Z20186707
OF-158132
zrušená
00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby slúžia pri práci zamestnancov v administratíve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Špagát jutový 5g | ks | 200 | ||
Euroobaly A4,0,05mm, bal po 100ks | bal | 30 | ||
Lepiaca páska priesvitná 48mmx66m | ks | 100 | ||
Fixy na textil čierne 2739 | ks | 50 | ||
Fixy centropen 2846 - modré | ks | 100 | ||
Fixy centropen 2846 - čierne | ks | 50 | ||
Fixy centropen 2846 - zelené | ks | 50 | ||
Odkladacia mapa 3 záložky | ks | 250 | ||
Dosky so šnúrkou A4 (210g) | ks | 200 | ||
Obálka s okienkom, podlhovastá, samolepiaca biela | ks | 1000 | ||
Obálka samolepiaca biala, B4SL 353x250mm | ks | 1000 | ||
Zošit linajkový A4, 864 | ks | 100 | ||
Zošit A5 linajkový, 544 | ks | 100 | ||
Zakladač s mechanizmom A4 | ks | 200 | ||
Farba do pečiatok, Gmadat 20g - čierna | ks | 10 | ||
Farba do pečiatok, Gmadat 20g - červená | ks | 5 | ||
Farba do pečiatok, Gmadat 20g - zelená | ks | 5 | ||
Farba pečiatková na podušku modrá,50g | ks | 20 | ||
Lepidlo SPOKO 50ml | ks | 250 | ||
Nožnice kancelárske, 20,5cm | ks | 20 | ||
Poduška pečiatková 105x66 | ks | 20 | ||
Zošívačka na spony 24/6 | ks | 30 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru. |
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
28.02.2018 14:00
3 790,00 ks/bal
616,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.02.2018 08:25
16.02.2018 08:30
16.02.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: