• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2018 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2018 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2018 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2018 10:45

Detail zákazky Z20186701

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2018 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2018 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2018 10:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2018 10:45

Základné údaje

Z20186701

OF-158142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3338692

Objednávateľ

37834240

Služby mesta Piešťany

Valová 1919/44, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

46851658

CYEB s.r.o.

Záhradnícka 10, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku

dodávka zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, prevzatie zodpovednosti za odchýlku

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberných miest odberateľa počas zmluvného obdobia
Poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet odberných miest (OM) ks 2
Predpokladaná spotreba ZP pre OM č. 1 na 12 mesiacov kWh 719095
Predpokladaná spotreba ZP pre OM č. 2 na 12 mesiacov kWh 429310
Denné max. množstvo pre OM č. 1 m3 750
Podiel zo ZP na mesiac január pre OM č. 1 % 18
Podiel zo ZP na mesiac február pre OM č. 1 % 18
Podiel zo ZP na mesiac marec pre OM č. 1 % 13
Podiel zo ZP na mesiac apríl pre OM č. 1 % 7
Podiel zo ZP na mesiac máj pre OM č. 1 % 2
Podiel zo ZP na mesiac jún pre OM č. 1 % 2
Podiel zo ZP na mesiac júl pre OM č. 1 % 2
Podiel zo ZP na mesiac august pre OM č. 1 % 2
Podiel zo ZP na mesiac september pre OM č. 1 % 2
Podiel zo ZP na mesiac október pre OM č. 1 % 6
Podiel zo ZP na mesiac november pre OM č. 1 % 11
Podiel zo ZP na mesiac december pre OM č. 1 % 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto č. 1 číslo - 4101455962
1. Odberné miesto č. 1 POD - SKSPPDIS000430022024
1. Odberné miesto č. 1 druh tarify - S
2. Odberné miesto č. 2 číslo - 4101456389
2. Odberné miesto č. 2 POD - SKSPPDIS000430021964
2. Odberné miesto č. 2 druh tarify - M8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodať plyn do OM č. 1 a OM č. 2 v dohodnutom množstve a kvalite a zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS.
2. Cena za dodávku plynu zahŕňa aj cenu za prevzatie zodpovednosti dodávateľa za odchýlku, všetky náklady pozostávajúce zo súčtu ceny za služby obchodníka, ceny za distribučné služby, ceny za služby súvisiace s prepravou, DPH a spotrebnú daň a poplatky za odberné miesto. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie náklady či poplatky.
3. Pokiaľ dôjde počas platnosti a účinnosti zmluvy k zmene cien za distribučné služby na základe rozhodnutia ÚRSO, prípadne k zákonnej zmene výšky sadzby DPH, či spotrebnej dane je dodávateľ povinný informovať o tejto skutočnosti objednávateľa najneskôr do vystavenia faktúry s novými sadzbami.
4. Dodávateľ nie je oprávnený sankcionovať objednávateľa za odber menšieho (t.j. odber menej ako 80 % predpokladaného množstva plnenia počas celého zmluvného obdobia) alebo väčšieho množstva zemného plynu.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi v lehote 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy (t.j. pred samotným plnením):
a) úradne overené platné povolenie na podnikanie v plynárenskom priemysle s rozsahom podnikania v dodávaní zemného plynu podľa rozhodnutia ÚRSO podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
b) úradne overenú platnú distribučnú zmluvu o dodávke zemného plynu s prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy min. na roky 2018 a 2019
c) úradne overenú platnú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s plynom s prevádzkovateľom distribučnej siete na rok 2018 a 2019
d) zoznam dodávok zemného plynu, uskutočnených v rokoch 2015, 2016, 2017 s referenciami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, objemu dodávky, vyhotovenými odberateľom a podpísanými štatutárnym zástupcom uchádzača
e) Uchádzač musí predloženými referenciami úspešne realizovaných zmlúv na dodávky zemného plynu preukázať, že v rokoch 2015, 2016, 2017 dodával ZP minimálne 3 odberateľom, každému z nich v objeme min. 1.800 MWh/rok.
6. Porušenie povinností uvedených pod bodom 5, písm a), b) a c) sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky zemného plynu pre OM č. 1 a OM č. 2 01.05.2018, 00:00 hod.
Deň skončenia dodávky zemného plynu pre OM č. 1 a OM č. 2 30.04.2019, 24:00 hod.
OM č. 1 - úhrada za odobratý plyn, fakturačné obdobie mesačné na základe mesačnej vyúčtovacej faktúry podľa skutočne odobratého množstva plynu
OM č. 2 - úhrada za odobratý plyn fakturačné obdobie ročné na základe mesačných zálohových faktúr (11x ročne) vo výške 1/11 z predpokladaných ročných nákladov za dodávku plynu a jednej vyúčtovacej faktúry vyhotovenej k poslednému dňu príslušného fakt. obdobia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Valová 1919/44, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.05.2018 00:00 — 01.05.2019 00:00

1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky

46 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.02.2018 09:24

21.02.2018 08:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2018 08:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 119
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2018 09:10 - Vstupná ponuka 46 396,19 € Cena s DPH
21.02.2018 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 46 247,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS