľ povinný doručiť dodávateľovi na adresu uvedenú v č. I. bod 1.2 tejto zmluvy. Objednávka doručovaná elektronicky (fax, e-mail) musí byť následne doručená dodávateľovi aj ako písomný listinný originál, pričom vždy musí mať náležitosti podľa bodu 5.1. Objednávka sa považuje za doručenú dodávateľovi okamihom jej odoslania objednávateľom v elektronickej podobe. |
6.0 Dodávateľ dopraví predmet zmluvy na miesto dodania najneskôr 3 pracovné dni od doručenia objednávky dodávateľovi. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Nemocničná lekáreň. |
6.1 Osobou oprávnenou na prevzatie tovaru za objednávateľa je objednávateľom určený farmaceut alebo farmaceutický laborant Nemocničnej lekárne. |
7.0 Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom na príslušné miesto dodania podľa bodu 6.0 a 6.1 tejto zmluvy. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa (podľa bodu 6.1) na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru, a to podpisom a odtlačkom pečiatky objednávateľa. |
7.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
8.0 Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodaný tovar podľa objednávky a doručiť ju objednávateľovi spolu s tovarom. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov SR. V prípade, že doručená faktúra nebude vystavená správne, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť. Dodávateľ je povinný vystaviť novú faktúru a doručiť ju objednávateľovi. Objednávateľovi odo dňa doručenia faktúry bez vád začína plynúť nová lehota splatnosti podľa bodu 9.0 tejto zmluvy. Prílohou faktúry je dodací list (bod 7.0 tejto zmluvy). |
9.0 Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu za tovar na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 60 (slovom: šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Za deň úhrady zmluvnej ceny sa považuje deň pripísania fakturovanej ceny na účet dodávateľa. |
10.0 Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20% (slovom: dvadsať percent) z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
11.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
UNLP Košice - pracovisko Nemocničná lekáreň, Tr. SNP 1, 040 11 Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
19.02.2018 08:00 — 02.03.2018 15:00
130,00 lag
7 321,34
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2018 09:16
16.02.2018 10:00
16.02.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2018 09:17 - Vstupná ponuka | 7 321,34 | € | Cena bez DPH |
16.02.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 320,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: