Z20186567
OF-156501
zrušená
36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens
servis, prístroj
Služba
1. Acuson Sequoia C512 cardiology
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 69328 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
2.9 pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
2.10 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
2.11 náklady na dopravu |
2. Acuson Sequoia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 65138 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
2.9 pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
2.10 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
2.11 náklady na dopravu |
3. Acuson Sequoia C512
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 66504 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
2.9 pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
2.10 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
2.11 náklady na dopravu |
4. Mobilett XP
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 1107 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
2.5 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.6 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 pravidelná kontrola parametrov HV | |
2.9 náklady na dopravu |
5. Polymobil III
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 3542 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
2.5 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.6 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 pravidelná kontrola parametrov HV | |
2.9 náklady na dopravu |
6. Acuson Cypress CV System
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 73861 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.6 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.7 pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
2.8 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
2.9 náklady na dopravu |
7. Acuson Sequoia C512
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 64282 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 inštalácia SW aktualizácií tzv. updatov vydaných na zariadenie výrobcom | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 dodávky originálnych náhradných dielov (okrem sondy TEE) | |
2.9 pravidelná kontrola kvality a parametrov obrazu | |
2.10 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu lokálnej DB | |
2.11 náklady na dopravu |
8. Axiom Sensis, Combo 32 IECG
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 30153 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
2.5 pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
2.7 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.8 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.9 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.10 náklady na dopravu |
9. Acuson SC2000
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 400585 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 pravidelnú ročnú elektrickú skúšku s vystavením certifikátu | |
2.5 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.6 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.7 pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
2.8 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.9 dodávku originálnych náhradných dielov (okrem sond: V5M Transducer - 8264577, V5Ms Transducer Shielded Korea -10348554, V5M Transducer Shielded S1000 - 10441868, V5M Transducer Service RoHS - 11013705, V7M Transducer - 8267985, 8664703, V7M Transducer RoHS - 10855905, V7M Transducer S1000 - 10441869, Z6Ms Transducer - 10436113) | |
2.10 náklady na dopravu |
10. Artis zeego
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 160135 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 elektronická diaľková diagnostika (pomocou SRS pripojenia) | |
2.5 pravidelnú ročnú elektrickú revíziu s vystavením protokolu | |
2.6 pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
2.7 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
2.8 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.9 preventívny servis KUKA prevedený servisnou organizáciou KUKA (prípadné diely potrebné pre KUKA nie sú predmetom tejto zmluvy) | |
2.10 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.11 pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
2.12 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.13 dodávku originálnych náhradných dielov (okrem dielov KUKA) | |
2.14 dodávku žiariča v prípade zlyhania | |
2.15 dodávku detektora v prípade zlyhania | |
2.16 náklady na dopravu |
11. Cios Alpha
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 11036 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 2-krát ročne | |
2.5 pravidelnú elektrickú skúšku 2-krát ročne | |
2.6 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.7 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.8 pravidelná kontrola kvality obrazu a parametrov HV | |
2.9 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.10 náklady na dopravu | |
2.11 dodávku náhradných dielov | |
2.12 dodávku Flat panel detektora v rámci RC | |
2.13 dodávka RTG žiariča v rámci RC programu |
12. Artis zee floor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 138003 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 elektronická diaľková diagnostika* (pomocou SRS pripojenia) | |
2.5 pravidelnú ročnú elektrickú revíziu s vystavením protokolu | |
2.6 pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
2.7 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
2.8 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.9 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.10 pravidelná kontrola kvality obrazu a nastavenia parametrov | |
2.11 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.12 dodávka náhradných dielov (okrem dielov Eaton a Mavig) | |
2.13 dodávka žiariča v prípade zlyhania | |
2.14 dodávka detektora v prípade zlyhania | |
2.15 dodávka Large displeja v prípade zlyhania | |
2.16 náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie | |
3. Požaduje sa, aby prístroj bol zahrnutý do poskytovanej služby vrámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: | od 10.08.2018. |
13. Sensis
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 61001 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 elektronická diaľková diagnostika* (pomocou SRS pripojenia) | |
2.5 pravidelnú elektrickú skúšku 4-krát ročne | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 4-krát ročne | |
2.7 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.8 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.9 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.10 náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie | |
3. Požaduje sa, aby prístroj bol zahrnutý do poskytovanej služby vrámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: | od 10.08.2018. |
14. syngo X Workplace
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výrobné číslo: | 20801 |
2. Rozsah poskytnutej služby zahŕňa: | |
2.1 kontrola bezpečnosti | |
2.2 pripravenosť na servisný zásah | |
2.3 služby telefonickej podpory | |
2.4 elektronická diaľková diagnostika* (pomocou SRS pripojenia) | |
2.5 pravidelnú elektrickú skúšku 1-krát ročne | |
2.6 servisné práce preventívnych úkonov v rozsahu 1-krát ročne | |
2.7 prevádzanie aktualizácií "tzv. updates" vydávaných výrobcom na dané zariadenie | |
2.8 služby reaktívnej podpory (opravy porúch) | |
2.9 prevedenie zálohovania SW nastavení a údržbu DB | |
2.10 náklady na dopravu pre zazmluvnené úkony prevencie | |
3. Požaduje sa, aby prístroj bol zahrnutý do poskytovanej služby vrámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: | od 10.08.2018. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
A.1 Požaduje sa uzatvorenie zmluvy do doby uplynutia lehoty plnenia zmluvy. |
A.2 Požaduje sa poskytovať službu v rozsahu uvedenom v časti 4. Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára, a to najmä: |
A.2.1 preventívna údržba systémov v rozsahu a termínoch určených výrobcom značky Siemens, resp. príslušnými právnymi predpismi, pričom táto údržba zahŕňa všetky práce s tým súvisiace, |
a) za účelom vykonania preventívnej údržby si zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán údržby, v ktorom sa dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita), |
b) zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
A.2.2 povinné revízie v rozsahu a intervaloch určených výrobcom značky Siemens, |
a) za účelom vykonania povinných revízií si zmluvné strany do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy vypracujú Plán revízie, v ktorom sa dohodnú na termínoch vykonanie revízie (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita), |
b) zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
A.2.3 oprava systémov v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému, |
A.2.4 dodávka originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.), |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. |
A.3 Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
A.4 Požaduje sa vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod. |
A.5 Požaduje sa, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
A.5.1 nástup na výkon opravy do 48 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
A.5.2 vykonanie samotnej opravy najneskôr do 72 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v prac. dňoch v čase od 07:30 hod. do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
A.6 Požaduje sa, aby poskytnutie služieb servisnej starostlivosti bolo riadne zdokumentované v Servisnom výkaze, ktorý bude podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán a vyhotovený 1x pre každú zmluvnú stranu, pričom bude obsahovať najmä: |
a) údaj o rozsahu vykonanej služby, |
b) údaj o systéme, na ktorom sa služba poskytuje, |
c) časový údaj poskytnutia služby, |
d) dátum poskytnutia služby. |
A.7 Požaduje sa službu podľa tejto zmluvy vykonávať v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
A.8 Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom: |
a) odmena je dohodnutá, v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti, pričom: |
- najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk za celý predmet zákazky je vypočítaná ako: |
C = (6 * VPMO1) + (1 * VPMO2) + (1 * VPMO3) + (1 * VPMO4) , pričom: |
C = najnižšia predložená cena po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk za celý predmet zákazky |
VPMO1 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri položkách č.1 - č.11 (obdobie 6 mesiacov: 02/2018 - 07/2018) |
VPMO2 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri položkách č.1 - č.11 (obdobie 1 mesiac: 08/2018), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO2 = A + B , pričom: |
A = VPMO1 / 31 * 9 , pričom: |
31 = počet dní v mesiaci August 2018 |
9 = počet dní z mesiaca August 2018, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.11 |
B = VPMO3 / 31 * 22 , pričom: |
31 = počet dní v mesiaci August 2018 |
22 = počet dní z mesiaca August 2018, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.14 |
VPMO3 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri položkách č.1 - č.14 (obdobie 1 mesiac: 09/2018) |
VPMO4 = výška paušálnej mesačnej odmeny za poskytnutie servisnej starostlivosti pri položkách č.1 - č.14 (obdobie 1 mesiac: 10/2018), ktorá sa vypočíta ako: |
VPMO4 = VPMO3 / 31 * 18 |
31 = počet dní v mesiaci Október 2018 |
18 = počet dní z mesiaca Október 2018, počas ktorých sa požaduje poskytovať servisnú starostlivosť pri položkách č.1 - č.14 (18.10.2018 koniec zmluvy). |
b) v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený faktúrovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
c) v prípade poskytnutia servisnej starostlivosti v mesiaci Február 2018 v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac (z dôvodu uzavretia zmluvy po 01.02.2018), je dodávateľ oprávnený faktúrovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
d) požaduje sa, aby prístroje uvedené v položke č. 12, 13 a 14 boli zahrnuté do poskytovanej služby vrámci predmetu zákazky (pozáručný servis) až deň po dni uplynutia záručnej doby, a to: 10.08.2018. |
A.9 Požaduje sa, aby odmena podľa tejto zmluvy v sebe zahŕňala cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu činnosti uvedených v časti 4. Technická špecifikácia predmetu Opisného formulára. |
A.10 Požaduje sa, aby dodávateľ vystavoval faktúry k poslednému dňu príslušného mesiaca, so splatnosťou do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (§340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník), pričom: |
A.10.1 prílohou faktúry sú zmluvnými stranami potvrdené Servisné výkazy (bod 5.6 tejto časti opisného formulára) za všetky služby poskytnuté v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
A.11 Požaduje sa, aby počas trvania tejto zmluvy dodávateľ vykonával autorizovaný servis. Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
A.12 Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v bodoch A.2.1 a A.2.3 prostredníctvom osôb / servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servisných technikov vydané výrobcom prístroja, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
A.13 Požaduje sa, aby počas trvania zmluvy dodávateľ vykonával činnosti uvedené v bode 5.2.2 prostredníctvom osôb / revíznych technikov s odbornou kvalifikáciou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie Osvedčenia o odbornej kvalifikácií osôb vykonávať elektrické revízie, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
A.14 Požaduje sa, aby dodávateľ mal počas trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení prevádzkovej zodpovednosti s poistným krytím minimálne vo výške ročnej ceny za služby servisnej starostlivosti, pričom: - poistenie musí zahŕňať najmä poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy vyžiadať si od dodávateľa preukázanie tejto skutočnosti. Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu, resp. úradne osvedčenej kópie platného dokladu, a to najneskôr do 7 pracovných dní od vyzvania objednávateľom. |
A.15 Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
A.16 Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 15. tejto časti Opisného formulára. |
A.17 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
A.18 Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
A.19 V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
A.19.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
A.19.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
A.19.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
A.19.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
A.19.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a vzorky, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens", |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Poskytovaná služba musí spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (ďalej len „Príloha č. 1“). Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že poskytovaná služba spĺňa objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Prílohu č.1 objednávateľ doručí dodávateľovi bezprostredne po uzavretí zmluvy, a to prostredníctvom e-mailu na adresu, ktorú má dodávateľ uvedenú v EKS v REGISTRI DODÁVATEĽOV. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet jednotlivých výšok paušálnych mesačných odmien za mesiace, na ktoré sa zmluva uzatvára. Výška paušálnej mesačnej odmeny pri jednotlivých kalendárnych mesiacoch sa vypočíta ako súčet cien za poskytnutie servisnej starostlivosti jednotlivých položiek. Výpočet je uvedený v bode A8.a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 - „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č. 2“). Prílohu č.2 objednávateľ doručí dodávateľovi bezprostredne po uzavretí zmluvy, a to prostredníctvom e-mailu na adresu, ktorú má dodávateľ uvedenú v EKS v REGISTRI DODÁVATEĽOV. |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov a vzoriek, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
02.03.2018 00:00 — 18.10.2018 23:59
1,00 služba
145 103,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2018 14:48
15.02.2018 15:00
15.02.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2018 14:54 - Vstupná ponuka | 145 103,33 | € | Cena bez DPH |
15.02.2018 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 145 103,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: